Ogłoszenie z dnia 2023-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00419498/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa karmy z rozwiezieniem w ramach projektu Kompleksowa ochrona żubra w Polsce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO BIAŁOWIEŻA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050026851
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojciechówka 4
1.5.2.) Miejscowość: Białowieża
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-230
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bialowieza@bialystok.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bialowieza.bialystok.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_bialowieza1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka Leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa karmy z rozwiezieniem w ramach projektu Kompleksowa ochrona żubra w Polsce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25715ccc-5e8d-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00491320
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Umowa o dofinansowanie nr POIS.02.04.00-00-027/18-042.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00419498
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.26.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 37924,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac składających się na dokarmianie żubrów będzie obejmował dostawę 40 ton karmy z rozwiezieniem, bieżące utrzymanie brogów, utrzymanie bieżącej czystości wokół miejsc dokarmiania i przerzucanie, nagarnianie dostarczanej paszy w składzie:
- siano - 25 ton (20 ton w belach, 5 ton w kostkach o wymiarach nie większych niż 50 cm x 50 cm x 130 cm, ze zbiorów tegorocznych na terenie lokalnych powiatów, celem uniknięcia zawleczenia niepożądanych gatunków roślin i pasożytów; wilgotność dostarczonego siana nie może przekraczać 15%, bez zanieczyszczeń mechanicznych, bez pleśni). Siano musi być pozbawione takich cech jak: stęchły lub zgniły zapach oraz zanieczyszczenia glebą, słomą, pozostałościami obornika i szkodliwymi roślinami. Preferowane jest siano pochodzące z 1 pokosu. Dopuszcza się ewentualnie siano pochodzące z 2 pokosu. Siano winno być umieszczane w brogach,
- owies gnieciony - 6 ton (pozbawiony takich cech jak: stęchły lub zgniły zapach oraz zanieczyszczenia glebą, słomą),
- buraki pastewne - 8 ton, (zdrowe, bez zanieczyszczeń mechanicznych, oczyszczone z ulistnienia, korzonków i gleby),
- sól - 1 tona kostek solnych z selenem (lizawek) - kostki o wadze 10 kg.
Rozwożenie i wykładanie karmy odbywać się będzie w okresie od zawarcia umowy do 15.12.2023 r., według wskazań przedstawicieli Zamawiającego (minimum raz w tygodniu), w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego. Przygotowanie do pracy oraz regulację potrzebnych maszyn i urządzeń, dojazd na wskazaną w zleceniu pozycję oraz powrót, wykonanie zabiegu - całość przy użyciu sił i środków będących w dyspozycji Wykonawcy. Wykonawca będzie zobowiązany na bieżąco do uprzątnięcia odpadów i psującej się karmy z powierzchni poza teren administrowany przez Nadleśnictwo Białowieża, na której będą ponownie wykładane pasze. Wykonawca będzie zobowiązany do dbałości o właściwy stan czystości wokół miejsc
dokarmiania, uzupełniania karmy i nagarniania niezepsutego, rozrzuconego siana przez żubry do brogów oraz przegarniania siana od części wewnętrznej brogów do zewnątrz, w celu zapewnienia ciągłej możliwości dostępu do paszy. Wykonawca będzie miał obowiązek bieżącego utrzymania brogów polegającego między innymi na przybiciu i w razie potrzeby wymianie oderwanych żerdzi, desek i innych elementów według wskazań Zamawiającego. Materiały do bieżącego utrzymania zapewni Wykonawca. Zamawiający będzie wymagał, aby siano było przez Wykonawcę wykładane zgodnie z przekazywanymi zleceniami, a pozostałości po sznurkach, siatce i folii na bieżąco usuwane. Wykonawca zobowiązany będzie do sprawdzenia stopnia uzupełnienia brogów raz w tygodniu, a w okresie dużych mrozów (poniżej - 10 st. C w ciągu dnia) i zalegania pokrywy śnieżnej dwa razy w tygodniu, uzupełniania ich oraz zapewnienia dostępności paszy dla zwierząt (przerzucenie, nagarnięcie). W przypadku zalegania pokrywy śnieżnej powyżej 20 cm Wykonawca będzie miał obowiązek odśnieżyć plac wokół miejsc dokarmiania i wykładania karmy. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany będzie w razie wskazań Zamawiającego do przewiezienia siana z lokalizacji, w której będzie jego nadmiar, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Zamawiający planuje zlecić przewiezienie 60 bel siana, wraz ze zdjęciem siatki i wrzuceniem do wskazanych brogów.
Ilości i częstotliwości wykładania karmy oraz bieżącego utrzymania brogów, utrzymania bieżącej czystości wokół miejsc dokarmiania i przerzucania, nagarniania paszy zostaną wskazane w zleceniu (zlecenie wystawi przedstawiciel Zamawiającego). Odbiór ilościowo-jakościowy prac dokonywany będzie przez leśniczego ds. łowieckich na druku "Protokół odbioru robót". W przypadku stwierdzenia, że pasza przygotowana przez Wykonawcę do rozwiezienia, rozwożona lub już rozwieziona nie odpowiada wymaganiom Zamawiającego ze względu na posiadanie cech, o których mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić w terminie 3 dni od daty stwierdzenia tych wad, paszę spełniającą wymagane cechy jakościowo-ilościowe i dokonać jej rozwiezienia wraz z uprzątnięciem paszy wadliwej.
Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany będzie do zakupu karmy we własnym zakresie oraz jej przechowywania i wyłożenia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
Dokarmianie będzie realizowane na terenie całego Nadleśnictwa Białowieża. Przewidziane miejsca dokarmiania, które w razie potrzeby na gruncie mogą ulec zmianie oznaczone są jako: 638Cg, 580Ad, 526Ad, 526Bc, 546Cf, 339Aa, 475Bm, 393Bf, 422Bf, 422Bg, 248Db, 549Aa, 445Df, 470Df.
Rozliczenie zakresu prac składających się na dokarmianie żubrów będzie następować w okresach miesięcznych, proporcjonalnie do ilości dostarczonej karmy.
Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z przepisami i uregulowaniami prawnymi obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej, regulacjami obowiązującymi w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe, jak też odpowiednimi normami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77100000-1 - Usługi rolnicze
60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44034,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44034,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44034,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOSPODRASTWO ROLNO LEŚNE PIOTR STOCKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5432048625
7.3.4) Miejscowość: Lewkowo Nowe 40
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNO LEŚNE PIOTR STOCKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNO LEŚNE PIOTR STOCKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44034,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15INNE PRZETARGI BIAŁOWIEŻA
więcej: przetargi BIAŁOWIEŻA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa transportu pasażerskiego w zakresie czarteru samolotu pasażerskiego i transferów lokalnych oraz świadczenie kompleksowej usługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych
- Usługa transportowa w zakresie wyjazdów w ramach projektu pn. "Zostań Zawodowcem 2"
- Wykonanie usług porządkowych w lokalach na terenie Miasta Szczecin wraz z wywozem ruchomości do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub do zagospodarowania, lub na wysypisko w dwóch częściach
- ZP-2/25 Usługa kierowcy specjalistycznym samochodem sanitarnym typu "T" i typu ,,P''
- 51/2025 Usługa omłotu rzepaku ozimego z powierzchni od 180 ha do 210 ha
- 50/2025 Usługa omłotu zbóż z powierzchni od 450 ha do 500 ha
więcej: Pasza dla zwierząt »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.