Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00446607/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa łóżek szpitalnych wraz z materacami i szafkami przyłóżkowymi do pomieszczeń oddziału szpitalnego - II piętro budynku nr 102 - ZP-28/24
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Kliniczny im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000298554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: dr. Józefa Babińskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-393
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@babinski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babinski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa łóżek szpitalnych wraz z materacami i szafkami przyłóżkowymi do pomieszczeń oddziału szpitalnego - II piętro budynku nr 102 - ZP-28/242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e46f469-fdfb-4c8e-a10b-eb7f3bf1a23d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00491905
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00561717/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.17 Dostawa łóżek szpitalnych wraz z materacami i szafkami przyłóżkowymi do pomieszczeń oddziału szpitalnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00446607
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-28/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego zadania polegającego na dostawie łózek szpitalnych wraz z materacami i szafkami przyłóżkowymi do pomieszczeń oddziału szpitalnego zlokalizowanego na II piętrze w budynku nr 102 Szpitala Klinicznego im. dr. J. Babińskiego SP ZOZ w Krakowie. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, dostawę i montaż łózek szpitalnych wraz z materacami i szafkami przyłóżkowymi, zgodnie z asortymentem i ilościami wymienionymi w Formularzu cenowym - załączniku nr 1.1 do SWZ.
2. Realizacja zamówienia nastąpi na podstawie udostępnionej Wykonawcy przez Zamawiającego dokumentacji projektowej aranżacji wnętrz i wyposażenia pomieszczeń II piętra budynku szpitalnego nr 102, stanowiącej załączniki do niniejszej SWZ, tj. dokumentów pn.:
- Ogólna specyfikacja techniczna,
- Szczegółowa specyfikacja techniczna – Część III - meble medyczne,
autorstwa Przedsiębiorstwa Handlowo-Usługowego LU.TECH PROJEKT Jacek Łukaszuk z siedzibą w Białystoku, oraz w oparciu o zapisy niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia, zapisy wzoru umowy – załącznika nr 4 do SWZ, oraz zgodnie z wymaganiami i ustaleniami Wykonawcy z Zamawiającym.
3. W związku z realizacją przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni:
1) w zakresie realizacji dostawy: montaż (instalacja), uruchomienie, dostarczenie kompletu dokumentacji technicznej (np. instrukcji obsługi w języku polskim lub/i dokumentacji techniczno-ruchowej, paszportów technicznych, kart gwarancyjnych, itp. – jeżeli dotyczy),
2) szkolenie wskazanego przez Zamawiającego personelu (maksymalnie 10 osób) z zakresu prawidłowej obsługi przedmiotu zamówienia,
3) nieodpłatne przeglądy techniczne gwarancyjne w okresie udzielonej gwarancji z zapewnieniem stosownych wpisów do paszportów technicznych przedmiotu zamówienia,
4) dostępność serwisu oraz dostępność części zamiennych przez co najmniej 5 lat, licząc od daty dostawy przedmiotu zamówienia.
4. Wymagania Zamawiającego:
dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia:
1) jest fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz dobrej jakości;
2) posiada wszelkie parametry techniczne oraz funkcje niezbędne do korzystania z niego zgodnie z jego przeznaczeniem, w szczególności wymagane standardy w zakresie jakości, funkcjonalności i estetyki;
3) nie jest przedmiotem jakichkolwiek ograniczonych praw rzeczowych ustanowionych na rzecz osób trzecich, jak również nie jest przedmiotem jakichkolwiek postępowań sądowych, administracyjnych czy też sądowo-administracyjnych, których konsekwencją jest (mogłoby być) ograniczenie czy też wyłączenie prawa Wykonawcy do rozporządzania nim;
4) nie jest używany, powystawowy, pokazowy czy też regenerowany bądź wcześniej wykorzystywany przez innego użytkownika, dotyczy to również wszystkich części składowych, Wyposażenia, akcesoriów, itp.;
5) dopuszczony jest do obrotu i używania w jednostkach ochrony zdrowia na terytorium Polski jako wyrób medyczny w rozumieniu ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych oraz prawem Unii Europejskiej zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych;
6) posiada aktualne atesty/ certyfikaty/ świadectwa dopuszczenia do stosowania, w tym atesty/ certyfikaty w zakresie materiałów, z których jest wykonany;
7) posiada oznakowanie CE - Deklarację Zgodności wystawioną przez producenta, iż wyrób jest zgodny z normami;
8) przekazany zostanie Zamawiającemu jako kompletny, i po jego zamontowaniu, zainstalowaniu, ustawieniu jako gotowy do użytkowania zgodnie z jego przeznaczeniem i celem, bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych nakładów finansowych, organizacyjnych i technicznych oraz gwarantuje bezpieczeństwo pacjentów i personelu, a także zapewnia wysoki poziom usług; przy czym montaż przeprowadzony zostanie przez osoby posiadające stosowne uprawnienia, umożliwiając tym samym zachowanie gwarancji producenta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192120-9 - Łóżka szpitalne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192000-2 - Meble medyczne
39143112-4 - Materace
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 464400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 464400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 464400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stiegelmeyer Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8750003001
7.3.4) Miejscowość: Stolno
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 464400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Nadzór nad prawidłowymi parametrami wody chłodzącej wraz z dostawą inhibitorów osadu i korozji oraz biocydu w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- dostawy warzyw i owoców (lato)
- Dostawa lodówki z zamrażalnikiem dla WIMiC - DE-dzp.272-261/25
- DOSTARCZENIE LAMPY ZABIEGOWEJ NA STATYWIE JEZDNYM
- Roboty remontowe budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 14 w Krakowie.
- Modernizacja w budynku Samorządowego Przedszkola nr 61 w Krakowie przy ul. Rajskiej 14
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego z podziałem na 5 pakietów
- Zakup, dostawa oraz montaż mebli medycznych i socjalnych na potrzeby Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
- "Przebudowa pomieszczeń w budynku głównym Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o. na potrzeby Oddziału Geriatrycznego wraz z wyposażeniem"
- 17/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- Zakup mebli medycznych na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Dostawa ortez i produktów ortopedycznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
więcej: Meble medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.