Ogłoszenie z dnia 2023-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00425457/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków
Obrębu Bukowsko, Gm. Bukowsko
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SANOCKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440703
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Sanok
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134652942
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat-sanok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-sanok.pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-37b0d446-61be-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynkówObrębu Bukowsko, Gm. Bukowsko
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37b0d446-61be-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00491792
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00094434/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków Obrębu Bukowsko, Gm. Bukowsko
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00425457
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.272.29.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 341463,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków Obrębu Bukowsko, Gm. Bukowsko”.
2. Cel opracowania:
− Aktualizacja komputerowych baz danych ewidencji gruntów, budynków i lokali,
− aktualizacja użytków gruntowych,
− uzupełnienie i ujednolicenie zakresu informacyjnego ewidencji i dostosowanie go do obowiązujących przepisów,
− poprawa funkcjonowania informatycznego systemu obsługującego bazę danych ewidencyjnych,
3. Przedmiot pracy.
− Aktualizacja części opisowej ewidencji gruntów, budynków i lokali w systemie TurboEwid
− Aktualizacja mapy ewidencji gruntów i budynków w systemie TurboEwid
4. Przedmiot zamówienia podzielony jest na etapy opisane w rozdziale VI projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków.
5. Prace wykonane w ramach każdego z etapów podlegają kontroli przez Zamawiającego. Warunkiem przystąpienia do kolejnego etapu prac, jest odbiór dotychczas zrealizowanego etapu. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za każdy ukończony etap prac, według zasad określonych w rozdziale VI projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków,
6. z zastrzeżeniem, że termin realizacji I etapu nie może być późniejszy niż 20.12.2023 r. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wypłacane na podstawie faktury dostarczonej Zamawiającemu po dokonaniu odbioru odpowiedniego etapu prac.
7. Sprawy nie uregulowane przepisami prawa oraz warunkami technicznymi należy uzgadniać z Zamawiającym w formie pisemnej w „Dzienniku roboty”.
8. Obowiązujące podstawowe normy prawne.
1) Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. 2023.1752.)
2) Rozporządzenie Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz.U. 2021.1390 ze zm.)
3) Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. 2022.1670)
4) Ustawa z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz. U. 2023.1356 ze zm.)
5) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 15 października 2012 r. w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych (Dz. U. 2012. 1247 ze zm.)
6) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. 2012.1246)
7) Ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023.1605 ze zm.)
9. Wykonawca jest zobowiązany stosować przepisy prawa, które obowiązują w trakcie realizacji zamówienia.
10. Ogólna charakterystyka obiektu.
Dane ogólne:
− powierzchnia ogólna: 1959 ha w tym: 1479 ha użytki rolne, 58 ha – tereny zabudowane i zurbanizowane, 307 ha – lasy, tereny zadrzewione i zakrzewione, , 99 ha – drogi, 16 ha – wody,
− ilość działek: 3228
− ilość budynków ok. 1130,
− ilość lokali ok. 15,
− ilość jednostek rejestrowych: 509
− część graficzna i opisowa ewidencji gruntów prowadzona w systemie TurboEwid,
− liczba pkt. szczegółowej osnowy geodezyjnej: 231.
Położenie.
Obręb ewidencyjny Bukowsko położony jest w gminie Bukowsko i graniczy z obrębami:
Wolica, Nowotaniec, Nagórzany, Wola Sękowa, Tokarnia, Wola Piotrowa, Karlików, Płonna, Kamienne, Bełchówka, gm. Bukowsko.
Dla wszystkich odcinków granic zewnętrznych obrębu pobrać z PODGiK w Sanoku dane opracowane w ramach projektu TERYT 2.
11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (Warunki techniczne).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71354300-7 - Usługi badań katastralnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 211929,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 433312,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 211929,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEORES Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690020005
7.3.3) Ulica: Targowa 3
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-064
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 211929,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Dostawa produktu leczniczego - Remdesivir dla SPZOZ w Sanoku
- Wykonanie usługi dezynfekcji i doczyszczenia (po zamknięciu basenu) w Centrum Rehabilitacji i Sportu w Sanoku - basen wewnętrzny
- Ulucz - koncepcja i wykonanie systemu pożarowego, antywłamaniowego oraz monitoringu wizyjnego z przyłączem elektrycznym
- Dostawa chemii basenowej dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Sanoku 2025 r.
- Sprzątanie wnętrz budynku Sądu Rejonowego w Sanoku
- Remont sanitariatu M na 3 piętrze w budynku Starostwa Powiatowego w Sanoku ul. Rynek 1
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej w budynku Internatu Piętro I przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Oleszycach
- Rozbudowa drogi powiatowej 1333B na terenie gminy Suchowola w powiecie sokólskim
- Usługi geodezyjne
- Rozbudowa odcinka drogi powiatowej 1322B na terenie Gminy Dąbrowa Białostocka w powiecie sokólskim
- Wykonanie dokumentacji geodezyjnych i kartograficznych
- Rozbudowa drogi gminnej 103581B na terenie Gminy Nowy Dwór w powiecie sokólskim.
więcej: Usługi badań katastralnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.