Ogłoszenie z dnia 2023-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00388290/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług cateringu dla dzieci uczęszczających do Żłobka Gminnego w Łabiszynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łabiszyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351200
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac 1000-lecia
1.5.2.) Miejscowość: Łabiszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-210
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@labiszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.labiszyn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/tender/46440/summary1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług cateringu dla dzieci uczęszczających do Żłobka Gminnego w Łabiszynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8570a81-4e2c-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00491732
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063480/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług cateringu dla dzieci uczęszczających do Żłobka Gminnego w Łabiszynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00388290
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGM.271.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 130872,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringu - przygotowania i dowożenia gotowych posiłków dla dzieci w wieku od 20 tygodnia do 3 lat, które uczęszczają do Żłobka Gminnego w Łabiszynie przy ul. Powstańców Wielkopolskich 17A.
Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie czterech posiłków dziennie tj. śniadanie, II śniadanie, obiad (zupa + drugie danie + kompot) i podwieczorek dla grupy 24 dzieci. Planowany termin rozpoczęcia świadczenia usługi określa się na dzień 16.10.2023r. Termin zakończenia przedmiotu zamówienia 31.08.2024r. (z możliwością wydłużenia – „prawo opcji”) Posiłki będą dostarczane w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni wolnych od zajęć opiekuńczych w żłobku.
Zamawiający szacuje wielkość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy tj.:
- śniadania – 24 dzieci x 299 dni (w tym 78 dni prawo opcji) = 7 176 szt.
- II śniadanie - 24 dzieci x 299 dni (w tym 78 dni prawo opcji) = 7 176 szt.
- obiady (zestaw zupa + drugie danie + kompot) – 24 dzieci x 299 dni (w tym 78 dni prawo opcji) = 7 176 szt.
- podwieczorek – 24 dzieci x 299 dni (w tym 78 dni prawo opcji) = 7 176 szt.
Szacowana wielkość dostaw ma charakter szacunkowy, w zależności od frekwencji dzieci lub zmiany deklaracji rodziców zgłaszających chęć żywienia dzieci, może ulec zmianie co nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń. Ewentualne zmiany ilości zamawianych posiłków upoważniony pracownik Zamawiającego zgłaszać będzie telefonicznie Wykonawcy najpóźniej do godziny 16:00 dzień wcześniej.
Wymagane godziny dostarczania posiłków:
godz. 8:00 - I śniadanie
godz. 10:00 - II śniadanie
godz. 13:00 - Obiad
godz. 15:00 - Podwieczorek
Zamawiający dopuszcza dostarczenie posiłków w dwóch transportach:
- godz. 7:45 - śniadanie i II śniadanie,
- godz. 12:45 – obiad i podwieczorek,
jeśli będzie to możliwe i nie wpłynie na jakość dostarczanych posiłków.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości dzieci i ilości dostarczanych posiłków zgodnie z rzeczywistą potrzebą.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
Załącznik nr 4 – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107640,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107640,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107640,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "EWA" Ewa Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621097760
7.3.3) Ulica: Plac 1000-lecia 4
7.3.4) Miejscowość: Łabiszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 89-210
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Nowak Ewa PRZEDSIĘBIORSTWO-WIELOBRANŻOWE "EWA"
jakie przetargi wygrała firma
Nowak Ewa PRZEDSIĘBIORSTWO-WIELOBRANŻOWE "EWA"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107640,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI ŁABISZYN
więcej: przetargi ŁABISZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przygotowania i dostarczenia obiadów (wsparcie towarzyszące) dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4",
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby organizacji wydarzeń realizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie - postępowanie nr 5
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie zapewnienia posiłków dla placówek oświatowych na terenie Gminy Zbuczyn
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie zapewnienia posiłków dla placówek oświatowych oraz Dziennego Domu Senior+ w Zbuczynie
- Kompleksowa organizacja i obsługa czterech 2-dniowych spotkań stacjonarnych w ramach projektu "Sieć dostępności cyfrowej wsparcie systemowego wdrażania dostępności cyfrowej w podmiotach publicznych"
- Catering dla pacjentów WOTUiW w Toruniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.