eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrzywińŚwiadczenie usług przewozowych wraz z opieką w zakresie dowożenia uczniów Gminy Krzywiń w roku 2023 do szkół nie będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Krzywiń



Ogłoszenie z dnia 2022-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług przewozowych wraz z opieką w zakresie dowożenia uczniów Gminy Krzywiń w roku 2023 do szkół nie będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Krzywiń

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzywiń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Krzywiń

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-010

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@krzywin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzywin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/krzywin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług przewozowych wraz z opieką w zakresie dowożenia uczniów Gminy Krzywiń w roku 2023 do szkół nie będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Krzywiń

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2985c93-5434-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00491219

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003512/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Świadczenie usług przewozowych wraz z opieką w zakresie dowożenia uczniów Gminy Krzywiń w roku 2023 do szkół nie będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Krzywiń

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00407880/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIG.271.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozowych wraz z opieką w zakresie dowożenia uczniów Gminy Krzywiń w roku 2023 (od 2.01.2022 roku) do szkół nie będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Krzywiń.
KOD WG WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ (CPV) – 60172000-4 - wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą i opieką nad uczniami dowożonymi

Szkoły, do których należy świadczyć usługi dowozu:

Zespół Szkół Specjalnych im. Marii Konopnickiej w Kościanie,
Zespół Szkół Specjalnych w Górznie
Zespół Szkół Specjalnych w Brzeziu.
Zamówienie polega na wykonaniu usługi przewozowych dzieci wraz z opieką w zakresie dowożenia uczniów Gminy Krzywiń do poszczególnych szkół niebędących jednostkami organizacyjnymi Gminy Krzywiń. Liczba dzieci, miejsce zamieszkania (tj. dowozu i odwozu dzieci z podziałem na miejscowości) oraz godziny, na którą dzieci mają zostać dowiezione do szkoły oraz odwiezione ze szkoły:

Zespół Szkół Specjalnych im. Marii Konopnickiej w Kościanie:
15 dzieci, dowóz do szkoły najwcześniej na godzinę 7:30, najpóźniej 8:00, odwóz ze szkoły od godziny14:50
Miejscowości, z których planowany jest odwóz i dowóz: Krzywiń, Żelazno, Zbęchy, Rogaczewo Wielkie, Łuszkowo, Jerka i Łagowo. Jednocześnie Zamawiający informuje, że w trakcie realizacji zamówienia liczba miejscowości może ulec zmianie, co należy przyjąć przy ustalaniu ceny oferty.
W ramach zamówienia podstawowego trzeba założyć przewóz do 20 osób.

Zespół Szkół Specjalnych w Górznie
5 dzieci, dowóz do szkoły najwcześniej na godzinę 7:00, najpóźniej 8:00, odwóz ze szkoły od godziny 14:50.
Miejscowości, z których planowany jest odwóz i dowóz: Krzywiń, Zbęchy Pole, Czerwona Wieś.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że w trakcie realizacji zamówienia liczba miejscowości może ulec zmianie, co należy przyjąć przy ustalaniu ceny oferty.
W ramach zamówienia podstawowego trzeba założyć przewóz do 8 osób.

Zespół Szkół Specjalnych w Brzeziu.
1 dziecko, dowóz do szkoły najwcześniej na godzinę 6:55, najpóźniej 7:55, odwóz ze szkoły od godziny 14:35.
Miejscowości, z których planowany jest odwóz i dowóz: Zbęchy Pole.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że w trakcie realizacji zamówienia liczba miejscowości może ulec zmianie, co należy przyjąć przy ustalaniu ceny oferty.
W ramach zamówienia podstawowego trzeba założyć przewóz do 8 osób.

Po ułożeniu planu lekcji w placówkach będzie możliwość zmiany godziny odwozów. Podane godziny odwozów są godzinami najpóźniejszymi. Uczniowie będą pozostawali w szkołach maksymalnie do wskazanych godzin odwozów.

Zamawiający wymaga, aby opiekunowie prowadzili dzienny rejestr liczby dowożonych i odwożonych dzieci i przekazywał go dyrekcji placówek oświatowych, na rzecz których świadczona jest usługa.
Każdy pojazd, którym świadczona będzie usługa musi spełnić następujące wymagania:
1. rok produkcji nie wcześniej niż 2000 rok, (wyjątkiem są pojazdy, które Wykonawca wykaże jako młodsze w celu uzyskania punktów w kryterium)
2. Posiadać system monitoringu wnętrza pojazdu z możliwością nagrania zarejestrowanego materiału na nośniki zewnętrzne,

Usługa świadczona będzie tylko w dni szkolne i tylko za takie dni Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie. Szacunkowa liczba dni prowadzenia usługi wynosi 196. Jest to jednak tylko wartość szacunkowa służąca do określenia wartości zamówienia i może ulec zmianie. Szczegółowe informacje na temat dni wolnych od zajęć zostaną przekazane przez dyrekcje poszczególnych placówek.

Zamawiający wymaga, aby wszystkie pojazdy wykorzystywane przez Wykonawcę były wyprodukowane nie wcześniej niż w 2000 roku a pracownicy (kierowcy, opiekunowie) posiadali odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do realizacji zadania. Opiekunowie skierowani do realizacji zamówienia muszą posiadać odpowiednie przeszkolenie do opieki nad osobami niepełnosprawnymi, w tym m.in. kurs pierwszej pomocy.
Pojazdy mają spełniać wszystkie obowiązujące wymogi określone przepisami prawa, w tym w szczególności ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Ponadto pojazdy muszą mieć możliwość transportu osób na wózkach inwalidzkich, w tym wózkach specjalnych, jak wózki inwalidzkie stabilizujące, wózki inwalidzkie dla dzieci ze spastycznością itp.

Zamawiający, stosownie do art. 95 ust. 1 Ustawy Pzp, wymaga aby kierowcy pojazdów oraz opiekunowie byli zatrudnieni przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.
1. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 2 Pzp:
Wykonawca/podwykonawca prowadzi dokumentację zatrudnienia osób na umowę o pracę zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest najpóźniej w dniu podpisania umowy, do złożenia Zamawiającemu pisemnego oświadczenia, że osoby skierowane do pracy przy realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia będą wykonywały osoby (ze wskazaniem ich imion, nazwisk oraz zakresu robót wykonywanych przez danego pracownika - załącznik nr 7 do SWZ) zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. W przypadku, gdy nastąpi zmiana informacji objętych ww. oświadczeniem, wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zaktualizowania tego oświadczenia nie później niż w ciągu 3 dni roboczych.
2. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust 1., oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do umów o pracę osób wskazanych w załączniku nr 7 do oferty w zakresie niezbędnym do potwierdzenia spełnienia wymagań.
Zamawiającemu przysługuje prawo (w trakcie trwania umowy) do wezwania wykonawcy do udowodnienia, że w realizacji przedmiotu zamówienia udział biorą osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę - wskazane w oświadczeniu będącym załącznikiem do oferty Wykonawcy.
Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego pisemnego udzielenia odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, w szczególności przedstawiając dowody, że w realizacji przedmiotu zamówienia faktycznie udział biorą osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę - wskazane w oświadczeniu będącym załącznikiem do oferty Wykonawcy.
W przypadku niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający przewiduje naliczenie kary w wysokości 0,2 % wartości zamówienia.
3. Rodzaje czynności niezbędne do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
Zamawiający, stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga aby kierowcy pojazdów oraz opiekunowie byli zatrudnieni przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.
Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na co najmniej okres realizacji przez nie zamówienia; w przypadku, rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę.
*art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.

1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Liczba części zamówienia, na którą wykonawca może złożyć ofertę – wszystkie
maksymalna liczbę części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy: wszystkie
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
3. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 309680,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 309680,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 309680,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Transportowo – Handlowo – Usługowe ,,PIONA” Zandecki Roman

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 698-116-26-90

7.3.3) Ulica: Stanisława Stefaniaka 8

7.3.4) Miejscowość: Lubiń

7.3.5) Kod pocztowy: 64-010

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 309680,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.