Ogłoszenie z dnia 2023-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00404980/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i sukcesywne dostawy mięsa, wędlin i mrożonek do Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Opolu Lubelskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060397166
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Owocowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Opole Lubelskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 827 69 00
1.5.8.) Numer faksu: 81 827 35 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_opole_lubelskie@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-de1600f1-5778-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i sukcesywne dostawy mięsa, wędlin i mrożonek do Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de1600f1-5778-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00491768
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00144257/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Zakup i sukcesywne dostawy mięsa, wędlin i mrożonek do Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00404980
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.14.2023.MM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 200020,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ŁOPATKA WIEPRZOWA BEZ SKÓRY I KOŚCI mrożona NIENASTRZYKIWANA pakowana próżniowo od 2 kg – do 5 kg. - termin przydatności do spożycia min. 45 dni od dnia dostawy, ilość - 800 kg4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 14400,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.KIEŁBASA ZWYCZAJNA - termin przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostawy, jakość I, ilość - 900kg
2.
KIEŁBASA MORTADELA HOMOGENIZOWANA - termin przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostawy, jakość I, ilość 1700 kg
3.
KIEŁBASA KRAKOWSKA PARZONA - termin przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostawy, jakość I, ilość - 300 kg
4.
KIEŁBASA REGIONALNA – termin przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostawy, jakość I, ilość - 900 kg
5.
MIELONKA ŚNIADANIOWA - termin przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostawy, jakość I, ilość - 1100 kg
6.
MIELONKA TYROLSKA - termin przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostawy, jakość I, ilość - 1100 kg
7.
MIELONKA WIEPRZOWA - termin przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostawy, jakość I, ilość - 900 kg
8.
KASZANKA PIECZONA - termin przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostawy, jakość I, ilość - 1200 kg
9.
PASZTET CHŁOPSKI - termin przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostawy, jakość I, ilość - 900 kg
10.
PASZTETOWA FIRMOWA - termin przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostawy, jakość I, ilość - 900 kg
11.
PASZTETOWA DROBIOWA- termin przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostawy, jakość I, ilość - 900 kg
12.
PIECZEŃ RZYMSKA– termin przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostawy, jakość I, ilość - 900 kg
13.
POLĘDWICA DROBIOWA – termin przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostawy, jakość I, ilość - 300 kg
14.
SALCESON WŁOSKI – termin przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostawy, jakość I, ilość - 900 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15131130-5 - Wędliny
4.5.5.) Wartość części: 141560,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.ĆWIARTKA Z KURCZAKA MROŻONA - termin przydatności do spożycia min. 45 dni od dnia dostawy, jakość I, ilość - 1000 kg
2.
MARCHEW MROŻONA KOSTKA - termin przydatności do spożycia min. 45 dni od dnia dostawy, jakość I, ilość - 200 kg
3.
MIESZANKA WARZYWNA MROŻONA /zupa jarzynowa/ 7 SKŁADNIKOWA - termin przydatności do spożycia min. 45 dni od dnia dostawy, jakość I, ilość - 2500 kg
4.
KALAFIOR MROŻONY - termin przydatności do spożycia min. 45 dni od dnia dostawy, jakość I, ilość - 150 kg
5.
USZKA Z KAPUSTĄ I GRZYBAMI MROŻONE - termin przydatności do spożycia min. 45 dni od dnia dostawy, jakość I, ilość - 50 kg
6.
RYBA MROŻONA KOSTKA glazura max. 10% - termin przydatności do spożycia min. 45 dni od dnia dostawy, jakość I, ilość - 80 kg
7.
BROKUŁY MROŻONE - termin przydatności do spożycia min. 45 dni od dnia dostawy, jakość I, ilość - 150 kg
8.
MIĘSO MIELONE DROBIOWE – MROŻONE op. do 1 kg - termin przydatności do spożycia min. 45 dni od dnia dostawy, jakość I, ilość - 2200 kg
9.
SZPINAK ROZDROBNIONY MROŻONY - termin przydatności do spożycia min. 45 dni od dnia dostawy, jakość I, ilość - 300 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 44060,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Masarnia Rzemieślnicza Elżbieta Zając Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7150202051
7.3.3) Ulica: Spławy Drugie 45
7.3.4) Miejscowość: Kraśnik
7.3.5) Kod pocztowy: 23-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MASARNIA "RZEMIEŚLNICZA" ELŻBIETA ZAJĄC SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
MASARNIA "RZEMIEŚLNICZA" ELŻBIETA ZAJĄC SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137990,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137990,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Masarnia Rzemieślnicza Elżbieta Zając Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7150202051
7.3.3) Ulica: Spławy Drugie 45
7.3.4) Miejscowość: Kraśnik
7.3.5) Kod pocztowy: 23-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MASARNIA "RZEMIEŚLNICZA" ELŻBIETA ZAJĄC SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
MASARNIA "RZEMIEŚLNICZA" ELŻBIETA ZAJĄC SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137990,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42415,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55510,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42415,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Healthy Food MD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972345089
7.3.3) Ulica: 55 Pułku Piechoty 34
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42415,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 5 w Pułtusku w podziale na 8 części
- Sukcesywna dostawa art. spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Wejherowie w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.