Ogłoszenie z dnia 2023-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00417973/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-28
- 2023/BZP 00432117/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych 2023-2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W KAZIMIERZY WIELKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291151710
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul.Koszycka 29
1.5.2.) Miejscowość: Kazimierza Wielka
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-500
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 41-3521172
1.5.8.) Numer faksu: 41-3521175
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@pzd.kazimierzw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pzdkazimierzaw.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kazimierzaw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych 2023-20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb355c13-5dc6-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00491271
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00416465/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych 2023 - 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00417973
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD.II.383/3/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 243900 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych 2023– 2024, z podziałem na zadania:Zadanie nr 1 Zwalczanie śliskości i usuwanie śniegu ( 1 pługopiaskarka):
orientacyjna ilość km w sezonie – 3 000 km
Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych będzie odbywać się z zastosowaniem materiałów Zamawiającego (piasek, sól, mieszanki).
Zakres działania obejmuje sieć dróg powiatowych Powiatu kazimierskiego objętych zimowym utrzymaniem, wg standardów zatwierdzonych w aktualnym operacie Zimowego Utrzymania Dróg.
Zadanie nr 1 Zwalczanie śliskości i usuwanie śniegu ( 1 pługopiaskarka):
nośnik 3 osiowy, o napędzie min. na dwie osie, – Zapewnia Wykonawca
rozsypywarkę środków chemicznych oraz piasku o pojemności ok. 5m3, pług jednostronny średni, i załadunek zapewnia Zamawiający - orientacyjna ilość km w sezonie – 3 000 km/
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych polega na zapewnieniu przejezdności oraz ograniczeniu zakłóceń płynności ruchu drogowego, wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki, śliskości zimowej jezdni, poprzez usuwanie śniegu, błota pośniegowego. Zapobieganie powstaniu i likwidowanie śliskości zimowej (posypywanie piaskiem lub mieszanką piaskowo-solną).
A) Zadania należy wykonywać zgodnie z poniższym opisem i dyspozycją osób odpowiedzialnych za ZUD.
B) Zgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót- załącznik nr 9 SWZ. Dla zad. 1-4 cena jednostkowa zł/km* obejmuje koszty świadczenia usługi przy zimowym utrzymaniu dróg przez jedną pługo-piaskarkę na długości 1km (akcja czynna) i w tym zawiera: cenę nośnika sprzętu (stanowiącego własność lub znajdującego się w dyspozycji Wykonawcy), utrzymanie sprawności eksploatacyjnej do jazdy, a w przypadku sprzętu powierzonego przez PZD (piaskarka, pług) koszt oczyszczenia i umycia piaskarki, pługa, kraty po zakończeniu świadczenia usług w sezonie zimowym.
Wykonawca ponosi koszty utrzymania sprawności eksploatacyjnej, uzupełnienia płynów, drobnych napraw powierzonego sprzętu zgodnie z opisem w zał. Nr 8 SWZ.
Wykonawca ponosi koszt napraw powierzonego mu sprzętu, jeżeli awaria wynikła z nieodpowiedniej obsługi lub uszkodzenie powstało z winy wykonawcy (pracowników wykonawcy).
Za szkody poniesione przez osoby trzecie w trakcie wykonywania zadania odpowiada Wykonawca robót, łącznie z roszczeniami odszkodowawczymi.
cena jednostkowa zł/miesiąc** obejmuje koszty utrzymania w gotowości sprzętu i ludzi do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg przez jedną pługo-piaskarkę w okresie obowiązywania warunków umowy. Wynagrodzenie płacone będzie za miesiąc kalendarzowy.
Przyjmuje się, że cena ryczałtowa miesięczna za utrzymanie gotowości wynosi dla zadania nr 1 i 2 2300zł/miesiąc netto, dla zadania nr 3 i 4 3 000zł/miesiąc netto.
Wynagrodzenie za gotowość będzie wypłacane w miesiącach listopad 2023 – marzec 2024r.
Dopuszcza się stosowanie godziny tzw. akcji biernej, * której wartość wynosi 23,50 zł brutto za godzinę dyżuru – stawka ustalona na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 13 września 2022 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2023 r. – przy ew. zmianach minimalnej stawki godzinowej – stawki te będą waloryzowane.
W związku z wymianą urządzeń monitorowania GPS, wymagane będzie aby pojazdy wyposażone były w złącze diagnostyczne OBD do podpięcia monitoringu GPS (lub alternatywną możliwość montażu lokalizatora GPS), służącego do kontroli pojazdu w trybie rzeczywistym (czas pracy, lokalizacja) – wraz z pełną historią obejmującą raporty i zestawienie.
Jednostki sprzętowe wskazane przez Wykonawców będą objęte systemem monitorowania pracy sprzętu ZUD na drogach powiatowych Powiatu Kazimierskiego.
4.3 Wykonawca jest odpowiedzialny za wykonywanie robót (świadczonych usług) przez swoich pracowników oraz ich organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na całym obszarze prowadzonych robót (świadczonych usług). Wszystkie czynności należy prowadzić i wykonywać w oparciu o aktualne normy i przepisy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 60675 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych 2023– 2024, z podziałem na zadania:Zadanie nr 2 Zwalczanie śliskości i usuwanie śniegu ( 1 pługopiaskarka):
orientacyjna ilość km w sezonie – 3 000 km
Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych będzie odbywać się z zastosowaniem materiałów Zamawiającego (piasek, sól, mieszanki).
Zakres działania obejmuje sieć dróg powiatowych Powiatu kazimierskiego objętych zimowym utrzymaniem, wg standardów zatwierdzonych w aktualnym operacie Zimowego Utrzymania Dróg.
Zadanie nr 2 Zwalczanie śliskości i usuwanie śniegu ( 1 pługopiaskarka):
nośnik 3 osiowy, o napędzie min. na dwie osie, – Zapewnia Wykonawca
rozsypywarkę środków chemicznych oraz piasku o pojemności ok. 5m3, pług jednostronny średni, i załadunek zapewnia Zamawiający - orientacyjna ilość km w sezonie – 3 000 km/
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych polega na zapewnieniu przejezdności oraz ograniczeniu zakłóceń płynności ruchu drogowego, wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki, śliskości zimowej jezdni, poprzez usuwanie śniegu, błota pośniegowego. Zapobieganie powstaniu i likwidowanie śliskości zimowej (posypywanie piaskiem lub mieszanką piaskowo-solną).
A) Zadania należy wykonywać zgodnie z poniższym opisem i dyspozycją osób odpowiedzialnych za ZUD.
B) Zgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót- załącznik nr 9 SWZ. Dla zad. 1-4 cena jednostkowa zł/km* obejmuje koszty świadczenia usługi przy zimowym utrzymaniu dróg przez jedną pługo-piaskarkę na długości 1km (akcja czynna) i w tym zawiera: cenę nośnika sprzętu (stanowiącego własność lub znajdującego się w dyspozycji Wykonawcy), utrzymanie sprawności eksploatacyjnej do jazdy, a w przypadku sprzętu powierzonego przez PZD (piaskarka, pług) koszt oczyszczenia i umycia piaskarki, pługa, kraty po zakończeniu świadczenia usług w sezonie zimowym.
Wykonawca ponosi koszty utrzymania sprawności eksploatacyjnej, uzupełnienia płynów, drobnych napraw powierzonego sprzętu zgodnie z opisem w zał. Nr 8 SWZ.
Wykonawca ponosi koszt napraw powierzonego mu sprzętu, jeżeli awaria wynikła z nieodpowiedniej obsługi lub uszkodzenie powstało z winy wykonawcy (pracowników wykonawcy).
Za szkody poniesione przez osoby trzecie w trakcie wykonywania zadania odpowiada Wykonawca robót, łącznie z roszczeniami odszkodowawczymi.
cena jednostkowa zł/miesiąc** obejmuje koszty utrzymania w gotowości sprzętu i ludzi do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg przez jedną pługo-piaskarkę w okresie obowiązywania warunków umowy. Wynagrodzenie płacone będzie za miesiąc kalendarzowy.
Przyjmuje się, że cena ryczałtowa miesięczna za utrzymanie gotowości wynosi dla zadania nr 1 i 2 2300zł/miesiąc netto, dla zadania nr 3 i 4 3 000zł/miesiąc netto.
Wynagrodzenie za gotowość będzie wypłacane w miesiącach listopad 2023 – marzec 2024r.
Dopuszcza się stosowanie godziny tzw. akcji biernej, * której wartość wynosi 23,50 zł brutto za godzinę dyżuru – stawka ustalona na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 13 września 2022 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2023 r. – przy ew. zmianach minimalnej stawki godzinowej – stawki te będą waloryzowane.
W związku z wymianą urządzeń monitorowania GPS, wymagane będzie aby pojazdy wyposażone były w złącze diagnostyczne OBD do podpięcia monitoringu GPS (lub alternatywną możliwość montażu lokalizatora GPS), służącego do kontroli pojazdu w trybie rzeczywistym (czas pracy, lokalizacja) – wraz z pełną historią obejmującą raporty i zestawienie.
Jednostki sprzętowe wskazane przez Wykonawców będą objęte systemem monitorowania pracy sprzętu ZUD na drogach powiatowych Powiatu Kazimierskiego.
4.3 Wykonawca jest odpowiedzialny za wykonywanie robót (świadczonych usług) przez swoich pracowników oraz ich organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na całym obszarze prowadzonych robót (świadczonych usług). Wszystkie czynności należy prowadzić i wykonywać w oparciu o aktualne normy i przepisy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 60975 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych 2023– 2024, z podziałem na zadania:Zadanie nr 3 Zwalczanie śliskości i usuwanie śniegu ( 1 pługopiaskarka):
orientacyjna ilość km w sezonie – 3 000 km
Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych będzie odbywać się z zastosowaniem materiałów Zamawiającego (piasek, sól, mieszanki).
Zakres działania obejmuje sieć dróg powiatowych Powiatu kazimierskiego objętych zimowym utrzymaniem, wg standardów zatwierdzonych w aktualnym operacie Zimowego Utrzymania Dróg.
Zadanie nr 3 Zwalczanie śliskości i usuwanie śniegu ( 1 pługopiaskarka):
(piaskarka o pojemności min. 4 m3, pług jednostronny średni, nośnik 3 osiowy, o napędzie min. na dwie osie– Zapewnia Wykonawca – załadunek zapewnia Zamawiający) orientacyjna ilość km w sezonie – 3 000 km
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych polega na zapewnieniu przejezdności oraz ograniczeniu zakłóceń płynności ruchu drogowego, wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki, śliskości zimowej jezdni, poprzez usuwanie śniegu, błota pośniegowego. Zapobieganie powstaniu i likwidowanie śliskości zimowej (posypywanie piaskiem lub mieszanką piaskowo-solną).
A) Zadania należy wykonywać zgodnie z poniższym opisem i dyspozycją osób odpowiedzialnych za ZUD.
B) Zgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót- załącznik nr 9 SWZ. Dla zad. 1-4 cena jednostkowa zł/km* obejmuje koszty świadczenia usługi przy zimowym utrzymaniu dróg przez jedną pługo-piaskarkę na długości 1km (akcja czynna) i w tym zawiera: cenę nośnika sprzętu (stanowiącego własność lub znajdującego się w dyspozycji Wykonawcy), utrzymanie sprawności eksploatacyjnej do jazdy, a w przypadku sprzętu powierzonego przez PZD (piaskarka, pług) koszt oczyszczenia i umycia piaskarki, pługa, kraty po zakończeniu świadczenia usług w sezonie zimowym.
Wykonawca ponosi koszty utrzymania sprawności eksploatacyjnej, uzupełnienia płynów, drobnych napraw powierzonego sprzętu zgodnie z opisem w zał. Nr 8 SWZ.
Wykonawca ponosi koszt napraw powierzonego mu sprzętu, jeżeli awaria wynikła z nieodpowiedniej obsługi lub uszkodzenie powstało z winy wykonawcy (pracowników wykonawcy).
Za szkody poniesione przez osoby trzecie w trakcie wykonywania zadania odpowiada Wykonawca robót, łącznie z roszczeniami odszkodowawczymi.
cena jednostkowa zł/miesiąc** obejmuje koszty utrzymania w gotowości sprzętu i ludzi do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg przez jedną pługo-piaskarkę w okresie obowiązywania warunków umowy. Wynagrodzenie płacone będzie za miesiąc kalendarzowy.
Przyjmuje się, że cena ryczałtowa miesięczna za utrzymanie gotowości wynosi dla zadania nr 1 i 2 2300zł/miesiąc netto, dla zadania nr 3 i 4 3 000zł/miesiąc netto.
Wynagrodzenie za gotowość będzie wypłacane w miesiącach listopad 2023 – marzec 2024r.
Dopuszcza się stosowanie godziny tzw. akcji biernej, * której wartość wynosi 23,50 zł brutto za godzinę dyżuru – stawka ustalona na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 13 września 2022 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2023 r. – przy ew. zmianach minimalnej stawki godzinowej – stawki te będą waloryzowane.
W związku z wymianą urządzeń monitorowania GPS, wymagane będzie aby pojazdy wyposażone były w złącze diagnostyczne OBD do podpięcia monitoringu GPS (lub alternatywną możliwość montażu lokalizatora GPS), służącego do kontroli pojazdu w trybie rzeczywistym (czas pracy, lokalizacja) – wraz z pełną historią obejmującą raporty i zestawienie.
Jednostki sprzętowe wskazane przez Wykonawców będą objęte systemem monitorowania pracy sprzętu ZUD na drogach powiatowych Powiatu Kazimierskiego.
4.3 Wykonawca jest odpowiedzialny za wykonywanie robót (świadczonych usług) przez swoich pracowników oraz ich organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na całym obszarze prowadzonych robót (świadczonych usług). Wszystkie czynności należy prowadzić i wykonywać w oparciu o aktualne normy i przepisy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 65040 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych 2023– 2024, z podziałem na zadania:Zadanie nr 4 Zwalczanie śliskości i usuwanie śniegu ( 1 pługopiaskarka):
orientacyjna ilość km w sezonie – 2 500 km
Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych będzie odbywać się z zastosowaniem materiałów Zamawiającego (piasek, sól, mieszanki).
Zakres działania obejmuje sieć dróg powiatowych Powiatu kazimierskiego objętych zimowym utrzymaniem, wg standardów zatwierdzonych w aktualnym operacie Zimowego Utrzymania Dróg.
Zadanie nr 4 Zwalczanie śliskości i usuwanie śniegu ( 1 pługopiaskarka):
(piaskarka o pojemności min. 3,5 m3, pług jednostronny średni, nośnik 2 osiowy, o napędzie na dwie osie – – Zapewnia Wykonawca - załadunek zapewnia Zamawiający) orientacyjna ilość km w sezonie – 2 500 km
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych polega na zapewnieniu przejezdności oraz ograniczeniu zakłóceń płynności ruchu drogowego, wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki, śliskości zimowej jezdni, poprzez usuwanie śniegu, błota pośniegowego. Zapobieganie powstaniu i likwidowanie śliskości zimowej (posypywanie piaskiem lub mieszanką piaskowo-solną).
A) Zadania należy wykonywać zgodnie z poniższym opisem i dyspozycją osób odpowiedzialnych za ZUD.
B) Zgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót- załącznik nr 9 SWZ. Dla zad. 1-4 cena jednostkowa zł/km* obejmuje koszty świadczenia usługi przy zimowym utrzymaniu dróg przez jedną pługo-piaskarkę na długości 1km (akcja czynna) i w tym zawiera: cenę nośnika sprzętu (stanowiącego własność lub znajdującego się w dyspozycji Wykonawcy), utrzymanie sprawności eksploatacyjnej do jazdy, a w przypadku sprzętu powierzonego przez PZD (piaskarka, pług) koszt oczyszczenia i umycia piaskarki, pługa, kraty po zakończeniu świadczenia usług w sezonie zimowym.
Wykonawca ponosi koszty utrzymania sprawności eksploatacyjnej, uzupełnienia płynów, drobnych napraw powierzonego sprzętu zgodnie z opisem w zał. Nr 8 SWZ.
Wykonawca ponosi koszt napraw powierzonego mu sprzętu, jeżeli awaria wynikła z nieodpowiedniej obsługi lub uszkodzenie powstało z winy wykonawcy (pracowników wykonawcy).
Za szkody poniesione przez osoby trzecie w trakcie wykonywania zadania odpowiada Wykonawca robót, łącznie z roszczeniami odszkodowawczymi.
cena jednostkowa zł/miesiąc** obejmuje koszty utrzymania w gotowości sprzętu i ludzi do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg przez jedną pługo-piaskarkę w okresie obowiązywania warunków umowy. Wynagrodzenie płacone będzie za miesiąc kalendarzowy.
Przyjmuje się, że cena ryczałtowa miesięczna za utrzymanie gotowości wynosi dla zadania nr 1 i 2 2300zł/miesiąc netto, dla zadania nr 3 i 4 3 000zł/miesiąc netto.
Wynagrodzenie za gotowość będzie wypłacane w miesiącach listopad 2023 – marzec 2024r.
Dopuszcza się stosowanie godziny tzw. akcji biernej, * której wartość wynosi 23,50 zł brutto za godzinę dyżuru – stawka ustalona na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 13 września 2022 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2023 r. – przy ew. zmianach minimalnej stawki godzinowej – stawki te będą waloryzowane.
W związku z wymianą urządzeń monitorowania GPS, wymagane będzie aby pojazdy wyposażone były w złącze diagnostyczne OBD do podpięcia monitoringu GPS (lub alternatywną możliwość montażu lokalizatora GPS), służącego do kontroli pojazdu w trybie rzeczywistym (czas pracy, lokalizacja) – wraz z pełną historią obejmującą raporty i zestawienie.
Jednostki sprzętowe wskazane przez Wykonawców będą objęte systemem monitorowania pracy sprzętu ZUD na drogach powiatowych Powiatu Kazimierskiego.
4.3 Wykonawca jest odpowiedzialny za wykonywanie robót (świadczonych usług) przez swoich pracowników oraz ich organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na całym obszarze prowadzonych robót (świadczonych usług). Wszystkie czynności należy prowadzić i wykonywać w oparciu o aktualne normy i przepisy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 56910 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sokołowskiego w sezonie 2024/2025"
- Usługi bieżącego utrzymania czystości w obiekcie Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy, położonym przy ul. Szubińskiej 4 oraz terenów zewnętrznych do niego przylegających.
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Chrzanowie w 2025 roku"
- Utrzymanie zimowe dróg na terenie Gminy Dobre Miasto w 2025 roku
- Świadczenie usług sprzątania
- Usługa sprzątania budynków Prokuratur Regionalnej we Wrocławiu wraz z terenem zewnętrznym w okresie od 1.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.