eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa łóżek szpitalnych wraz z materacami i szafkami przyłóżkowymi do pomieszczeń oddziału szpitalnego - II piętro budynku nr 102 - ZP-28/24



Ogłoszenie z dnia 2024-09-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa łóżek szpitalnych wraz z materacami i szafkami przyłóżkowymi do pomieszczeń oddziału szpitalnego - II piętro budynku nr 102 - ZP-28/24

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Kliniczny im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000298554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: dr. Józefa Babińskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-393

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@babinski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babinski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa łóżek szpitalnych wraz z materacami i szafkami przyłóżkowymi do pomieszczeń oddziału szpitalnego - II piętro budynku nr 102 - ZP-28/24

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e46f469-fdfb-4c8e-a10b-eb7f3bf1a23d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00491905

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00561717/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.17 Dostawa łóżek szpitalnych wraz z materacami i szafkami przyłóżkowymi do pomieszczeń oddziału szpitalnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00446607

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-28/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego zadania polegającego na dostawie łózek szpitalnych wraz z materacami i szafkami przyłóżkowymi do pomieszczeń oddziału szpitalnego zlokalizowanego na II piętrze w budynku nr 102 Szpitala Klinicznego im. dr. J. Babińskiego SP ZOZ w Krakowie. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, dostawę i montaż łózek szpitalnych wraz z materacami i szafkami przyłóżkowymi, zgodnie z asortymentem i ilościami wymienionymi w Formularzu cenowym - załączniku nr 1.1 do SWZ.
2. Realizacja zamówienia nastąpi na podstawie udostępnionej Wykonawcy przez Zamawiającego dokumentacji projektowej aranżacji wnętrz i wyposażenia pomieszczeń II piętra budynku szpitalnego nr 102, stanowiącej załączniki do niniejszej SWZ, tj. dokumentów pn.:
- Ogólna specyfikacja techniczna,
- Szczegółowa specyfikacja techniczna – Część III - meble medyczne,
autorstwa Przedsiębiorstwa Handlowo-Usługowego LU.TECH PROJEKT Jacek Łukaszuk z siedzibą w Białystoku, oraz w oparciu o zapisy niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia, zapisy wzoru umowy – załącznika nr 4 do SWZ, oraz zgodnie z wymaganiami i ustaleniami Wykonawcy z Zamawiającym.
3. W związku z realizacją przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni:
1) w zakresie realizacji dostawy: montaż (instalacja), uruchomienie, dostarczenie kompletu dokumentacji technicznej (np. instrukcji obsługi w języku polskim lub/i dokumentacji techniczno-ruchowej, paszportów technicznych, kart gwarancyjnych, itp. – jeżeli dotyczy),
2) szkolenie wskazanego przez Zamawiającego personelu (maksymalnie 10 osób) z zakresu prawidłowej obsługi przedmiotu zamówienia,
3) nieodpłatne przeglądy techniczne gwarancyjne w okresie udzielonej gwarancji z zapewnieniem stosownych wpisów do paszportów technicznych przedmiotu zamówienia,
4) dostępność serwisu oraz dostępność części zamiennych przez co najmniej 5 lat, licząc od daty dostawy przedmiotu zamówienia.
4. Wymagania Zamawiającego:
dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia:
1) jest fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz dobrej jakości;
2) posiada wszelkie parametry techniczne oraz funkcje niezbędne do korzystania z niego zgodnie z jego przeznaczeniem, w szczególności wymagane standardy w zakresie jakości, funkcjonalności i estetyki;
3) nie jest przedmiotem jakichkolwiek ograniczonych praw rzeczowych ustanowionych na rzecz osób trzecich, jak również nie jest przedmiotem jakichkolwiek postępowań sądowych, administracyjnych czy też sądowo-administracyjnych, których konsekwencją jest (mogłoby być) ograniczenie czy też wyłączenie prawa Wykonawcy do rozporządzania nim;
4) nie jest używany, powystawowy, pokazowy czy też regenerowany bądź wcześniej wykorzystywany przez innego użytkownika, dotyczy to również wszystkich części składowych, Wyposażenia, akcesoriów, itp.;
5) dopuszczony jest do obrotu i używania w jednostkach ochrony zdrowia na terytorium Polski jako wyrób medyczny w rozumieniu ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych oraz prawem Unii Europejskiej zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych;
6) posiada aktualne atesty/ certyfikaty/ świadectwa dopuszczenia do stosowania, w tym atesty/ certyfikaty w zakresie materiałów, z których jest wykonany;
7) posiada oznakowanie CE - Deklarację Zgodności wystawioną przez producenta, iż wyrób jest zgodny z normami;
8) przekazany zostanie Zamawiającemu jako kompletny, i po jego zamontowaniu, zainstalowaniu, ustawieniu jako gotowy do użytkowania zgodnie z jego przeznaczeniem i celem, bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych nakładów finansowych, organizacyjnych i technicznych oraz gwarantuje bezpieczeństwo pacjentów i personelu, a także zapewnia wysoki poziom usług; przy czym montaż przeprowadzony zostanie przez osoby posiadające stosowne uprawnienia, umożliwiając tym samym zachowanie gwarancji producenta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192120-9 - Łóżka szpitalne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33192000-2 - Meble medyczne

39143112-4 - Materace

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 464400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 464400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 464400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stiegelmeyer Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8750003001

7.3.4) Miejscowość: Stolno

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 464400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.