eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SanokWykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków Obrębu Bukowsko, Gm. Bukowsko



Ogłoszenie z dnia 2023-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków
Obrębu Bukowsko, Gm. Bukowsko

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SANOCKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440703

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Sanok

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134652942

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat-sanok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-sanok.pl/bip/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-37b0d446-61be-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków
Obrębu Bukowsko, Gm. Bukowsko

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37b0d446-61be-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00491792

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00094434/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków Obrębu Bukowsko, Gm. Bukowsko

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00425457

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.272.29.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 341463,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków Obrębu Bukowsko, Gm. Bukowsko”.
2. Cel opracowania:
− Aktualizacja komputerowych baz danych ewidencji gruntów, budynków i lokali,
− aktualizacja użytków gruntowych,
− uzupełnienie i ujednolicenie zakresu informacyjnego ewidencji i dostosowanie go do obowiązujących przepisów,
− poprawa funkcjonowania informatycznego systemu obsługującego bazę danych ewidencyjnych,
3. Przedmiot pracy.
− Aktualizacja części opisowej ewidencji gruntów, budynków i lokali w systemie TurboEwid
− Aktualizacja mapy ewidencji gruntów i budynków w systemie TurboEwid
4. Przedmiot zamówienia podzielony jest na etapy opisane w rozdziale VI projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków.
5. Prace wykonane w ramach każdego z etapów podlegają kontroli przez Zamawiającego. Warunkiem przystąpienia do kolejnego etapu prac, jest odbiór dotychczas zrealizowanego etapu. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za każdy ukończony etap prac, według zasad określonych w rozdziale VI projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków,
6. z zastrzeżeniem, że termin realizacji I etapu nie może być późniejszy niż 20.12.2023 r. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wypłacane na podstawie faktury dostarczonej Zamawiającemu po dokonaniu odbioru odpowiedniego etapu prac.
7. Sprawy nie uregulowane przepisami prawa oraz warunkami technicznymi należy uzgadniać z Zamawiającym w formie pisemnej w „Dzienniku roboty”.
8. Obowiązujące podstawowe normy prawne.
1) Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. 2023.1752.)
2) Rozporządzenie Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz.U. 2021.1390 ze zm.)
3) Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. 2022.1670)
4) Ustawa z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz. U. 2023.1356 ze zm.)
5) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 15 października 2012 r. w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych (Dz. U. 2012. 1247 ze zm.)
6) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. 2012.1246)
7) Ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023.1605 ze zm.)
9. Wykonawca jest zobowiązany stosować przepisy prawa, które obowiązują w trakcie realizacji zamówienia.
10. Ogólna charakterystyka obiektu.
Dane ogólne:
− powierzchnia ogólna: 1959 ha w tym: 1479 ha użytki rolne, 58 ha – tereny zabudowane i zurbanizowane, 307 ha – lasy, tereny zadrzewione i zakrzewione, , 99 ha – drogi, 16 ha – wody,
− ilość działek: 3228
− ilość budynków ok. 1130,
− ilość lokali ok. 15,
− ilość jednostek rejestrowych: 509
− część graficzna i opisowa ewidencji gruntów prowadzona w systemie TurboEwid,
− liczba pkt. szczegółowej osnowy geodezyjnej: 231.
Położenie.
Obręb ewidencyjny Bukowsko położony jest w gminie Bukowsko i graniczy z obrębami:
Wolica, Nowotaniec, Nagórzany, Wola Sękowa, Tokarnia, Wola Piotrowa, Karlików, Płonna, Kamienne, Bełchówka, gm. Bukowsko.
Dla wszystkich odcinków granic zewnętrznych obrębu pobrać z PODGiK w Sanoku dane opracowane w ramach projektu TERYT 2.
11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (Warunki techniczne).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71354300-7 - Usługi badań katastralnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 211929,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 433312,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 211929,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEORES Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690020005

7.3.3) Ulica: Targowa 3

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-064

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 211929,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.