Og³oszenie z dnia 2022-12-13
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00050171/01 - Wynik z dnia 2023-01-23
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi hotelowej oraz cateringowej w Mielcu i ¦widniku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Lotnicza Akademia Wojskowa
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Lotnicza Akademia Wojskowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060059216
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Dywizjonu 303 nr 35
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dêblin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Pu³awski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.krzewinska@law.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.wojsko-polskie.pl/law/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ugi hotelowej oraz cateringowej w Mielcu i ¦widniku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9ddf5a22-7638-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00491307
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00244370/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.9 Us³ugi cateringowe
1.3.10 Us³ugi noclegowe
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
POWR.03.01.00-00-DU10/18-00 pt.: „Przygotowanie studentów specjalno¶ci in¿ynieria lotnicza i awionika do podjêcia pierwszej pracy w bran¿y lotniczej”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://zamowienia.law.mil.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.law.mil.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: zgodnie z pkt. 6 SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): zgodnie z pkt. 25 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z pkt. 25 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Zp/tp/129/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 4
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
¦wiadczenie us³ugi hotelowej w Mielcu dla studentów realizuj±cych sta¿e zawodowe w ramach projektu nr POWR.03.01.00-00-DU10/18-00 pt.: „Przygotowanie studentów specjalno¶ci in¿ynieria lotnicza i awionika do podjêcia pierwszej pracy w bran¿y lotniczej”.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie us³ugi noclegowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-06-07
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cym kryterium i jego znaczeniem:
Cena ofertowa brutto – C;
Status zak³adu pracy chronionej lub innego podmiotu wymienionego w art. 94. ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych – Z.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zak³ad pracy chronionej lub inny podmiot wymieniony w art. 94. ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
¦wiadczenie us³ugi hotelowej w ¦widniku dla studentów realizuj±cych sta¿e zawodowe w ramach projektu nr POWR.03.01.00-00-DU10/18-00 pt.: „Przygotowanie studentów specjalno¶ci in¿ynieria lotnicza i awionika do podjêcia pierwszej pracy w bran¿y lotniczej”.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie us³ugi noclegowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-06-07
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cym kryterium i jego znaczeniem:
Cena ofertowa brutto – C;
Status zak³adu pracy chronionej lub innego podmiotu wymienionego w art. 94. ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych – Z.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zak³ad pracy chronionej lub inny podmiot wymieniony w art. 94. ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
¦wiadczenie us³ugi cateringowej w Mielcu dla studentów realizuj±cych sta¿e zawodowe w ramach projektu nr POWR.03.01.00-00-DU10/18-00 pt.: „Przygotowanie studentów specjalno¶ci in¿ynieria lotnicza i awionika do podjêcia pierwszej pracy w bran¿y lotniczej”.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55520000-1 - Us³ugi dostarczania posi³ków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-06-07
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cym kryterium i jego znaczeniem:
Cena ofertowa brutto – C;
Status zak³adu pracy chronionej lub innego podmiotu wymienionego w art. 94. ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych – Z.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zak³ad pracy chronionej lub inny podmiot wymieniony w art. 94. ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
¦wiadczenie us³ugi cateringowej w ¦widniku dla studentów realizuj±cych sta¿e zawodowe w ramach projektu nr POWR.03.01.00-00-DU10/18-00 pt.: „Przygotowanie studentów specjalno¶ci in¿ynieria lotnicza i awionika do podjêcia pierwszej pracy w bran¿y lotniczej”.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55520000-1 - Us³ugi dostarczania posi³ków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-06-07
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cym kryterium i jego znaczeniem:
Cena ofertowa brutto – C;
Status zak³adu pracy chronionej lub innego podmiotu wymienionego w art. 94. ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych – Z.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zak³ad pracy chronionej lub inny podmiot wymieniony w art. 94. ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych
1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu:
1. O¶wiadczenie Wykonawcy o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej.
O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê lub ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty lub oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. (za³±cznik nr 4).
Wymagana forma: o¶wiadczenie przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez ka¿dego z Wykonawców.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
zgodnie z pkt. 17 SWZ6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z par. 10 wzoru umowy - za³±cznik 3A do SWZ (dotyczy zadania 1 i 2 ) oraz pra. 12 wzoru umowy - za³±cznik 3B do SWZ (dotyczy zadania 3 i 4).7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-23 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platforma zakupowa: https://zamowienia.law.mil.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-23 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wymagany termin wykonania zamówienia: od daty zawarcia umowy, ale nie wcze¶niej ni¿ od 01.01.2023 r. do 07.06.2023 r. w 3 turach, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.INNE PRZETARGI Z DÊBLINA
- Us³uga przegl±du specjalnego silnika Continental IO-240B.
- "Dostawa opon, akumulatorów, czê¶ci zamiennych oraz chemii samochodowej do sprzêtu in¿ynieryjnego oraz pojazdów mechanicznych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dêblinie" Nr 15/25/P
- Realizacja us³ug pod nazw± "Ochrona osób i mienia w Muzeum Si³ Powietrznych w Dêblinie, z siedzib± przy ul. Lotników Polskich 1 w Dêblinie"
- Dostawa materia³ów promocyjnych, odzie¿y oraz banerów promocyjnych
- Dostawa materia³ów promocyjnych z podzia³em na zadania
- Dost. ¶rod. do piel. cia³a, przyb. toalet., ¶rod. czyst., specj. ¶rod. chem. do mech. mycia i dezynfekcji pow. Rob. , sprz. oraz urz±dzeñ gastr. i ch³odn. oraz drobnego sprz. gosp. na rzecz 41. BLSZ
wiêcej: przetargi w Dêblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup us³ugi gastronomicznej wraz z obs³ug± podczas dwóch spotkañ z przedstawicielami maz. powiatowych/miejskich urzêdów pracy w celu omówienia kwestii dotycz±cych realizacji KFS w woj. maz.
- ¦wiadczenie us³ug przygotowywania i dostarczania posi³ków dla mieszkañców Domu Pomocy Spo³ecznej im. s. M. Benodyny Koterbianki w Ostrowie Wielkopolskim
- Us³uga noclegowa, us³uga gastronomiczno - restauracyjna oraz najem powierzchni na potrzeby organizacji wizyty studyjnej
- Us³uga cateringowa w ramach warsztatów edukacyjnych "Transformersi"
- ¦wiadczenie us³ug hotelowych dla zespo³u muzyków orkiestry Ukrainian Freedom Orchestra w zwi±zku z realizacj± Koncertów (...)
- ¦wiadczenie us³ug hotelarskich i wy¿ywienia dla Jeleniogórskiego Centrum Kultury w Jeleniej Górze w okresie od 09.06.2025 r. do 22.06.2025 r.
wiêcej: Hotelarskie us³ugi noclegowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.