Ogłoszenie z dnia 2023-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00366776/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
TERMOMODERNIZACJA I PRZEBUDOWA BUDYNKÓW W WOJSKOWYM INSTYTUCIE ŁĄCZNOŚCI – PAŃSTWOWYM INSTYTUCIE BADAWCZYM W ZEGRZU POŁUDNIOWYM PRZY UL. WARSZAWSKIEJ 22A, ZP-14-23-DTO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojskowy Instytut Łączności im. prof. dr. hab. Janusza Groszkowskiego - Państwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010099060
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska, 22A
1.5.2.) Miejscowość: Zegrze Południowe
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-130
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@wil.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wil.waw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/wilpib/public/postepowanie?postepowanie=519778081.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
TERMOMODERNIZACJA I PRZEBUDOWA BUDYNKÓW W WOJSKOWYM INSTYTUCIE ŁĄCZNOŚCI – PAŃSTWOWYM INSTYTUCIE BADAWCZYM W ZEGRZU POŁUDNIOWYM PRZY UL. WARSZAWSKIEJ 22A, ZP-14-23-DTO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4a59702-40cb-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00491537
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00366776
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-14-23-DTO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1619880,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na Termomodernizacja budynków w Wojskowym Instytucie Łączności – Państwowym Instytucie Badawczym w Zegrzu Południowym przy ul. Warszawskiej 22a:1) Termomodernizacja budynku nr 28
2) Przebudowa dachu i elewacji budynku nr 29a;
3) Termomodernizacja budynku nr 49;
4) Termomodernizacja budynku nr 24.
2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na cztery niezależne części nazywając je odpowiednio:
1) Część I – Termomodernizacja budynku nr 28;
2) Część II – Przebudowa dachu i elewacji budynku nr 29a;
3) Część III – Termomodernizacja budynku nr 24;
4) Część IV – Termomodernizacja budynku nr 49.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) Załącznik nr 2 do SWZ – dla Części I;
2) Załącznik nr 2a do SWZ – dla Części II;
3) Załącznik nr 2b do SWZ – dla Części III;
4) Załącznik nr 2c do SWZ – dla Części IV;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.5.) Wartość części: 639000,97 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na Termomodernizacja budynków w Wojskowym Instytucie Łączności – Państwowym Instytucie Badawczym w Zegrzu Południowym przy ul. Warszawskiej 22a:1) Termomodernizacja budynku nr 28;
2) Przebudowa dachu i elewacji budynku nr 29a;
3) Termomodernizacja budynku nr 49;
4) Termomodernizacja budynku nr 24.
2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na cztery niezależne części nazywając je odpowiednio:
1) Część I – Termomodernizacja budynku nr 28;
2) Część II – Przebudowa dachu i elewacji budynku nr 29a;
3) Część III – Termomodernizacja budynku nr 24;
4) Część IV – Termomodernizacja budynku nr 49.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) Załącznik nr 2 do SWZ – dla Części I;
2) Załącznik nr 2a do SWZ – dla Części II;
3) Załącznik nr 2b do SWZ – dla Części III;
4) Załącznik nr 2c do SWZ – dla Części IV;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.5.) Wartość części: 397186,24 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na Termomodernizacja budynków w Wojskowym Instytucie Łączności – Państwowym Instytucie Badawczym w Zegrzu Południowym przy ul. Warszawskiej 22a:1) Termomodernizacja budynku nr 28;
2) Przebudowa dachu i elewacji budynku nr 29a;
3) Termomodernizacja budynku nr 49;
4) Termomodernizacja budynku nr 24
2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na cztery niezależne części nazywając je odpowiednio:
1) Część I – Termomodernizacja budynku nr 28;
2) Część II – Przebudowa dachu i elewacji budynku nr 29a;
3) Część III – Termomodernizacja budynku nr 24;
4) Część IV – Termomodernizacja budynku nr 49.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) Załącznik nr 2 do SWZ – dla Części I;
2) Załącznik nr 2a do SWZ – dla Części II;
3) Załącznik nr 2b do SWZ – dla Części III;
4) Załącznik nr 2c do SWZ – dla Części IV
4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
4.5.5.) Wartość części: 179258,82 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na Termomodernizacja budynków w Wojskowym Instytucie Łączności – Państwowym Instytucie Badawczym w Zegrzu Południowym przy ul. Warszawskiej 22a:1) Termomodernizacja budynku nr 28;
2) Przebudowa dachu i elewacji budynku nr 29a;
3) Termomodernizacja budynku nr 49;
4) Termomodernizacja budynku nr 24
2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na cztery niezależne części nazywając je odpowiednio:
1) Część I – Termomodernizacja budynku nr 28;
2) Część II – Przebudowa dachu i elewacji budynku nr 29a;
3) Część III – Termomodernizacja budynku nr 24;
4) Część IV – Termomodernizacja budynku nr 49.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) Załącznik nr 2 do SWZ – dla Części I;
2) Załącznik nr 2a do SWZ – dla Części II;
3) Załącznik nr 2b do SWZ – dla Części III;
4) Załącznik nr 2c do SWZ – dla Części IV;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
4.5.5.) Wartość części: 40443485 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 698661,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 715588,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 715588,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Żurkon Justyna Korniluk
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Żurkon Stanisław Korniluk, Żurkon Ryszard Korniluk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132679302
7.3.3) Ulica: Poprawna 41D
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-984
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 715588,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 441776,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 441776,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 441776,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Żurkon Justyna Korniluk
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Żurkon Justyna Korniluk, Żurkon Staniław Korniluk, Żurkon Ryszard Pietruczuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 113-267-93-02
7.3.3) Ulica: ul. Poprawna 41D
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-984
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 441776,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 216113,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228283,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216113,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Żurkon Justyna Korniluk
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Żurkon Justyna Korniluk, Żurkon Stanisław Korniluk, Żurkon Ryszard Pietruczuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 113-267-93-02
7.3.3) Ulica: ul. Poprawna 41 D
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-984
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 216113,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 477321,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 596486,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 477321,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Żurkon S.C. Justyna Korniluk
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Żurkon Justyna Korniluk, Żurkon Stanisław Korniluk, Żurkon Ryszard Pietruczuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 113-2679302
7.3.3) Ulica: ul. Poprawna 41D
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-984
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 477321,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ZEGRZE POŁUDNIOWE
więcej: przetargi ZEGRZE POŁUDNIOWE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont Dworu w Stryszowie - dokończenie robót rozpoczętych w roku 2024."
- Budowa przedszkola gminnego w Charzykowach
- ZP/02/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Cieninie Kościelnym
- Dostawa i montaż windy MA2 na kondygnacjach podziemnych w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
- Poprawa jakości powietrza poprzez modernizację oświetlenia ulicznego w Gminie Obrazów
- Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Wojszczyce
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.