Ogłoszenie z dnia 2022-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00401343/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu Zespołu Szkół oraz Sali gimnastycznej w Cybince
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH CYBINKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 081173810
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Białkowska 2C
1.5.2.) Miejscowość: Cybinka
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-108
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zukcybinka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zukcybinka.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.zukcybinka.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka wodno-ściekowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dachu Zespołu Szkół oraz Sali gimnastycznej w Cybince2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddcd8613-5046-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00491866
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00401343/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZUK.ZP.1.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 993239,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu pn.: Remont dachu Zespołu Szkół oraz Sali gimnastycznej w Cybince.
Inwestycja obejmuje m. in. wymianę pokrycia dachowego w części przedwojennej budynku (pozostającym w ewidencji LWKZ) oraz sali gimnastycznej ze względu na jego zły stan techniczny.
Główna bryła Szkoły Podstawowej w Cybince to poniemiecka szkoła murowana wpisana do wojewódzkiej ewidencji zabytków. Wykonanie modernizacji pozwoli na zapewnienie odpowiednich standardów kształcenia a przede wszystkim bezpieczeństwa dzieci z terenu nie tylko miasta Cybinki, ale także okolicznych wiosek. Przedmiotowy budynek nigdy nie został kompleksowo zmodernizowany, a stan poszczególnych elementów budowlanych świadczy
o ich dużym zużyciu. Na uwagę szczególnie zasługuje pokrycie budynku dachówką karpiówką w koronkę. które ugryzione zębem czasu wymaga pilnej interwencji.
2. Zakres robót obejmuje m. in.:
1) remont pokrycia dachu budynku (wymiana istniejących dachówek na nowe, wykonanie nowego opierzenia, nowego ołacenia, montaż nowych rynien, rur spustowych, wykonanie odgromienia),
2) wymiana pokrycia dachu sali gimnastycznej (wykonanie pokrycia dachowego z płyty warstwowej, nowego ołacenia, montaż nowych rynien, rur spustowych, wykonanie odgromienia).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 6 do SWZ na który
to składają się następujące dokumenty:
1) Projekt techniczny (remontu pokrycia dachu Sali gimnastycznej, remontu pokrycia dachu budynku Zespołu Szkół w Cybince) z częścią rysunkową,
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWIOR) – przy czym plik pn.: „STWiOR - remont dachu szkol” dotyczy tylko zakresu dachu,
3) Przedmiary robót ,
- zwane także dalej dokumentacją projektową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1139595,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2152500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1150000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fach-Dach Robert Lentowczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9231703232
7.3.3) Ulica: ul. Wolsztyńska 26
7.3.4) Miejscowość: Obra
7.3.5) Kod pocztowy: 64-211
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1150000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.