Ogłoszenie z dnia 2023-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00403970/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy Bielawa zlokalizowanych w budynkach: 3 Maja 54a, Nowobielawska 49, Ostroszowicka 2, Waryńskiego 24 oraz Brzeżnej 13 ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890679330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 48
1.5.2.) Miejscowość: Bielawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-260
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748334253
1.5.8.) Numer faksu: 748334253
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mzbmbielawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbmbielawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f25e436e-56e4-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka z o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy Bielawa zlokalizowanych w budynkach: 3 Maja 54a, Nowobielawska 49, Ostroszowicka 2, Waryńskiego 24 oraz Brzeżnej 13 ”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f25e436e-56e4-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00491254
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00160768/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 „Przebudowa lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy Bielawa zlokalizowanych w budynkach: 3 Maja 54a, Nowobielawska 49, Nowobielawska 49, Ostroszowicka 2, Waryńskiego 24, oraz Brzeżnej 13 ”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00403970
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DT.0001.577.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1192612,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie lokalu mieszkalnego nr 4 stanowiącego własność Gminy Bielawa zlokalizowanego w budynku 3 Maja 54a.W ramach prac remontowych przewiduje się wykonanie:
- roboty rozbiórkowe,
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;
- roboty montażowe,
- instalacja grzewcza, c.o.
- instalacja wentylacyjna,
- wykonywanie instalacji zimnej wody, cwu i kanalizacji sanitarnej,
- wykonanie instalacji elektrycznej oraz instalacji oświetlenia,
- przebudowa lub wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej,
2. Ponadto zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
• organizację zaplecza prac,
- uporządkowanie terenu po zakończeniu prac,
• koszty wywozu oraz składowania gruzu i ziemi na wysypisku,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami zamawiającego względem przedmiotu
zamówienia zostały określone w:
3.1. Projektach Architektoniczno – Budowlanych;
3.2. Projektach technicznych;
3.3. Projektach technicznych instalacji elektrycznych,
3.4. Projektach umowy;
3.5. Przedmiarach robót ;
3.6. Dokumenty wymienione w pkt. 3.1. - 3.5. stanowią załączniki do SWZ.
4. W lokalach mieszkalnych stanowiących przedmiot zamówienia, należy zainstalować urządzenia zgodnie z art. 6b ustawy z dnia 8 grudnia 2006 r. o finansowym wsparciu niektórych przedsięwzięć mieszkaniowych.
5. Uwaga - Przedmiary robót mają charakter pomocniczy – Wykonawca sporządza ofertę, na podstawie załączonej dokumentacji wymienionej w ust. 3.
6. Roboty budowlane będą wykonywane na czynnym obiekcie, stąd w cenie ofertowej należy uwzględnić ewentualne koszty, związane z odpowiednim zabezpieczeniem obiektu i placu budowy. Ponadto roboty będą musiały być tak wykonywane aby nie zakłócały bieżącego funkcjonowania mieszkańców budynku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
4.5.5.) Wartość części: 128880,08 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie lokalu mieszkalnego nr 2 stanowiącego własność Gminy Bielawa zlokalizowanego w budynku Nowobielawska 49W ramach prac remontowych przewiduje się wykonanie:
- roboty rozbiórkowe,
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;
- roboty montażowe,
- instalacja grzewcza, c.o.
- instalacja wentylacyjna,
- wykonywanie instalacji zimnej wody, cwu i kanalizacji sanitarnej,
- wykonanie instalacji elektrycznej oraz instalacji oświetlenia,
- przebudowa lub wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej,
2. Ponadto zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
• organizację zaplecza prac,
- uporządkowanie terenu po zakończeniu prac,
• koszty wywozu oraz składowania gruzu i ziemi na wysypisku,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami zamawiającego względem przedmiotu
zamówienia zostały określone w:
3.1. Projektach Architektoniczno – Budowlanych;
3.2. Projektach technicznych;
3.3. Projektach technicznych instalacji elektrycznych,
3.4. Projektach umowy;
3.5. Przedmiarach robót ;
3.6. Dokumenty wymienione w pkt. 3.1. - 3.5. stanowią załączniki do SWZ.
4. W lokalach mieszkalnych stanowiących przedmiot zamówienia, należy zainstalować urządzenia zgodnie z art. 6b ustawy z dnia 8 grudnia 2006 r. o finansowym wsparciu niektórych przedsięwzięć mieszkaniowych.
5. Uwaga - Przedmiary robót mają charakter pomocniczy – Wykonawca sporządza ofertę, na podstawie załączonej dokumentacji wymienionej w ust. 3.
6. Roboty budowlane będą wykonywane na czynnym obiekcie, stąd w cenie ofertowej należy uwzględnić ewentualne koszty, związane z odpowiednim zabezpieczeniem obiektu i placu budowy. Ponadto roboty
będą musiały być tak wykonywane aby nie zakłócały bieżącego funkcjonowania mieszkańców budynku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
4.5.5.) Wartość części: 142115,39 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie lokalu mieszkalnego nr 3 stanowiącego własność Gminy Bielawa zlokalizowanego w budynku Nowobielawska 49W ramach prac remontowych przewiduje się wykonanie:
- roboty rozbiórkowe,
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;
- roboty montażowe,
- instalacja grzewcza, c.o.
- instalacja wentylacyjna,
- wykonywanie instalacji zimnej wody, cwu i kanalizacji sanitarnej,
- wykonanie instalacji elektrycznej oraz instalacji oświetlenia,
- przebudowa lub wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej,
2. Ponadto zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
• organizację zaplecza prac,
- uporządkowanie terenu po zakończeniu prac,
• koszty wywozu oraz składowania gruzu i ziemi na wysypisku,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami zamawiającego względem przedmiotu
zamówienia zostały określone w:
3.1. Projektach Architektoniczno – Budowlanych;
3.2. Projektach technicznych;
3.3. Projektach technicznych instalacji elektrycznych,
3.4. Projektach umowy;
3.5. Przedmiarach robót ;
3.6. Dokumenty wymienione w pkt. 3.1. - 3.5. stanowią załączniki do SWZ.
4. W lokalach mieszkalnych stanowiących przedmiot zamówienia, należy zainstalować urządzenia zgodnie z art. 6b ustawy z dnia 8 grudnia 2006 r. o finansowym wsparciu niektórych przedsięwzięć mieszkaniowych.
5. Uwaga - Przedmiary robót mają charakter pomocniczy – Wykonawca sporządza ofertę, na podstawie załączonej dokumentacji wymienionej w ust. 3.
6. Roboty budowlane będą wykonywane na czynnym obiekcie, stąd w cenie ofertowej należy uwzględnić ewentualne koszty, związane z odpowiednim zabezpieczeniem obiektu i placu budowy. Ponadto roboty
będą musiały być tak wykonywane aby nie zakłócały bieżącego funkcjonowania mieszkańców budynku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
4.5.5.) Wartość części: 133149,94 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie lokalu mieszkalnego nr 2 stanowiącego własność Gminy Bielawa zlokalizowanego w budynku Ostroszowicka 2.W ramach prac remontowych przewiduje się wykonanie:
- roboty rozbiórkowe,
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;
- roboty montażowe,
- instalacja grzewcza, c.o.
- instalacja wentylacyjna,
- wykonywanie instalacji zimnej wody, cwu i kanalizacji sanitarnej,
- wykonanie instalacji elektrycznej oraz instalacji oświetlenia,
- przebudowa lub wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej,
2. Ponadto zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
• organizację zaplecza prac,
- uporządkowanie terenu po zakończeniu prac,
• koszty wywozu oraz składowania gruzu i ziemi na wysypisku,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami zamawiającego względem przedmiotu
zamówienia zostały określone w:
3.1. Projektach Architektoniczno – Budowlanych;
3.2. Projektach technicznych;
3.3. Projektach technicznych instalacji elektrycznych,
3.4. Projektach umowy;
3.5. Przedmiarach robót ;
3.6. Dokumenty wymienione w pkt. 3.1. - 3.5. stanowią załączniki do SWZ.
4. W lokalach mieszkalnych stanowiących przedmiot zamówienia, należy zainstalować urządzenia zgodnie z art. 6b ustawy z dnia 8 grudnia 2006 r. o finansowym wsparciu niektórych przedsięwzięć mieszkaniowych.
5. Uwaga - Przedmiary robót mają charakter pomocniczy – Wykonawca sporządza ofertę, na podstawie załączonej dokumentacji wymienionej w ust. 3.
6. Roboty budowlane będą wykonywane na czynnym obiekcie, stąd w cenie ofertowej należy uwzględnić ewentualne koszty, związane z odpowiednim zabezpieczeniem obiektu i placu budowy. Ponadto roboty
będą musiały być tak wykonywane aby nie zakłócały bieżącego funkcjonowania mieszkańców budynku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
4.5.5.) Wartość części: 153322,65 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie lokalu mieszkalnego nr 2 stanowiącego własność Gminy Bielawa zlokalizowanego w budynku Waryńskiego 24.W ramach prac remontowych przewiduje się wykonanie:
- roboty rozbiórkowe,
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;
- roboty montażowe,
- instalacja grzewcza, c.o.
- instalacja wentylacyjna,
- wykonywanie instalacji zimnej wody, cwu i kanalizacji sanitarnej,
- wykonanie instalacji elektrycznej oraz instalacji oświetlenia,
- przebudowa lub wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej,
2. Ponadto zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
• organizację zaplecza prac,
- uporządkowanie terenu po zakończeniu prac,
• koszty wywozu oraz składowania gruzu i ziemi na wysypisku,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami zamawiającego względem przedmiotu
zamówienia zostały określone w:
3.1. Projektach Architektoniczno – Budowlanych;
3.2. Projektach technicznych;
3.3. Projektach technicznych instalacji elektrycznych,
3.4. Projektach umowy;
3.5. Przedmiarach robót ;
3.6. Dokumenty wymienione w pkt. 3.1. - 3.5. stanowią załączniki do SWZ.
4. W lokalach mieszkalnych stanowiących przedmiot zamówienia, należy zainstalować urządzenia zgodnie z art. 6b ustawy z dnia 8 grudnia 2006 r. o finansowym wsparciu niektórych przedsięwzięć mieszkaniowych.
5. Uwaga - Przedmiary robót mają charakter pomocniczy – Wykonawca sporządza ofertę, na podstawie załączonej dokumentacji wymienionej w ust. 3.
6. Roboty budowlane będą wykonywane na czynnym obiekcie, stąd w cenie ofertowej należy uwzględnić ewentualne koszty, związane z odpowiednim zabezpieczeniem obiektu i placu budowy. Ponadto roboty będą musiały być tak wykonywane aby nie zakłócały bieżącego funkcjonowania mieszkańców budynku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
4.5.5.) Wartość części: 146574,59 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie lokalu mieszkalnego nr 3 stanowiącego własność Gminy Bielawa zlokalizowanego w budynku Waryńskiego 24.W ramach prac remontowych przewiduje się wykonanie:
- roboty rozbiórkowe,
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;
- roboty montażowe,
- instalacja grzewcza, c.o.
- instalacja wentylacyjna,
- wykonywanie instalacji zimnej wody, cwu i kanalizacji sanitarnej,
- wykonanie instalacji elektrycznej oraz instalacji oświetlenia,
- przebudowa lub wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej,
2. Ponadto zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
• organizację zaplecza prac,
- uporządkowanie terenu po zakończeniu prac,
• koszty wywozu oraz składowania gruzu i ziemi na wysypisku,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami zamawiającego względem przedmiotu
zamówienia zostały określone w:
3.1. Projektach Architektoniczno – Budowlanych;
3.2. Projektach technicznych;
3.3. Projektach technicznych instalacji elektrycznych,
3.4. Projektach umowy;
3.5. Przedmiarach robót ;
3.6. Dokumenty wymienione w pkt. 3.1. - 3.5. stanowią załączniki do SWZ.
4. W lokalach mieszkalnych stanowiących przedmiot zamówienia, należy zainstalować urządzenia zgodnie z art. 6b ustawy z dnia 8 grudnia 2006 r. o finansowym wsparciu niektórych przedsięwzięć mieszkaniowych.
5. Uwaga - Przedmiary robót mają charakter pomocniczy – Wykonawca sporządza ofertę, na podstawie załączonej dokumentacji wymienionej w ust. 3.
6. Roboty budowlane będą wykonywane na czynnym obiekcie, stąd w cenie ofertowej należy uwzględnić ewentualne koszty, związane z odpowiednim zabezpieczeniem obiektu i placu budowy. Ponadto roboty będą musiały być tak wykonywane aby nie zakłócały bieżącego funkcjonowania mieszkańców budynku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
4.5.5.) Wartość części: 162037,01 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie i zmianie sposobu użytkowania pomieszczeń gospodarczych na dwa odrębne lokale mieszkalne zlokalizowane w budynku Brzeżna 13.W ramach prac remontowych przewiduje się wykonanie:
- roboty rozbiórkowe,
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;
- roboty montażowe,
- instalacja grzewcza, c.o.
- instalacja wentylacyjna,
- wykonywanie instalacji zimnej wody, cwu i kanalizacji sanitarnej,
- wykonanie instalacji elektrycznej oraz instalacji oświetlenia,
- przebudowa lub wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej,
2. Ponadto zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
• organizację zaplecza prac,
- uporządkowanie terenu po zakończeniu prac,
• koszty wywozu oraz składowania gruzu i ziemi na wysypisku,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami zamawiającego względem przedmiotu
zamówienia zostały określone w:
3.1. Projektach Architektoniczno – Budowlanych;
3.2. Projektach technicznych;
3.3. Projektach technicznych instalacji elektrycznych,
3.4. Projektach umowy;
3.5. Przedmiarach robót ;
3.6. Dokumenty wymienione w pkt. 3.1. - 3.5. stanowią załączniki do SWZ.
4. W lokalach mieszkalnych stanowiących przedmiot zamówienia, należy zainstalować urządzenia zgodnie z art. 6b ustawy z dnia 8 grudnia 2006 r. o finansowym wsparciu niektórych przedsięwzięć mieszkaniowych.
5. Uwaga - Przedmiary robót mają charakter pomocniczy – Wykonawca sporządza ofertę, na podstawie załączonej dokumentacji wymienionej w ust. 3.
6. Roboty budowlane będą wykonywane na czynnym obiekcie, stąd w cenie ofertowej należy uwzględnić ewentualne koszty, związane z odpowiednim zabezpieczeniem obiektu i placu budowy. Ponadto roboty będą musiały być tak wykonywane aby nie zakłócały bieżącego funkcjonowania mieszkańców budynku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
4.5.5.) Wartość części: 421942,34 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132989,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132989,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132989,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARTE WIELOBRANŻOWA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021917268
7.3.3) Ulica: ul. Nowobielawska 5
7.3.4) Miejscowość: Bielawa
7.3.5) Kod pocztowy: 58-260
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARTE WIELOBRANŻOWA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA
jakie przetargi wygrała firma
ARTE WIELOBRANŻOWA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132989,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146803,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146803,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146803,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARTE WIELOBRANŻOWA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021917268
7.3.3) Ulica: ul. Nowobielawska 5
7.3.4) Miejscowość: Bielawa
7.3.5) Kod pocztowy: 58-260
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARTE WIELOBRANŻOWA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA
jakie przetargi wygrała firma
ARTE WIELOBRANŻOWA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146803,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137537,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137537,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137537,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARTE WIELOBRANŻOWA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021917268
7.3.3) Ulica: ul. Nowobielawska 5
7.3.4) Miejscowość: Bielawa
7.3.5) Kod pocztowy: 58-260
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARTE WIELOBRANŻOWA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA
jakie przetargi wygrała firma
ARTE WIELOBRANŻOWA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137537,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158091,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158091,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158091,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARTE WIELOBRANŻOWA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021917268
7.3.3) Ulica: ul. Nowobielawska 5
7.3.4) Miejscowość: Bielawa
7.3.5) Kod pocztowy: 58-260
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARTE WIELOBRANŻOWA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA
jakie przetargi wygrała firma
ARTE WIELOBRANŻOWA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158091,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151692,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151692,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151692,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARTE WIELOBRANŻOWA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021917268
7.3.3) Ulica: ul. Nowobielawska 5
7.3.4) Miejscowość: Bielawa
7.3.5) Kod pocztowy: 58-260
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARTE WIELOBRANŻOWA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA
jakie przetargi wygrała firma
ARTE WIELOBRANŻOWA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151692,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166895,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166895,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166895,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARTE WIELOBRANŻOWA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021917268
7.3.3) Ulica: ul. Nowobielawska 5
7.3.4) Miejscowość: Bielawa
7.3.5) Kod pocztowy: 58-260
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARTE WIELOBRANŻOWA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA
jakie przetargi wygrała firma
ARTE WIELOBRANŻOWA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166895,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 432274,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 432274,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 432274,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARTE WIELOBRANŻOWA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021917268
7.3.3) Ulica: ul. Nowobielawska 5
7.3.4) Miejscowość: Bielawa
7.3.5) Kod pocztowy: 58-260
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARTE WIELOBRANŻOWA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA
jakie przetargi wygrała firma
ARTE WIELOBRANŻOWA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 432274,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI Z BIELAWY
- Świadczenie usług gastronomicznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Bielawie
- Świadczenie usług pocztowych na terenie kraju i zagranicą dla Urzędu Miejskiego w Bielawie
- Modernizacja Żłobka Publicznego nr 3 w Bielawie w ramach zadania "Utworzenie 96 nowych miejsc opieki w Żłobku Publicznym nr 3 przy ul. Klonowej w Bielawie"
więcej: przetargi w Bielawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Modernizacja tarasu SP ZOZ w Nałęczowie
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.