Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00457298/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
II. Odkurzanie i mycie hali sortowni odpadów komunalnych w Poświętnem gm. Płońsk.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ W PŁOŃSKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130314574
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: A. Mickiewicza 4
1.5.2.) Miejscowość: Płońsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 236624278
1.5.8.) Numer faksu: brak
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgk@pgk.plonsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.plonsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pgkplonsk.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
II. Odkurzanie i mycie hali sortowni odpadów komunalnych w Poświętnem gm. Płońsk.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69780874-06f3-4635-9a71-08d8b9856970
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00491316
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00457298
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 16/TP/OMH/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 161000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie obejmuje usługę odkurzania i mycia hali sortowni od wewnątrz.
2. Hala składa się z następujących części:
2.1. plac wyładunkowy odpadów zmieszanych – ok. 957 m2 powierzchni [niżej oznakowany jako (1)].
2.2. plac wyładunkowy odpadów selektywnie zebranych – ok. 307 m2 powierzchni [niżej oznakowany jako (2)].
2.3. część główna (hala maszyn), w której znajduje się większość maszyn sortujących – ok. 1743 m2 powierzchni [niżej oznakowana jako (3)].
2.4. przybudówka - ok. 86 m2 powierzchni.
3. Wysokość hali w częściach (1) i (3) podana jest na rysunkach w załączniku nr 2 do swz, natomiast wysokość części 2 podana jest w załączniku nr 3 do swz.
4. Wysokość przybudówki wynosi od 7,3 m do 7,5 m.
5. Rozmieszczenie poszczególnych części hali przedstawione jest na rysunku w załączniku nr 4 do swz.
6. W zakres zamówienia wchodzi:
6.1.odkurzenie - usunięcie pyłu, kurzu i innych zanieczyszczeń zalegających na trasach kablowych, urządzeniach sortujących (taśmociągach, separatorach i in.), elementach konstrukcyjnych i innych urządzeniach i obudowach urządzeń we wszystkich częściach hali sortowni,
6.2.odkurzanie kanałów wentylacyjnych w części głównej hali sortowni (1) i mycie kanałów wentylacyjnych nad placem (1) i (2),
6.3.mycie dachu wszystkich części hali wraz ze świetlikami,
6.4.mycie słupów i elementów konstrukcyjnych ścian wewnątrz hali sortowni we wszystkich jej częściach,
6.5.mycie z obu stron przesłony oddzielającej plac (1) od części głównej sortowni (3) oraz muru oporowego między placem (1) a taśmociągiem nr 2,
6.6.mycie ścian wszystkich części hali wraz z oknami,
6.7.mycie posadzki w części głównej hali sortowni (3),
6.8.mycie na zewnątrz 6 kabin sortowniczych,
6.9.mycie obudowy sita bębnowego oraz burt taśmociągu nr 5,
6.10.mycie sterowni na zewnątrz,
6.11.mycie 2 kontenerów sprężarkowni wewnątrz części głównej hali (3),
6.12.mycie 13 sztuk wrót wjazdowych na zewnątrz i wewnątrz wraz z obróbkami,
6.13.usunięcie ścieków z mycia hali do wpustów kanalizacji technologicznej znajdujących się w hali sortowni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141450 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 282900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141450 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HSQ Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691652223
7.3.3) Ulica: Leboszowska
7.3.4) Miejscowość: Pilchowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-145
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141450 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-16 do 2024-10-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
- Dostawy odczynników do badań hematologicznych i koagulologicznych wraz z dzierżawą analizatorów do ww. badań
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. "Modernizacja ściany wschodniej budynku Starostwa Powiatowego w Płońsku przy ul. Płockiej 39"
- Opracowanie dokumentacji technicznej w ramach zadania pn. Przebudowa ulicy Jędrzejewicza wraz z budową kanalizacji deszczowej.
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
więcej: przetargi w Płońsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku"
- Usługi gospodarczo - porządkowe w SGZOZ w Chełmku
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania szlaków i ścieżek turystycznych w Bieszczadzkim Parku Narodowym w 2025 roku.
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach stanowiących własność Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski
- Wykonanie bieżącej konserwacji i utrzymanie w należytym stanie technicznym elementów wyposażenia obiektów inżynierskich na terenie miasta Wrocławia - Konserwacja i utrzymanie urządzeń dylatacyjnych
- usługa sprzątania budynku PLSP w Krakowie
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.