Ogłoszenie z dnia 2023-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00435228/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju opałowego w sezonie grzewczym 2023/2024.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT ELEKTROTECHNIKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387388984
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mieczysława Pożaryskiego 28
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-703
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@iel.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://portal.smartpzp.pl/iel/module/lista_przetargow
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/iel1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania i rozwój.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opałowego w sezonie grzewczym 2023/2024.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec732cb0-6736-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00491232
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00435228
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2510.28.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego w sezonie grzewczym 2023/2024. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Szacowana ilość do zamówienia („Wielkość Podstawowa”): 115.000 litrów. W zależności od warunków atmosferycznych, Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania prawa opcji, tzn. dostawy dodatkowej ilości (Wielkość Opcjonalna) zamawianego oleju opałowego w maksymalnej ilości 20.000 litrów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego w ilości 115.000 litrów w sezonie grzewczym 2023/2024 o następujących parametrach: Gęstość w temp. 15°C: max. 0,860 g/ml. Temperatura zapłonu: min. 56°C. Zawartość siarki: max. 0,1 %. Zawartość wody: max. 200mg/kg. Całkowita zawartość zanieczyszczeń: max. 24mg/kg. Wartość opałowa: min. 42,6 MJ/kg. Barwa: czerwona. Dla oleju opałowego stosuje się minimalne parametry jakościowe pochodzące z obowiązującej normy PN-C-96024:2020-12. Zamawiający dopuszcza zastosowanie normy równoważnej zawierającej ww. wymagania. W zależności od warunków atmosferycznych, Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania prawa opcji, tzn. dostawy dodatkowej ilości (Wielkość Opcjonalna) zamawianego oleju opałowego w maksymalnej ilości 20.000 litrów. Zamawiający może skorzystać jednorazowo lub w częściach z przysługującego mu prawa opcji. Wykonawcy nie przysługują kary ani żadne opłaty dodatkowe z powodu braku zakupu przez Zamawiającego Wielkości Opcjonalnej. Zakres zamówienia obejmuje sprzedaż oleju opałowego Zamawiającemu, załadunek, transport oleju na miejsce przeznaczenia, rozładunek oleju oraz wystawienie świadectw jakości. Zamawiający informuje, że posiada 2 zbiorniki na olej o pojemności 22.000 litrów każdy. Zamawiający wymaga aby jednorazowa dostawa wynosiła min. 10.000 litrów. Realizacja zamówienia odbywać się będzie transportem własnym Wykonawcy. Cysterna do przewozu paliw, o pojemności od 15.000 do 20.000 litrów, musi być wyposażona w pompę do opróżniania, legalizowany licznik wskazujący dostarczoną ilość oleju oraz posiadać świadectwo dopuszczenia pojazdu ADR. Zamawiający informuje, że dokonał zgłoszenia urządzeń grzewczych zużywających dostarczany olej właściwemu Naczelnikowi Urzędu Skarbowego. Najpóźniej w dniu każdorazowej dostawy Wykonawca musi przekazać Zamawiającemu numer referencyjny oraz klucz dostępu w celu potwierdzenia przez Zamawiającego dostawy na platformie www.puesc.pl. W celu potwierdzenia, że oferowany olej opałowy będący przedmiotem zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca przy każdorazowej dostawie przedstawi świadectwo jakości dostarczanego oleju wystawione przez Producenta oleju. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów dostawy powstałych w wyniku błędów w czynnościach dostawczych po stronie Wykonawcy. Jednorazowe dostawy będą realizowane w terminie do 72 godzin od daty e-mailowego lub telefonicznego zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego, w dni robocze, tzn. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godz. od 7:00 do 15:00. Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia w terminie do 220 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Miejsce realizacji zamówienia: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Elektrotechniki, kotłownia – budynek M, ul. Wojska Polskiego 51, 57-530 Międzylesie, Polska.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09135110-8 - Niskosiarkowe oleje palne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 694255,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 704052,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 704052,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PETROJET Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962909473
7.3.3) Ulica: Kieszek 52
7.3.4) Miejscowość: Pionki
7.3.5) Kod pocztowy: 26-670
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 704052,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 220 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.