eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceModernizacja ciągów komunikacyjnych, przebudowa windy, wymiana pokrycia dachu, ocieplenie ścian wraz z przebudową przyłączy i zagospodarowaniem terenu budynków przy ul. Francuskiej 80 w Katowicach.



Ogłoszenie z dnia 2024-09-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja ciągów komunikacyjnych, przebudowa windy, wymiana pokrycia dachu, ocieplenie ścian wraz z przebudową przyłączy i zagospodarowaniem terenu budynków przy ul. Francuskiej 80 w Katowicach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja ciągów komunikacyjnych, przebudowa windy, wymiana pokrycia dachu, ocieplenie ścian wraz z przebudową przyłączy i zagospodarowaniem terenu budynków przy ul. Francuskiej 80 w Katowicach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bdcc5f43-2fb8-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00491790

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037464/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Kompleksowy remont klatki schodowej i korytarzy, przebudowa windy, remont części dachu budynku przy ul. Francuskiej 80 wraz z zagospodarowaniem otoczenia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00377952

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZ.231.069.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4283407,85 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4218997,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na kompleksowej modernizacji klatek schodowych i korytarzy, przebudowie windy, wymianie pokrycia części dachu budynku mieszkalnego, ociepleniu ścian zewnętrznych budynku szkoły, na nieruchomości przy ul. Francuskiej 80 w Katowicach, wraz z przebudową kanalizacji ogólnospławnej, przebudową przyłącza ciepłowniczego i zagospodarowaniem otoczenia. Zakres robót obejmuje w szczególności wykonanie następujących robót:
1) Budynek mieszkalny:
a) modernizacja klatek schodowych i korytarzy
b) wymiana dźwigu osobowego
c) odtworzenie pokrycia części dachu
d) rozbiórka i zasypanie składu opału
e) modernizacja instalacji c.o. w klatce schodowej i na korytarzach
f) wymiana wewnętrznych rur spustowych
g) instalacja elektryczna oświetlenia klatek schodowych i korytarzy, domofonowa
h) instalacja odgromowa na dachu

2) Budynek szkoły:
a) ocieplenie ścian zewnętrznych
b) wymiana stolarki otworowej
c) wymiana pokrycia i ocieplenia tarasu
d) naprawa schodów zewnętrznych

3) Zagospodarowanie terenu wraz z infrastrukturą
a) przebudowa kanalizacji ogólnospławnej
b) wykonanie przejazdu od strony szkoły
c) wymiana warstw drogi istniejącej
d) wykonanie miejsc postojowych
e) instalacja elektryczna zasilania szlabanów
f) wymiana ogrodzenia
g) rewitalizacja zieleni.
Zamawiający informuje, że przystanek windy na kondygnacji w piwnicy  -2,62  zostaje zlikwidowany by wykorzystać tą przestrzeń jako podszybie dla dźwigu 5 przystankowego. W związku z tym urządzenie dźwigowe (winda osobowa) będzie służyła w kondygnacjach od parteru do ostatniego piętra. 
W poz.59 przedmiaru dot. budynku szkoły - Montaż kamery telewizji przemysłowej - 34,3 szt. należy wycenić 34,3 kpl. kotew chemicznych do montażu balustrad tarasu i drabiny zewnętrznej – w pozycji zastosowano analogie.
Zakres robót obejmuje również wszelkie czynności niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, a nie wyszczególnione w żadnej pozycji przedmiarów robót, wyszczególnione między innymi w Rozdziale XVII pkt 4 ppkt 9) SWZ oraz wskazane w dokumentacji i/lub umowie.
2. INFORMACJE ISTOTNE DLA REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
1) Prace będą prowadzone w zamieszkałym budynku i użytkowanym budynku szkoły oraz w otoczeniu zamieszkałych budynków. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia dojazdu i/lub do okolicznych posesji oraz budynków zlokalizowanych na posesji przy Francuskiej 80 w trakcie prowadzonych prac oraz utrzymania na bieżąco czystości wykorzystywanych dróg komunikacyjnych, parkingów i chodników. Z uwagi na fakt, że prace będą prowadzone w zamieszkałym budynku i użytkowanym budynku szkoły konieczne będzie uzgadnianie zakresu i terminów robót z mieszkańcami i Dyrekcją Szkoły. Specyfika zajęć dydaktycznych może wymagać prowadzenia robót w godzinach popołudniowych i w weekendy.
2) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, zastosowane materiały oraz zainstalowane urządzenia wynosi – 5 lat.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 3 do SWZ,
2) projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 4 do SWZ,
3) przedmiary robót stanowiące załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45262522-6 - Roboty murarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45442100-8 - Roboty malarskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45410000-4 - Tynkowanie

45321000-3 - Izolacja cieplna

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4771124,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5333040,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4771124,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Marcin Jasiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2220786268

7.3.4) Miejscowość: Mysłowice

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4771124,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania - 10 miesięcy od dnia podpisania tj do 05.07.2025

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.