eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiRemont dachu wraz z instalacją odgromową - BT/Pleszew



Ogłoszenie z dnia 2024-09-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu wraz z instalacją odgromową - BT/Pleszew

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH

1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600553

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wysocka 1B

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 627357171

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zap_ostrow_wielkopolski@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowanie?postepowanie=63337884

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ubezpieczenia społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dachu wraz z instalacją odgromową - BT/Pleszew

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4da821d7-27b6-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00491788

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00464397/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont dachu wraz z instalacją odgromową - BT/ZUS Pleszew

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00364561

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 260000.271.2.2024-ZAP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 178002,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zgodnie z SWZ:
„2.1.2. Przedmiot zamówienia: remont dachu wraz z instalacją odgromową - BT/Pleszew.
(...)
2.1.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis zakresu robót budowlanych zawiera załącznik nr 1 do załącznika nr 5 do SWZ.
2.1.5. Rozwiązania równoważne:
2.1.5.1. przedmiotu zamówienia nie opisano w sposób, o którym mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, czyli przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę,
2.1.5.2. przedmiot zamówienia opisano przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, a tym samym zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp:
2.1.5.2.1. zamawiający informuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym przez powołane już odniesienia;
2.1.5.2.2. każdemu z powołanych już odniesień, towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
2.1.6. Wymagania w zakresie zatrudnienia osób:
2.1.6.1. zgodnie z uregulowaniem zawartym w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia, przez cały okres realizacji zamówienia, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie stosunku pracy, w pełnym wymiarze czasu pracy (pełny etat), w rozumieniu Kodeksu pracy oraz za wynagrodzeniem o wysokości nie mniejszej, niż minimalne wynagrodzenie za pracę, ustalone na podstawie art. 6-7 ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - osób wykonujących następujące czynności:
2.1.6.1.1. demontaż starej instalacji odgromowej,
2.1.6.1.2. demontaż istniejących warstw pokrycia dachowego,
2.1.6.1.3. docieplenie stropodachów styropapą,
2.1.6.1.4. montaż nowego pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej,
2.1.6.1.5. montaż nowej instalacji odgromowej,
2.1.6.1.6. naprawa kominów murowanych,
2.1.6.1.7. montaż orynnowania i obróbek blacharskich,
2.1.6.1.8. montaż drabiny wejściowej na dach,
2.1.6.1.9. naprawa zadaszenia nad wejściami do budynku,
2.1.6.1.10. uporządkowanie miejsca prowadzonych robót;
2.1.6.2. szczegółowe określenie sposobu weryfikacji zatrudnienia osób, jak również uprawnień zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań - zawiera załącznik nr 5 do SWZ.
2.1.7. Gwarancja jakości i rękojmia:
2.1.7.1. wymagany okres:
2.1.7.1.1. gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia - 120 miesięcy;
2.1.7.1.2. rękojmi, w zakresie wad wykonanego przedmiotu zamówienia - 120 miesięcy.
2.1.7.2. warunki świadczenia gwarancji jakości i rękojmi określone zostały szczegółowo w załączniku nr 5 do SWZ.
(...)
2.1.9. Warunki realizacji zamówienia określone zostały szczegółowo w załączniku nr 5 do SWZ.”.
Pozostałe informacje znajdują się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214241,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214241,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214241,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KMIEĆ MAŁGORZATA PRZEDSIĘBIORSTWO OGÓLNOBUDOWLANE EXDACH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6221937257

7.3.3) Ulica: al. Powstańców Wielkopolskich 36

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 63-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214241,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Sprostowanie do:
1. pkt 6.1.3, SEKCJA VI (OFERTY) Ogłoszenia: jeden z wykonawców nie wskazał (nie określił) w ofercie do jakiego rodzaju (kategorii) przedsiębiorców należy.
2. pkt 7.4, SEKCJA VII (WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA) Ogłoszenia:
1) jest: „Nie”,
2) powinno być: „Nie dotyczy”, gdyż zgodnie z art. 462 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), zamawiający nie żądał wskazania przez wykonawców, w ofertach, części zamówienia, których wykonanie zamierzają powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani, a tym samym nie posiada informacji w tym zakresie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.