eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk PodlaskiModernizacja drogi gminnej nr 107451B na odcinku: Ploski - droga krajowa nr 19 wraz z zakupem sprzętu do budowy dróg.



Ogłoszenie z dnia 2024-09-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja drogi gminnej nr 107451B na odcinku: Ploski – droga krajowa nr 19 wraz z zakupem sprzętu do budowy dróg.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bielsk Podlaski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659007

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 46

1.5.2.) Miejscowość: Bielsk Podlaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 85 7306851

1.5.8.) Numer faksu: 85 7302015

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@bielskpodlaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielskpodlaski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bielskpodlaski.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja drogi gminnej nr 107451B na odcinku: Ploski – droga krajowa nr 19 wraz z zakupem sprzętu do budowy dróg.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5742788-4547-419e-ac9f-7fdf154b3998

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00491637

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050740/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja drogi gminnej nr 107451B na odcinku: Ploski-droga krajowa nr 19 wraz z zakupem sprzętu do budowy dróg

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00403260

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGK.271.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych oraz dostawy w ramach projektu pod nazwą ,,Modernizacja drogi gminnej nr 107451B na odcinku: Ploski – droga krajowa nr 19 wraz z zakupem sprzętu do budowy dróg” dofinansowanego z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Promesa Wstępna Nr Edycja8/2023/1692/PolskiLad.
1.1 Część I zamówienia pod nazwą ,,Modernizacja drogi gminnej nr 107451B na odcinku: Ploski – droga krajowa nr 19”.
W ramach inwestycji zostanie wykonana droga gminna o długości około 2,133 km o nawierzchni z betonu asfaltowego, podbudowa, pobocza, zjazdy na sąsiadujące z drogą działki. Roboty budowlane obejmują także poprawę odwodnienia drogi, wymianę przepustów drogowych oraz wykonanie nowego oznakowania drogowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej oraz w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233140-2 - Roboty drogowe

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 5266953,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II zamówienia pod nazwą ,,Zakup sprzętu do budowy dróg”.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego typu wywrotka dla potrzeb Gminy Bielsk Podlaski. Samochód ciężarowy typu wywrotka musi być kompletny, wolny od wad fizycznych (konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych), technicznych oraz prawnych, spełniające poniższe wymagania. Samochód ciężarowy musi być przystosowany do poruszania się po drogach publicznych.
Dostawa obejmuje (zakup i dowóz do bazy Zamawiającego na koszt Wykonawcy) samochodu ciężarowego typu wywrotka o niżej wymienionych minimalnych parametrach technicznych:
-Samochód ciężarowy typu wywrotka fabrycznie nowy, rok produkcji nie starszy niż 2024 r., sprawny technicznie, wyposażony we wszystkie płyny eksploatacyjne oraz zatankowany do określonej przez producenta minimalnej ilości paliwa.
-Silnik wysokoprężny minimum 6 cylindrowy o mocy nie mniejszej niż 400 KM i pojemności nie mniejszej niż 12 000 cm3, spełniający co najmniej normę EURO 6 dla emisji zanieczyszczeń,
-Ułożenie osi z napędem 8 x 8,
-Skrzynia biegów zautomatyzowana lub manualna,
-Dopuszczalna Masa Całkowita minimum 32 000 kg,
- Ładowność minimum 16 000 kg,
- Przednia oś pojazdu na zawieszeniu resorowym, koła pojedyncze,
-Osie tylne na zwieszeniu resorowym, koła bliźniacze,
-Blokady mechanizmów różnicowych na oś przednią i osie tylne,
-Podwozie z napędem na wszystkie koła,
- Układ kierowniczy ze wspomaganiem, regulowana kolumna kierownicy,
-Obręcze kół stalowe o średnicy 22,5”,
- Ogumienie terenowe 315 x 80 R22,5” na wszystkie osie,
- Ogumione koło zapasowe o średnicy 22,5” (przód),
-Samochód wyposażony w system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania – ABS,
-Kabina dzienna z klimatyzacją i ogrzewaniem (niezależne ogrzewanie Webasto),
- Samochód wyposażony w osłonę przeciwsłoneczną zewnętrzną na przednią szybę,
-Samochód wyposażony w radioodtwarzacz z głośnikami,
-Samochód wyposażony w blokadę kierownicy z immobilizerem +2 kluczyki,
-Samochód wyposażony w lusterka zewnętrzne prawe i lewe,
-Samochód wyposażony w elektrycznie sterowane szyby boczne kabiny,
-Samochód wyposażony w skrzynkę narzędziową, apteczkę, gaśnicę, trójkąt ostrzegawczy,
-Samochód musi posiadać homologację,
-Fotel kierowcy pneumatyczny,
-Samochód wyposażony w dywaniki gumowe,
-Samochód wyposażony w pasy bezpieczeństwa,
-Samochód wyposażony w sterowane elektrycznie lusterka boczne,
-Samochód wyposażony w wycieraczki i spryskiwacze szyby przedniej,
-Samochód wyposażony w oświetlenie wymagane przepisami ruchu drogowego,
-Samochód wyposażony w kratki ochronne na reflektory,
-Samochód wyposażony w lampy ostrzegawcze (obrotowe lub pulsacyjne) na dachu kabiny,
-Samochód wyposażony w tachograf,
-Samochód wyposażony w 2 kliny pod koła,
-Samochód wyposażony w czołownicę do pługa śnieżnego DIN 76060,
-Samochód wyposażony w zaczep holowniczy,
-Samochód wyposażony w dodatkowe podłączenie elektryczne (wyjście) do kierunkowskazów na pługu do odśnieżania,
Zabudowa:
-Skrzynia samowyładowcza 3 - stronna,
- Długość skrzyni przy podłodze minimum 4500 mm,
-Wysokość burt minimum 1000 mm,
-Burty stalowe minimum 4,0 mm wykonane z materiału trudnościeralnego HARDOX,
-Burta prawa przeginana z górnymi zawiasami,
- Burta lewa przeginana, otwierana hydraulicznie, minimum 2 siłowniki,
- Burta tylna z górnymi zawiasami otwierana automatycznie przy podnoszeniu skrzyni,
-Burta przednia przeginana z daszkiem,
-Skrzynia ładunkowa wyposażona w plandekę,
-Podłoga stalowa wykonana z materiału trudnościeralnego HARDOX, minimum 6 mm.
- Dokumenty: Instrukcja obsługi w języku polskim, Certyfikat zgodności CoC (Certificate Of Conformity), dokument potwierdzający udzieloną gwarancję przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga wszystkich wymaganych prawem dokumentów umożliwiających zarejestrowanie pojazdu w Polsce.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34134000-5 - Ciężarówki z platformami płaskimi i wywrotki

4.5.5.) Wartość części: 717079,69 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4960750,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6148401,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4960750,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inżynieria Lądowa Bracia Jurczuk s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5432181330

7.3.3) Ulica: Żwirki i Wigury 82

7.3.4) Miejscowość: Bielsk Podlaski

7.3.5) Kod pocztowy: 17-100

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Przedsiębiorstwo Robót Drogowo Mostowych TRAKT Sp. z o.o. z siedzibą w Wysokiem Mazowieckiem, wykonanie nawierzchni asfaltowej


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4960750,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 877317,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1015292,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 877317,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IVECO Poland Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261033573

7.3.3) Ulica: Al. Wyścigowa 6

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-681

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 877317,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.