Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00419540/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-18
- 2024/BZP 00441513/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pokrycia dachowego części dachu budynku MZUK w Gliwicach przy ul. Strzelców Bytomskich 25C
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 323350410
1.5.8.) Numer faksu: 322310032
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-41684a7e-92ee-4141-abc7-afe7fe9aba771.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja pokrycia dachowego części dachu budynku MZUK w Gliwicach przy ul. Strzelców Bytomskich 25C2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41684a7e-92ee-4141-abc7-afe7fe9aba77
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00491285
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030678/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Baza MZUK - naprawa dachu nad łacznikiem/archiwum
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00419540
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZUK-EPZ.50.43.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać modernizację powierzchni dachu budynku MZUK w Gliwicach przy ul. Strzelców Bytomskich 25c obejmujący powierzchnię:
• Segmentu III: 788,15 m2
• Łącznik segmentów: 89,28 m2
Zakres prac:
1) Roboty rozbiórkowe.
• demontaż i utylizacja pokrycia dachowego,
• demontaż i utylizacja obróbek blacharskich, murów ogniowych, okapów, kołnierzy i innych elementów nienadających się do użytku,
• Zagospodarowanie powstałych odpadów budowlanych i rozbiórkowych.
2) Roboty budowlane - pokrycie dachowe - zgodnie z przedmiarem robót, m.in.:
– wymiana spróchniałych i przegnitych desek na dachu segmentu III (nad warsztatem) - wg potrzeb, w założeniu nie więcej niż 40% Segmentu III,
– podmurowanie murów ogniowych o min. 20 cm
– docieplenie dachu styropapą o grubości 20 cm, pokrycie papą termozgrzewalną
– wymiana obróbek blacharskich,
– malowanie powierzchni zewnętrznych: kominy ponad dachem oraz tynki ścian warsztatu (segment III) ponad dachem,
– tynkowanie i malowanie powierzchni zewnętrznych: elewacja w miejscu nowych ogniomurów,
3) Prace budowlane - instalacja odgromowa - zgodnie z przedmiarem robót, m.in.: wymiana instalacji odgromowej, wykonanie pomiarów.
4) Roboty wykończeniowe i porządkowe.
5) Wykonanie kompletu dokumentacji odbiorczej:
dokumentację fotograficzną z przebiegu prac, atesty, certyfikaty, karty gwarancyjnie, protokoły itp.
Podstawą opracowania będzie:
• ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 725);
• ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 399);
• rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych,
jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1225);
• umowa z Miejskim Zarządem Usług Komunalnych w Gliwicach przy ul. Strzelców Bytomskich 25C;
• założenia i wytyczne przekazane przez Inwestora (Zamawiającego).
Integralną częścią niniejszej specyfikacji są:
• przedmiar robót,
• Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Wszystkie ww. elementy składowe dokumentacji stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy. Wykonawca, który wygra postępowanie dostarczy Zamawiającemu uproszczony kosztorys ofertowy przed podpisaniem umowy.
UWAGA: PRZED PRZYSTĄPIENIEM DO SKŁADANIA OFERT, ZAMAWIAJĄCY ZALECA PRZEPROWADZENIE WIZJI LOKALNEJ TERENU
Istotne warunki zamówienia:
1. Roboty należy wykonać zgodnie z wymaganiami zawartymi w opisie inwestycji, dokumentami Zamawiającego, umową, obowiązującymi przepisami ustawy Prawo budowlane, z przepisami techniczno - budowlanymi, obowiązującymi na terenie kraju normami, wytycznymi i zasadami wiedzy technicznej.
2. Zamawiający wymaga, by oferty cenowe były złożone na realizację całego pokrycia dachowego, jak i w rozbiciu na poszczególne segmenty budynku zgodnie z formularzem cenowym:
• powierzchnia dachu Segmentu III: 788,15 m2
• powierzchnia dachu łącznika segmentów: 89,28 m2
Pozostałe warunki wykonania robót:
1. Zamawiający umożliwi Wykonawcy w czasie wykonywania prac odpłatne korzystanie z mediów.
2. Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną.
3. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania placu budowy i doprowadzenia terenu wokół budynku do stanu pierwotnego (zastanego przed rozpoczęciem prac budowlanych) włącznie z odtworzeniem ewentualnie zniszczonych elementów zagospodarowania terenu.
4. Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej.
5. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z opisem przedmiotu zamówienia oraz przedmiarami robót.
6. Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót.
UWAGA:
W związku z przyjęciem przez Sejmik Województwa Śląskiego aktualizacji programu ochrony powietrza dla Województwa Śląskiego należy uwzględnić następujące wymagania:
– obowiązek spełnienia przez maszyny mobilne nieporuszające się po drogach (tj. maszyny budowlane - koparki, ładowarki, spycharki, itp.) o mocy powyżej 18 kW wymagania w postaci wyposażenia w filtr cząstek stałych,
– obowiązek czyszczenia na mokro (przez wykonawce zleconego zamówienia) ulic i terenu wokół budowy, które są zanieczyszczone na skutek budowy,
– zraszanie w okresie bezdeszczowym składowisk materiałów sypkich,
– stosowanie stanowisk do usuwania gruntu lub błota z kół sprzętu ciężkiego opuszczających plac budowy,
– stosowanie przykrycia przy przewożeniu materiałów pylących.
Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty:
1. Certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót.
2. Protokoły z pomiarów i badań instalacji odgromowej.
3. Dokumentację powykonawczą.
4. Protokół przekazania odpadów (gruz, papa) na wysypisko śmieci.
5. Oświadczenie kierownika robót.
W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do:
1. Prowadzenia robót pod nadzorem kierownika robót posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
2. Stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy.
3. Stałego dbania o to, aby środki transportowe wyjeżdżające z budowy nie zanieczyszczały okolicznych ulic. W razie potrzeby Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania punktu mycia opon samochodów wyjeżdżających z budowy.
4. Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac.
5. Bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek.
6. Zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
7. Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP.
8. Realizacji zamówienia poprzez osoby posiadające aktualne lekarskie badania wysokościowe oraz szkolenie BHP.
9. Wyposażenia osób realizujących prace budowlane w sprzęt do prac i sprzęt zabezpieczający przed upadkiem z dachu.
10. Zgłaszania do odbioru poprzez wpis do dziennika budowy robót zanikających i ulegających zakryciu.
11. Udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach częściowych i udziału w odbiorze końcowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261910-6 - Naprawa dachów
45261320-3 - Kładzenie rynien
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45262120-8 - Wznoszenie rusztowań
45262110-5 - Demontaż rusztowań
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 328699,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 505732,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 328699,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU AVAKO Agata Waśko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2220693621
7.3.3) Ulica: Piastowska 14/6
7.3.4) Miejscowość: Mysłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 328699,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Świadczenie usług samochodami samowyładowczymi o ładowności min. 15 ton - obsługa zwałów węgla i drobnicowej sprzedaży węgla, z podziałem na zadania w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Politechniki Śląskiej. Znak sprawy: DZPZ.282.86.2024.EK
- [4WOG.1200.2712.98.2024] Świadczenie usługi restauracyjnej w formie przygotowana i dostarczenia czterech posiłków dziennie (śnia. II śnia. obiad, kolacja) dla żołnierzy z J. W. z podziałem na 5 cz.
- Opróżnienie ulicznych koszy na odpady w centrum miasta i pojemników na psie odchody na terenie miasta Gliwice
- Budowa kompleksu sportowego Orlik przy ul. Fizyków - dokumentacja projektowa
- 4WOG-1200.2712.101.2024 Monitoring węzłów cieplnych w podziale na 3 części
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu "Nie JESTEŚ sam!"- II
- Budowa zespołu dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Dąbiu woj. wielkopolskie
- PRZEBUDOWA ZABYTKOWEGO BUDYNKU PRZY UL. SPORTOWEJ 1 W SUCHEDNIOWIE - II postępowanie
- Kompleksowa modernizacja i dostosowanie obiektów "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka w Tarnowskich Górach
- Prace remontowe w budynkach w Nadleśnictwie Bytnica
- Budowa kompleksu dystrybucji ruchu i obsługi przyjęć w Areszcie Śledczym w Krasnymstawie
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.