eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieluńBudowa PSZOK w formule zaprojektuj i wybuduj - realizacja zadania nr 1



Ogłoszenie z dnia 2022-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa PSZOK w formule zaprojektuj i wybuduj - realizacja zadania nr 1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELUŃ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kazimierza Wielkiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieluń

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 043 886 0249

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.wielun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielun.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.bip.um.wielun.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa PSZOK w formule zaprojektuj i wybuduj - realizacja zadania nr 1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbdccffe-3d7a-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00491355

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030070/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Budowa systemu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych wraz z Punktem Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Rudzie z infrastrukturą towarzysząca – roboty budowlane

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

,,Budowa systemu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych wraz z punktem selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Rudzie z infrastrukturą towarzyszącą” - umowa o dofinansowanie nr POIS.02.02.00-00-0013/18-00 w ramach działania 2.2 Gospodarka odpadami komunalnymi oś priorytetowa II Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014- 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00369670/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.38.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 8183360,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. Budowa systemu
selektywnej zbiórki odpadów komunalnych wraz z Punktem Selektywnej Zbiórki Odpadów komunalnych w Rudzie z
infrastrukturą towarzyszącą obejmującego opracowanie kompletniej dokumentacji projektowej, wykonanie robót
budowlanych i świadczenie usługi dostawy.
„Budowa PSZOK w formule zaprojektuj i wybuduj - Zadanie 1” realizowana będzie w ramach projektu ,,Budowa systemu
selektywnej zbiórki odpadów komunalnych wraz z punktem selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Rudzie z
infrastrukturą towarzyszącą” - umowa o dofinansowanie nr POIS.02.02.00-00-0013/18-00 w ramach działania 2.2
Gospodarka odpadami komunalnymi oś priorytetowa II Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu Programu
Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014- 2020.
Punkt selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Gminie Wieluń usytuowany będzie na fragmencie działki o nr
geodezyjnym 1209/7, obręb 0015 Ruda. Zadanie obejmuje również wykonanie dróg dojazdowych na działkach (dz. nr
1209/4 oraz 1209/5) obręb 0015 Ruda.
W sąsiedztwie planowanej lokalizacji PSZOK, znajduje się czynne składowisko odpadów, a także instalacje towarzyszące
(kompostownia itp.)
Inwestycje należy wykonać na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowego (PFU).
Inwestor zobowiązuje Wykonawcę do wykonania wszystkich prac zgodnie z PFU. Pominięcie przez Inwestora
jakiegokolwiek zakresu rzeczowego nie zwalnia Wykonawcy ze zrealizowania prawidłowo zakresu rzeczowego.
Zakres rzeczowy:
a) wykonanie kompletnej dokumentacji budowlano-wykonawczej w oparciu o PFU - w tym:
wykonanie mapy do celów projektowych na zakres objęty PFU. PSZOK ma być usytuowany na części działki o nr
geodezyjnym 1209/7, zgodnie zakresem zaznaczonym na mapie
- uzyskanie pozwolenia na budowe lub zgłoszenia, innych dokumentów uprawniających do rozpoczęcia robót budowlanych,
b) wykonanie prac budowlanych zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym i uzyskanymi dokumentami na ich
prowadzenie,- zgłoszenie rozpoczęcia i zakończenia ww. inwestycji do PINB,
- wykonanie robót budowlanych zgodnie z PFU.
Wykonawca inwestycji zobowiązany będzie do uzyskania wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, warunków technicznych,
zgód, decyzji, pozwoleń, zezwoleń, mając na uwadze zamierzony cel i funkcje planowanego przedsięwzięcia, zgodnie z
wymaganiami powszechnie obowiązującego prawa (także prawa miejscowego), norm i wiedzy technicznej oraz sztuki
budowlanej. Z racji pełnienia funkcji Operatora PSZOK, uzyskanie niezbędnych decyzji, pozwoleń na rzecz i w imieniu
Przedsiębiorstwa Komunalnego sp. z o.o w Wieluniu, ul. Zamenhofa 17, 98-300 Wieluń.
Zadaniem wykonawcy będzie dokonanie weryfikacji wykonalności zaproponowanych rozwiązań, a w przypadku identyfikacji
konfliktów wymagań zaproponowanie ich rozwiązania.
Przed rozpoczęciem robót na terenie budowy, Wykonawca wykona inwentaryzację istniejącego stanu zagospodarowania
terenu budowy, łącznie z dokumentacją zdjęciową oraz zleci wykonanie mapy do celów projektowych.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wyposażenia technologicznego na własny koszt Zamawiającemu na adres
budowy, w uzgodnieniu terminu z Zamawiającym,
- obowiązek przygotowania projektów wykonawczych, zgłoszenia prac i uzyskania prawomocnych pozwoleń dla takich
projektów spoczywa na wykonawcy wyłonionym do realizacji zadania w ramach zadania.
Wykonawca budowy PSZOK powinien zapewniać:
- spełnienie wymagań określonych w § 2 ust. 2 oraz w § 3 ust. 3 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia
2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.
U. z 2013r., poz. 122)
- spełnienie standardów sanitarnych, o których mowa w:
a) rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r. w sprawie ogólnych przepisów
bezpieczeństwa i higieny pracy (tekst jedn.: Dz. U. 2003r. Nr 169, poz. 1650, ze zm.)
b) rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy
gospodarowaniu odpadami komunalnym (Dz. U. Nr 104, poz. 868)
- zgodność z Prawem Budowlanym
- systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych pochodzących z terenu PSZOK,
zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami, m.in. Ustawy z 20 lipca 2017r. Prawo wodne (Dz. U. z 2017r. poz. 1566, z
późn. zm.).
-zgodność z Rozporządzeniem MSWiA z dnia 19 lutego 2020 r. (Dz. U. z 2020r. poz. 296), w sprawie wymagań w zakresie
ochrony przeciwpożarowej, jakie mają spełniać obiekty budowlane lub ich części oraz inne miejsca przeznaczone do
zbierania, magazynowania lub przetwarzania odpadów.
Ze względów funkcjonalnych, z uwagi na kształt i powierzchnię działki oraz rozlokowanie projektowanej infrastruktury,
planowana inwestycja zorganizowana będzie w postaci:
- części PSZOK
- części edukacyjnej PSZOK
- części związanej z infrastrukturą dot. obsługi PSZOK i instalacji wewnątrz działki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

79421200-3 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13147071,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14666000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12999471,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): BUDOLAK BETON SP. Z O.O.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Usługi Ogólno - budowlane - Jarosław Błach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 592303526

7.3.3) Ulica: Chabielice

7.3.4) Miejscowość: Szczerców

7.3.5) Kod pocztowy: 97-420

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12999471,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.