eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadłówModernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Radłów



Ogłoszenie z dnia 2024-09-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Radłów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADŁÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Oleska 3

1.5.2.) Miejscowość: Radłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-331

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 343599005

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@radlow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radlow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d52a8b64-2fa1-11ef-b373-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Radłów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d52a8b64-2fa1-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00491693

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00007570/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Radłów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00383060

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZPŚ.271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 828584,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie składa się z dwóch zadań, których łącznej realizacji wymaga się od wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
2. W ramach pierwszego z zadań dofinansowanego z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych (9. Edycji), wykonawca zobowiązany będzie do:
a) dostawy opraw oświetlenia ulicznego - zgodnie z opisem PFU oraz zestawieniem projektowym - wyposażonych w certyfikat ENEC, ENEC + oraz gniazdo ZD4i ,

b) montażu 444 opraw (427 na linii napowietrznej i 17 na linii kablowej) zgodnie z dokumentacją przekazaną przez Zamawiającego,
c) demontażu opraw oświetlenia ulicznego zamontowanych na wysięgnikach linii napowietrznej w liczbie - kpl. 427,
d) demontażu opraw oświetlenia ulicznego zamontowanych na wysięgnikach lub słupach linii oświetleniowej kablowej w liczbie - kpl. 17.
3. W ramach drugiego z zadań finansowanego w całości ze środków własnych z budżetu Gminy Radłów:
a) zaprogramowania opraw – uruchomienia systemu sterowania w liczbie opraw – szt. 444,
b) przeprowadzenia wymaganych prób, badań i sprawdzeń oraz pomiaru opraw w liczbie – szt. 444,
c) wykonania dokumentacji powykonawczej,
d) utylizacji zdemontowanego osprzętu,
e) wymiany/montażu przewodów w wysięgnikach zamontowanych na słupach linii napowietrznych w liczbie - kpl. 427,
f) wymiany/montażu zacisków prądowych na liniach napowietrznych w liczbie – szt. 427,
g) wymiany/montażu bezpieczników słupowych na słupach w liniach napowietrznych w liczbie – szt. 427,
h) wymiany tabliczek bezpiecznikowych słupowych oświetlenia zewnętrznego na izolowane złącze bezpiecznikowe w liczbie – szt. 17,
i) montażu ogranicznika przepięć w liniach napowietrznych.

4. Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania określony jest w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ, na który składają się następujące elementy:
a) mapy,
b) obliczenia fotometryczne,
c) przedmiary,
d) dokumentacja techniczna - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
e) zestawienie projektowe.
5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, w tym w dokumentacji technicznej jest mowa o jakichkolwiek normach lub certyfikatach, w świetle art.101 ust.4 Ustawy dopuszcza się rozwiązania równoważne, co skutkuje koniecznością czytania tych wymagań wraz z dodatkiem wyrażenia „ lub równoważne”.
6. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, w tym w dokumentacji technicznej są przywołane nazwy własne, stosuje się przepisy art. 99 Ustawy, a kryteria równoważności opisano w dokumentacji technicznej – specyfikacji technicznej wykonania robót.
7. Stosownie do dyspozycji wynikającej z art. 91 ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że nie dokonał podziału zamówienia na części mając na względzie, że całość inwestycji obejmuje prace dotyczące modernizacji systemu oświetlenie ulicznego eksploatowanego przez Gminę Radłów a prawidłowe wykonanie inwestycji w zakresie każdego z zadań a nie tylko jednego z nich umożliwia ocenę jakości prac oraz osiągnięcie parametrów wymaganych przez Zamawiającego. Ponadto system sterowania stanowiący przedmiot prac w ramach zadania nr 2 jest technicznie i funkcjonalnie powiązany z oprawami, które mają być zamontowane w ramach zadania nr 1, co wymaga kompatybilności zastosowanych rozwiązań i urządzeń, bez konieczności wykonywania przez Zamawiającego dodatkowej koordynacji osób wykonujących w tym czasie różne prace w ramach każdego z zadań. Ponadto udzielenie zamówienia jednemu wykonawcy pozwala Zamawiającemu również uniknąć niepożądanych z punktu widzenia interesu Zamawiającego sporów pomiędzy wykonawcami dotyczących odpowiedzialności za wady wykonanych w ramach każdego z zadań prac.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

71355200-3 - Wykonywanie badań

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 645000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 827622,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 645000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Zaopatrzenia Enegetyki ELTAST Sp.zo.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482241384

7.3.3) Ulica: ul. Toruńska 9

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 645000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.