Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00378714/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-21
- 2024/BZP 00382697/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-25
- 2024/BZP 00398074/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„PRZYGOTOWANIE I WYKONANIE 8 MATERIAŁÓW MULTIMEDIALNYCH „DOBRE PRAKTYKI” W ZAKRESIE MODELI WSPÓŁPRACY SZKÓŁ PONADPOSTAWOWYCH, POLICEALNYCH ORAZ SZKÓŁ WYŻSZYCH, Z OBSZARU KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO(...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001374091
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fryderyka Chopina 15A
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-031
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pwr.przetargi@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.odn.zgora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-88ede455-300b-11ef-acf6-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„PRZYGOTOWANIE I WYKONANIE 8 MATERIAŁÓW MULTIMEDIALNYCH „DOBRE PRAKTYKI” W ZAKRESIE MODELI WSPÓŁPRACY SZKÓŁ PONADPOSTAWOWYCH, POLICEALNYCH ORAZ SZKÓŁ WYŻSZYCH, Z OBSZARU KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO(...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88ede455-300b-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00491222
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00317892/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Wykonanie 8 materiałów multimedialnych - "Dobre praktyki" w zakresie modeli współpracy szkół ponadpodstawowych, policealnych oraz szkół wyższych z obszaru kształcenia zawodowego z pracodawcami(...)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest realizowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) ze środków Instrumentu na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (Recovery and Resilience Facility – RRF) w ramach projektu pt. „Umiejętności tworzą możliwości” realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00378714
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 12/KPO/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie 8 scenariuszy na podstawie, których wykonanych zostanie (produkcja) 8 materiałów multimedialnych uwzględniających materiał tekstowy, fotograficzny i filmowy, połączony w jedną formę graficzno-multimedialną, prezentującą dobre praktyki dotyczące modeli współpracy szkół ponadpodstawowych, policealnych oraz szkół wyższych w obszarze współpracy z pracodawcami i rynkiem pracy wraz ze stroną internetową (tzw. landing page).
2. Każdy z materiałów musi zawierać opracowanie graficzne tekstów i zdjęć oraz minimum 1 film. Ponadto, każdy materiał musi zawierać 1 spot reportażowy o długości od 5 do 20 minut ze spotkań realizowanych przez Zamawiającego z dyrektorami szkół pracodawcami oraz formy filmowe, tekstowe, graficzne i fotograficzne odnoszące się do współpracy jednostek z pracodawcami i rynkiem pracy. Wyżej wymienione produkcje muszą posiadać ujednoliconą formę graficzno-multimedialną.
3. Tematyka opracowanych scenariuszy ma odnosić się do funkcjonujących w praktyce na terenie województwa lubuskiego modeli włączania pracodawców w obszar kształcenia zawodowego na różnych poziomach edukacyjnych oraz wynikać z tematyki spotkań realizowanych przez Zamawiającego. Wymogiem koniecznym Zamawiającego podczas realizacji zamówienia jest ścisła współpraca Wykonawcy, na każdym etapie powstawania 1 z 8 poszczególnych materiałów multimedialnych, z zespołem specjalistów Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest:
• do udziału w 8 spotkaniach realizowanych przez Zmawiającego z przedstawicielami placówek kształcenia zawodowego, szkół wyższych i pracodawcami,
• zebrania tematycznego materiału podczas ww. spotkań,
• pozyskania samodzielnego tematycznego materiału dotyczącego modeli współpracy szkół z pracodawcami,
• opracowania 8 scenariuszy i przedstawienia ich do akceptacji Zamawiającemu.
4. Współpraca Wykonawcy z Zamawiającym będzie przebiegać na podstawie ustalonego harmonogramu spotkań.
5. Całość materiałów multimedialnych należy wykonać z najwyższą starannością zgodne z współczesnymi trendami.
6. Materiały filmowe należy wykonać w standardzie FullHD, w rozmiarze 1920x1080px, materiał finalny 25fps MP4.
7. W gestii Wykonawcy zapewnienie profesjonalnego lektora treści nagrania.
8. W gestii Wykonawcy jest zapewnienie podkładu muzycznego, spełniającego normy dźwięku stereo 2.0.
9. Zamawiający zapewni dostępność miejsc, w których pozyskiwany będzie materiał do realizacji zamówienia.
10. Wykonawca w swoim zakresie zapewni: montaż, profesjonalne oświetlenie, udźwiękowienie, efekty wizualne, opracowanie graficzne, transport, nośniki, digitalizację.
11. Wykonawca przekaże nagrany materiał na płycie DVD i pendrive, w formacie umożliwiającym łatwe odtworzenie na komputerach.
12. Wykonawca prześle Zamawiającemu przygotowaną prezencje graficzną w formie multimedialnej PDF wraz ze zmontowanymi materiałami celem akceptacji. W terminie 2 dni roboczych od przedstawionych gotowych materiałów, Zamawiającemu przysługuje prawo do wniesienia uwag, które Wykonawca zobowiązany jest nanieść i przekazać Zamawiającemu w terminie 2 tygodni od dnia ich zgłoszenia. Poprawki Zamawiający może wnieść w formie ustnej lub pisemnej.
13. W cenie usługi Wykonawca zapewni przekazanie praw autorskich i pokrewnych do 8 materiałów multimedialnych na wszystkie pola eksploatacji, w szczególności:
• utrwalania i zwielokrotniania jakąkolwiek techniką (w tym drukiem, na kliszy fotograficznej, na taśmie magnetycznej, cyfrowo) w jakimkolwiek systemie i na jakimkolwiek nośniku m.in. płycie DVD, pendrive;
• wprowadzania do komputera oraz do sieci komputerowej i/lub multimedialnej;
• publicznego udostępniania materiałów, w tym w Internecie,
• publicznego odtwarzania,
• użyczania,
• nadawania za pomocą wizji przewodowej oraz bezprzewodowej,
• równoczesnego i integralnego nadawania m.in. za pośrednictwem platform cyfrowych i sieci kablowych.
Przeniesienie praw autorskich nie jest ograniczone czasowo ani terytorialnie.
Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie uzyskać zezwolenia osób, których wizerunki zostaną utrwalone w filmie promocyjnym na ich rozpowszechnianie.
14. Wykonawca przenosi na Zamawiającego, w ramach wynagrodzenia całość autorskich praw majątkowych oraz własność utworu, w tym również prawo wykonywania zależnego prawa autorskiego i wyraża zgodę na dokonywanie wszelkich zmian całości lub części dokumentacji będącej przedmiotem niniejszej umowy, wynikających z aktualnych potrzeb Zamawiającego, a w tym i po wykonaniu niniejszej umowy, a także oświadcza, że jakiekolwiek zmiany wprowadzone w tym zakresie na zlecenie Zamawiającego nie stanowią naruszenia autorskich praw osobistych Wykonawcy, w szczególności prawa do integralności dokumentacji ani dóbr osobistych Wykonawcy.
15. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (formularz techniczny) zawarty jest w załączniku nr 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia - OPZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80522000-9 - Seminaria szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92100000-2 - Usługi kinematograficzne oraz wideo
72400000-4 - Usługi internetowe
92111200-4 - Produkcja filmów reklamowych, propagandowych i informacyjnych i taśm wideo
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117342 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154980 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117342 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STUDIO SIERMIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9970162883
7.3.4) Miejscowość: Knapy
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117342 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: ZADANIE NR 1 - miasto Gubin ZADANIE NR 2 - droga wojewódzka nr 289
- Kurs Carvingu dla 6 uczestników w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Strzelcach Krajeńskich.
- Świadczenie usługi polegającej na stałym utrzymaniu czystości na terenach zewnętrznych i wewnątrz budynków - na obszarze administrowanym przez Administrację Budynków Mieszkalnych w Zielonej Górze
- Przeprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego z utworzeniem Indywidualnych Planów Działania
- Przeprowadzenie kursów: przedłużanie włosów - metoda keratynowa, wizaż, botox włosów
- Przeprowadzenie kursu - car wrapping ( powiat sulęciński)
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.