Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00442464/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż kwietników, ławek, koszy na śmieci oraz stacji psi pakiet z przeznaczeniem na tereny zieleni miejskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Zgorzelec
1.3.) Oddział zamawiającego: GM Zgorzelec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Domańskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Zgorzelec
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-900
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zgorzelec.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9630631.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż kwietników, ławek, koszy na śmieci oraz stacji psi pakiet z przeznaczeniem na tereny zieleni miejskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0205637-d130-459d-9fc6-b09b798e8914
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00491267
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00078691/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa i montaż kwietników, ławek, koszy na śmieci oraz stacji psi pakiet z przeznaczeniem na tereny zieleni miejskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00442464
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.35.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i sukcesywny montaż elementów małej architektury, tj.: kwietników, ławek parkowych, stojaków na rowery, koszy na śmieci oraz stacji psi pakiet, zwanych w dalszej części SWZ „Urządzeniami”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ilość urządzeń
i ich minimalne parametry techniczne) oraz warunki montażu urządzeń określone zostały w „Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia”, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Dostawę urządzeń wraz z przekazaniem Zamawiającemu dla wszystkich dostarczanych urządzeń kart katalogowych, certyfikatów lub deklaracji zgodności z PN lub aprobaty techniczne oraz inne dokumenty, które producent dołącza w komplecie z urządzeniami;
2) Sukcesywny montaż dostarczonych urządzeń.
4. Zamawiający wymaga aby dostarczone urządzenia były fabrycznie nowe, nie posiadały defektów, wad konstrukcyjnych, wykonawczych ani wynikających z innych zaniedbań Wykonawcy lub producenta, które mogłyby się ujawnić podczas jego użytkowania.
Urządzenia należy dostarczyć do siedziby Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Zgorzelcu, przy
ul. Łużyckiej 3. Urządzenia muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach producenta z logo firmy i nazwą producenta.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do montażu dostarczonych urządzeń sukcesywnie według bieżących potrzeb Zamawiającego, zgodnie z warunkami montażu określonymi w Załączniku nr 5 do SWZ, na podstawie pisemnych zleceń. Zlecenia zawierać będą
w szczególności: rodzaj i zakres prac montażowych do wykonania, miejsce oraz termin realizacji. Zamawiający każdorazowo przekaże zlecenie w formie elektronicznej na adres poczty e-mail Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie do potwierdzenia otrzymania zlecenia w terminie nie dłuższym niż 1 dzień roboczy.
6. Szczegółowy opis oraz warunki i zasady realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
7. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na poszczególne urządzenia. Długość okresu gwarancji (obejmuje wszystkie elementy dostarczonych urządzeń wraz
z niezbędnym wyposażeniem z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych podlegających zużyciu podczas normalnej eksploatacji oraz ich montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego) - stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z zapisami Rozdziału XVII SWZ. Zamawiający określa okres gwarancji
w przedziale od 12 miesięcy (termin minimalny) do 36 miesięcy (termin maksymalny). Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.
Jeżeli producent zaoferowanych przez Wykonawcę urządzeń oferuje na te urządzeni dłuższy okres gwarancji niż wskazany w niniejszej SWZ przez Zamawiającego, obowiązują gwarancje producenta.
Szczegółowe wymagania dotyczące udzielonej gwarancji zostały zawarte w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
8. Rozwiązania równoważne:
Ewentualne podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje produkt lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, normy, itp. nie maja na celu naruszenia art, 16 ustawy Pzp oraz 99 ust. 4 ustawy Pzp ale w szczególności służą realizacji art. 17 ust. 1 pkt. 1 i 2 ustawy Pzp. Zawarte opisy w SWZ mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego.
Zgodnie w art. 99 ust. 5 i ust. 6 oraz art. 101 ust. 4 Zamawiający wskazuje, że wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia określony opisem zawartym w SWZ „lub równoważnym”.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w SWZ.
Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe, normy, oceny techniczne systemów itp., zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na
rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać na etapie składania ofert, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Pzp, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie usług/produktów z wymaganiami określonymi w SWZ, co winno zostać wykazane na etapie składania ofert.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych
39113600-3 - Ławki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159843,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173746,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159843,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Olaf Hoffmann prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą HoffBud
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792573895
7.3.3) Ulica: Gryfińska 20
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-192
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159843,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z ZGORZELCA
- Sukcesywne dostawy materiałów do terapii nerkowej 2.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2361D relacji Bogatynia - Opolno - Zdrój wraz z budową ścieżki pieszo-rowerowej w jej ciągu: ETAP 2 od km 1+300,00 do km 2+700,00 ETAP 3 od km 2+700,00 do km 3+862,00
- Druk Biuletynu Miasta Zgorzelec
- Dostawy gazów medycznych: tlenu medycznego wraz z dzierżawą zbiorników
więcej: przetargi w Zgorzelcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szlaki rowerowe sprzyjające rozwojowi ruchu turystycznego w Gminie Miejskiej Lubin, Gminie Chocianów oraz Powiecie Lubińskim
- Dostawa środków i akcesoriów do utrzymania czystości na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku.
- Modernizacja kompleksu sportowego"MojeBoisko-Orlik 2012" wraz z budową:bieżni okrężnej, bieżni prostej, skoczni do skoku w dal, boiska wielofunkcyjnego, skateparku oraz sprawnościowego placu zabaw ...
- Wykonanie prac renowacyjnych poprawiających estetykę dziedzińca i zabytkowego budynku I Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Grodzkiej 1 w Kaliszu
- "Rozbudowa stadionu miejskiego Etap II wraz z rozbudową budynku krytego basenu w Ząbkowicach Śląskich".
- Streetball - budowa boiska do koszykówki ulicznej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.