Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00414658/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WYKONANIE IZOLACJI PRZECIWWILGOCIOWEJ W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W SZCZECINKU UL. JASNA 3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W SZCZECINKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000322620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Boh. Warszawy 42
1.5.2.) Miejscowość: Szczecinek
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-400
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@szczecinek.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szczecinek.sr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1937a6bd-8744-4a0a-8267-cef60eb9ee301.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYKONANIE IZOLACJI PRZECIWWILGOCIOWEJ W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W SZCZECINKU UL. JASNA 32.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1937a6bd-8744-4a0a-8267-cef60eb9ee30
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00491339
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00232008/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont budynku Sądu Rejonowego w Szczecinku przy ul. Jasna 3
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00414658
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OA01.261.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie izolacji przeciwwilgociowej - półciężkiej, z zewnątrz, aż do spodu ław fundamentowych w celu całkowitego wyeliminowania zamakania ścian fundamentowych budynku Sądu Rejonowego w Szczecinku I Wydział Cywilny przy ul. Jasnej 3 w Szczecinku na terenie działki nr 286 w obrębie 0013 Szczecinek.
2. Zakres robót obejmuje w szczególności:
a) wykopy przy budynku wzdłuż całego obwodu, do głębokości posadowienia fundamentów,
b) demontaż okładzin ściennych cokołu z cegły do wysokości górnej krawędzi okien piwnicznych oraz okładzin z kamienia do połowy wysokości okien piwnicznych,
c) usunięcie obrzeży betonowych otaczających okna piwniczne,
d) oczyszczenie ścian fundamentowych oraz ścian cokołu,
e) wykonanie fasety z zaprawy cementowej na połączeniu ściany fundamentowej z fundamentem oraz skucie narożnika fundamentu w celu wyeliminowania możliwości załamywania się papy,
f) wykonanie izolacji ścian fundamentowych oraz cokołu z mas bitumicznych,
g) wykonanie izolacji półciężkiej z papy termozgrzewalnej na całej wysokości ścian i ławy fundamentowej oraz na fragmencie cokołu (do wysokości około jednej płytki),
h) montaż odwodnienia liniowego ACO przy parapetach okien piwnicznych oraz podłączenie odwodnienia liniowego do istniejącej instalacji deszczowej za pomocą rur PYC ø llO,
i) ułożenie izolacji ścian fundamentowych z folii kubełkowej,
j) odtworzenie obrzeży otaczających okna piwniczne,
k) zasypanie wykopu,
l) odtworzenie utwardzenia terenu oraz okładzin cokołu,
m) skucie odparzonych tynków wewnętrznych z oczyszczeniem ścian,
n) wymianę systemu wentylacji na nową z automatyką i czujkami, które będą znajdować się najbliżej źródła wilgoci,
o) osuszenie ścian przez odparowanie i odprowadzenie wilgoci przez system wentylacji w budynku,
p) uzupełnienie tynkowania ścian i malowania po ususzeniu ścian,
q) wymianę nadproży okiennych w ścianach zewnętrznych.
Zakres robót, przewidywany do wykonania, określa Przedmiar Robót.
3. Szczegółowy zakres robót, o którym mowa w ust. 1 określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące Załącznik nr 3 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45410000-4 - Tynkowanie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 218499,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: S-BUD Sebastian Ciężki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6731133397
7.3.3) Ulica: Kaszubska 1a/9
7.3.4) Miejscowość: Szczecinek
7.3.5) Kod pocztowy: 78-400
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z SZCZECINKA
- Organizacja praktycznych warsztatów z edukacji przyrodniczo - ekologicznej
- "Utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego na terenie miasta Szczecinek"
więcej: przetargi w Szczecinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Rozbudowa Zespołu Szkół Specjalnych w Ostrowie Wielkopolskim
- Kompleksowa odbudowa Zagrody Styp - Rekowskich w Płotowie
- Przebudowa drogi gminnej nr 271218K Listówki w km od 0+038,00 do km 0+126,30 w miejscowości Ropa, Gmina Ropa.
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Termomodernizacja i modernizacja budynku przy ul. Fiołkowej 24 - roboty budowlane
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.