Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00453826/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP I DOSTAWA POJAZDU WRAZ Z ZABUDOWĄ JEDNOKOMOROWĄ DO ODBIORU ODPADÓW, POWYŻEJ 3,5 Mg
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790007148
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Suwalska 38
1.5.2.) Miejscowość: Ełk
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 87 610 25 25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dm@puk.elk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.puk.elk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pukelk.ezamawiajacy.pl/pn/pukelk/demand/169885/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP I DOSTAWA POJAZDU WRAZ Z ZABUDOWĄ JEDNOKOMOROWĄ DO ODBIORU ODPADÓW, POWYŻEJ 3,5 Mg2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94b708b8-66e2-4e3f-9627-90f560bdd6ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00491704
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00234679/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa pojazdu specjalistycznego do odbioru odpadów (2024)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00453826
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PUK/EŁK/3/2093/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 602500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
WYMAGANIA PODSTAWOWE:
Samochód fabrycznie nowy, rok produkcji podwozia nie starszy niż 2024 rok wraz z nową zabudową do odbioru odpadów.
Pojazd musi spełniać wymagania:
Przepisów o ruchu drogowym zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 „Prawo o ruchu drogowym” (t.j. Dz.U. z 2023.1047 z późn. zm.) oraz wszelkie niezbędne wymagane przepisami homologacje do ruchu na terenie Polski i Unii Europejskiej.
Podwozie:
1. Rok produkcji 2024
2. Podwozie 2-osiowe o zakresie d.m.c. min. 18 ton
3. Długość całkowita z zabudowa nie większa niż 9,90m
4. Szerokość pojazdu nie większa niż 2,55m
5. Rozstaw osi nie większy niż 3950 mm (według danych ze świadectwa zgodności WE pojazdu niekompletnego).
6. Oś przednia z zawieszeniem pneumatyczne, dopuszczalna masa min. 8000kg
7. Oś tylna zawieszenie pneumatyczne, napędzana z kołami bliźniaczymi, dopuszczalna masa min. 11 500 kg
8. Hamulce
9. System zapobiegający blokowaniu kół (ABS)
10. System stabilizacji toru jazdy (ESP)
11. Elektroniczny lub standardowe rozwiązanie pneumatycznego hamulca postojowego z dźwignią uruchamiającą w kabinie
12. Hamulec wydechowy
Napęd:
1. Paliwo- olej napędowy bezsiarkowy
2. Moc silnika min. 205 Kw
3. Maksymalny moment obrotowy nie mniejszy niż 1300 Nm.
4. Pojemność silnika min. 9.0 litra
5. Norma emisji min. EURO 6
6. Ogranicznik prędkości
7. Zbiornik paliwa ( jeden ) o pojemności min. 200 litrów
8. Wlew paliwa do zbiornika zabezpieczony przed dostępem osób postronnych.
Skrzynia biegów:
1. Skrzynia biegów automatyczna lub zautomatyzowana.
2. Przystawka odbioru mocy do pracy ciągłej
3. Blokada mechanizmu różnicowego tylnego mostu napędowego
Wyposażenie kabiny:
1. Ogrzewanie i klimatyzacja
2. Ilość miejsc siedzących – 3
3. Sygnał ostrzegawczy przy cofaniu
4. Kolor biały
5. Lampy ostrzegawcze typu kogut
6. Pasy bezpieczeństwa dla wszystkich miejsc siedzących
7. Zestaw wskaźników lub wyświetlacz zawierający co najmniej wskazania: prędkościomierza w km/h, temperaturę cieczy chłodzącej silnik, poziom paliwa w zbiorniku, obrotomierz
8. Zmywalne wykładziny tapicerki drzwi, podłogi silnika. Tapicerka tekstylna/winylowa
9. Oświetlenie wnętrza kabiny
10. Centralny zamek sterowany pilotem
11. Fotel kierowcy na zawieszeniu pneumatycznym
12. Elektrycznie sterowane szyby drzwi kierowcy i pasażera
Pozostałe wymagania:
1. Alternator min.150A
2. Elektrycznie podgrzewane i sterowane lusterka zewnętrzne
3. Przedni zderzak stalowy lub z tworzywa sztucznego
4. Dwa trójkąty ostrzegawcze
5. Dwa kliny pod koła
6. Zaczep do holowania z przodu
7. Prędkość maksymalna ograniczona (blokada prędkości 85-90km/h)
8. Podnośnik hydrauliczny o udźwigu min. 10 ton
9. Układ blokady zapłonu (immobilajzer).
10. Centralny zamek z pilotem.
11. Radioodtwarzacz.
12. Apteczka.
13. Gaśnica.
14. Komplet narzędzi (podnośnik, klucz do wymiany kół).
ZABUDOWA POJAZDU - ŚMIECIARKA JEDNOKOMOROWA
Parametry techniczne, użytkowe i jakościowe:
1) Zabudowa skrzyniowa, jednokomorowa, fabrycznie nowa z urządzeniem załadowczym tylnym.
2) Pojemność zabudowy min. 16,2 m3.
3) Wykonana zgodnie z normą PN-EN 1501-1:2021, DIN 1501, posiadająca znak CE.
4) Zabudowa wielokrotnie gruntowana i lakierowana, kolor z palety RAL 2004
5) Skrzynia ładunkowa o sztywnej prostokątnej stalowej konstrukcji, spawana spoiną ciągłą, szczelna.
6) Ściany boczne skrzyni ładunkowej z jednolitych blach, bez żeber zewnętrznych.
7) Skrzynia ładunkowa wykonana z blachy wysokogatunkowej Strenx 700 o grubości min. 4 mm lub równoważnej.
8) W ścianach bocznych prowadnice ściany wypychającej, wymienne, ze stali trudnościeralnej Hardox 450 o grubości min. 5 mm lub równoważnej.
9) Dwa siłowniki prasy zgniatającej umieszczone na wewnątrz odwłoka.
10) Dookoła ściany wypychającej zamontowana uszczelka.
11) Skrzynia ładunkowa wyposażona w system odcieków.
12) Skrzynia ładunkowa wyposażona w drabinkę i drzwi na bocznej ścianie, umożliwiające prace porządkowo-inspekcyjne w jej wnętrzu.
13) Rozdzielacz, umieszczony w pobliżu drzwi inspekcyjnych w łatwo dostępnym miejscu, umożliwia pracę w systemie proporcjonalnym oraz sterowanie ręczne.
14) Układ hydrauliczny zbudowany głównie w systemie przewodów sztywnych.
15) Odwłok stalowy, spawany spoiną ciągłą, zamontowany z tyłu skrzyni ładunkowej, otwierany w sposób uchylny do góry (siłowniki podnoszące na zewnątrz ścian bocznych odwłoka).
16) Połączenie odwłoka ze skrzynią ładunkową uszczelnione dookolnie.
17) Odwłok wyposażony w zabezpieczenie mechaniczne przed jego opadnięciem.
18) Dno wanny zasypowej wykonane ze stali Hardox 450 o grubości min. 6 mm lub równoważnej.
19) Króciec odpływowy w dnie wanny załadowczej.
20) Ściany boczne odwłoka w strefie roboczej wykonane z blachy wysokogatunkowej Strenx 700 o grubości min. 5 mm lub równoważnej.
21) Ściany boczne odwłoka wyposażone w wymienne prowadnice prasy ze stali trudnościeralnej Hardox 450 o grubości min. 5 mm lub równoważnej.
22) Stopień zagęszczenia odpadów min. 1:5.
23) Mechanizm zgniatania liniowo-płytowy (tzw. szufladowy).
24) Pyłoszczelne siłowniki prasy zgniatającej umieszczone wewnątrz odwłoka.
25) Urządzenie załadowcze typu otwartego zgodne z normą PN-EN 1501 przystosowane do współpracy z pojemnikami o pojemności od 120 do 1100 litrów (zarówno na grzebieniu jak i na łapach).
26) Joysticki sterujące systemu podnoszenia pojemników po obu stronach odwłoka umożliwiające pracę w systemie proporcjonalnym.
27) Możliwość sterowania mechanizmem załadowczym w cyklu półautomatycznym lub automatycznym.
28) Dwa (podnoszone na czas jazdy) stopnie dla ładowaczy z czujnikami informującymi kierowcę, który stopień jest zajęty, ograniczenie prędkości do 30 km/h, uniemożliwienie cofania, rozłączenie zgniatania.
29) Oświetlenie zgodne z obowiązującymi przepisami: światła hamowania, postojowe, cofania, kierunkowskazy oraz światło alarmowe, dwa reflektory robocze na odwłoku, światła ostrzegawcze.
30) Pasy odblaskowe.
31) Sygnał dźwiękowy przy cofaniu pojazdu.
32) Kamera umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor w kabinie kierowcy.
33) Boczne osłony zabezpieczające („antyrowerowe”) i nadkola.
GWARANCJA:
Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot zamówienia w wymiarze:
• POJAZD / PODWOZIE / min 12 miesięcy - realizowana przez Autoryzowany Serwis producenta zgodnie z warunkami producenta.
Autoryzowany serwis dla pojazdu powinien być zlokalizowany w odległości nie większej niż 80 km od siedziby Zamawiającego.
• ZABUDOWA min 12 m-cy - realizowana przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego w ramach serwisu mobilnego lub we wskazanym serwisie przez Wykonawcę, której bieg rozpoczyna się dnia następnego po podpisaniu protokołu odbioru.
W ramach udzielonej gwarancji na zabudowę Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia wady fizycznej rzeczy lub do dostarczenia rzeczy wolnej od wad, o ile wady te ujawnią się w ciągu terminu udzielonej gwarancji. W przypadku niewykonania przez Wykonawcę obowiązków z tytułu gwarancji i rękojmi, Zamawiający ma prawo powierzyć usuniecie wady osobie trzeciej na koszt i ryzyko Wykonawcy.
W przypadku, gdy przedmiot objęty gwarancją był już naprawiany przez Wykonawcę i wystąpiła taka sama wada tego przedmiotu, lub był już naprawiany przez Wykonawcę trzy razy i wystąpiła kolejna wada tego przedmiotu - Zamawiającemu może żądać dostarczenia rzeczy wolnej od wad (wymiany rzeczy na wolną od wad), lub prawo odstąpienia od umowy i żądania zwrotu zapłaconego wynagrodzenia; odstąpienie od umowy może nastąpić w takim przypadku w terminie 30 dni od dnia spełnienia przesłanek warunkujących odstąpienie od umowy.
Naprawa gwarancyjna powinna rozpocząć się w czasie max 24 godz. od momentu zgłoszenia mailem lub telefonicznie. Całkowity koszt naprawy gwarancyjnej / dojazd, części, robocizna / leży po stronie Wykonawcy.
W przypadku naprawy gwarancyjnej trwającej dłużej niż 7 dni, Wykonawca zobowiązany będzie podstawić do siedziby Zamawiającego równoważny / tej samej kategorii / pojazd zastępczy.
Jeżeli przy opisie zamówienia wskazano na konkretne normy, znaki towarowe lub inne zwroty identyfikujące produkt – Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 741075,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 741075,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 741075,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMECO sp. zo. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8481867773
7.3.3) Ulica: Podmiejska 7
7.3.4) Miejscowość: Ełk
7.3.5) Kod pocztowy: 19-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 741075,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w trzech budynkach Starostwa Powiatowego w Ełku
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku
- "Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu medycznego na rzecz "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o. o."
- "Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o. o. "
- "Dostawa opatrunków i materiałów szewnych do Apteki Szpitalnej na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
- ROZBUDOWA ULICY KOSZYKOWEJ W EŁKU
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Leasing operacyjny z opcją wykupu śmieciarki
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka do transportu odpadów komunalnych w formie leasingu operacyjnego.
- Dostawa używanego pojazdu specjalistycznego (śmieciarki) do odbioru i transportu odpadów komunalnych dla EKO ŚLĘŻA Sp. z o.o. w Sobótce
- Dostawa samochodu ciężarowego typu "Śmieciarka"
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego pojazdu specjalistycznego wraz z zabudową typu śmieciarka
więcej: Pojazdy do zbierania odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.