Ogłoszenie z dnia 2022-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
zimowe utrzymanie ulic utwardzonych na terenie miasta Wągrowca, parkingów, chodników oraz ścieżek pieszo-rowerowych w sezonie 2022 – 2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Wągrowiec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791282
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 15a
1.5.2.) Miejscowość: Wągrowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wagrowiec.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wagrowiec.eu/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
zimowe utrzymanie ulic utwardzonych na terenie miasta Wągrowca, parkingów, chodników oraz ścieżek pieszo-rowerowych w sezonie 2022 – 20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-079bb9f0-64f3-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00491324
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030382/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Zimowe utrzymanie ulic w sezonie 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00440242/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. (MPWiK) jest spółką handlową, w której 100% udziałów posiada Gmina miejska Wągrowiec. Umożliwia to zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt. 11 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (w skrócie Pzp) udzielenie Spółce zamówienia na zimowe utrzymanie ulic Wągrowcu. Zlecenie zadania nastąpi w drodze umowy, co powoduje, że aktualizuje się obowiązek po stronie zamawiającego do zastosowania ustawy Pzp, przy zastosowaniu trybu zamówienia z wolnej ręki
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZ.271.27.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie ulic utwardzonych na terenie miasta Wągrowca, parkingów, chodników oraz ścieżek pieszo-rowerowych w sezonie 2022 – 2023 z częstotliwością uzależnioną od warunków pogodowych.
2. Zadanie będące przedmiotem niniejszego zamówienia polega na odśnieżaniu i likwidacji śliskości na drogach i ulicach miejskich (jezdnie, parkingi, zatoki autobusowe) oraz chodnikach i ścieżkach pieszo-rowerowych przy użyciu sprzętu i materiałów uszorstniających wykonawcy oraz na transporcie śniegu i błota pośniegowego.
3. Dla zapewnienia przejezdności dróg i ulic a także chodników i ścieżek pieszo-rowerowych oraz parkingów wykonawca zobowiązany jest do:
1) świadczenia, w terminie od 01 grudnia 2022 r. do 15 marca 2023 r. usług w zakresie zimowego utrzymania dróg, ulic, parkingów, chodników i ścieżek pieszo-rowerowych całodobowo, we wszystkie dni tygodnia, w niekorzystnych warunkach atmosferycznych (opady śniegu, niskie temperatury, gołoledź, zawieje i zamiecie śnieżne itp.);
2) Świadczenia w terminie od 01 grudnia 2022 r. do 15 marca 2023 r. usług w zakresie zimowego utrzymania dróg dla Zakresu II, wyłącznie po zleceniu telefonicznym przez Zamawiającego. Wykonawca winien monitorować warunki i reagować w razie potrzeby.
Zamawiający zastrzega, że w przypadku wystąpienia niekorzystnych prognoz pogodowych Wykonawca wykona zależnie od potrzeb całość usługi poza terminem określonym powyżej.
3) zapewnienia środków do zwalczania śliskości na cały okres obowiązywania umowy,
4) pełnej, całodobowej dyspozycyjności osób i sprzętu bez względu na dni wolne od pracy oraz święta, pozwalającej na nieustanne prowadzenie przedmiotu umowy,
5) prowadzenia całodobowej obserwacji sytuacji pogodowej oraz monitorowania stanu dróg
i wydawania dyspozycji operatorom sprzętu dla Zakresu I, III, IV. Dyspozycję dla zakresu I, III, IV Wykonawca może wydać 1 raz na dobę w przedziale czasowym: 22.00-8.00. W pozostałych przypadkach dyspozycję należy uzgodnić z Zamawiającym telefonicznie.
6) podjęcia, po wystąpieniu niekorzystnych dla ruchu drogowego warunków pogodowych akcji zimowego utrzymania dróg i ulic, tak aby zapewnić przejezdność dróg i ulic oraz chodników i ścieżek pieszo-rowerowych
- zwalczanie śliskości na jezdniach, chodnikach i parkingach a także ścieżkach pieszo-rowerowych, odśnieżanie zgodnie z Zakresem I, III, IV. Czas osiągnięcia efektu docelowego max. 3 godz. po ustaniu zjawiska lub dyspozycji Zamawiającego.
- zwalczanie śliskości, odśnieżanie jezdni zgodnie z Zakresem II Czas osiągnięcia efektu docelowego max. 3 godz. po wydaniu dyspozycji przez Zamawiającego.
7) mechanicznego odśnieżania dróg gruntowych w przypadku obfitych opadów śniegu,
8) zapewnienia bezprzewodowej łączności przez telefony komórkowe z upoważnionym przedstawicielem wykonawcy oraz z kierowcami wszystkich pracujących pojazdów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7660006550
7.3.4) Miejscowość: Wągrowiec
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 711868,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-12-01 do 2023-03-15INNE PRZETARGI Z WĄGROWCA
- Dostawa pomocy naukowych, sprzętu dydaktycznego i komputerowego w celu realizacji projektu pn. Edukacja równych szans w Gminie Miejskiej Wągrowiec
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych
więcej: przetargi w Wągrowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługa sprzątania Muzeum Emigracji w Gdyni
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
- UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO w OŁAWIE
- Zamówienie w trybie podstawowym usługę mycia okien, elewacji, sprzątania i odśnieżania dachów oraz mycia paneli fotowoltaicznych w PPNT Gdynia
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.