Og³oszenie z dnia 2023-11-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00056530/01 - Wynik z dnia 2024-01-22
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego lekkiego do celów grzewczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: WARSZAWSKIE CENTRUM INTEGRACJI "INTEGRACYJNA WARSZAWA"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386636718
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Zofii Na³kowskiej 11
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-886
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.wci@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: integracyjnawarszawa.bip.um.warszawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
dzia³alno¶æ z zakresu pomocy spo³ecznej, reintegracji spo³ecznej i zawodowej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opa³owego lekkiego do celów grzewczych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-02ecec58-82ca-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00491943
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00058548/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.5 Dostawa oleju opa³owego lekkiego
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platforma.eb2b.com.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 2) https://platforma.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 3. Instrukcja korzystania z Platformy:
3.1.1. w zak³adce „Postêpowania”, dalej „Lista postêpowañ otwartych” wykonawca wybiera niniejsze postêpowanie oraz korzystaj±c z polecenia „Zg³o¶ siê do udzia³u w postêpowaniu” przechodzi odpowiednio do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, kiedy wykonawca nie posiada konta na Platformie, lub panelu logowania u¿ytkownika do Systemu w przypadku posiadania konta na Platformie;
3.1.2. po wype³nieniu formularza rejestracyjnego wykonawca otrzymuje wiadomo¶æ elektroniczn± (e-mail) informuj±c±, ¿e mo¿e dokonaæ pierwszego logowania
do Platformy. Rejestracja nowego konta podlega weryfikacji i akceptacji Operatora, która mo¿e potrwaæ do 24h (8h roboczych).
3.1.3. zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy.
Po wprowadzeniu danych u¿ytkownika tj. adresu e-mail oraz has³a zg³oszenie jest automatycznie akceptowane przez Platformê;
3.1.4. w zak³adce „Za³±czniki” przedmiotowego postêpowania dostêpna jest dokumentacja postêpowania (SWZ oraz pozosta³e dokumenty). Pobranie dokumentu nastêpuje po klikniêciu na wybrany za³±cznik i wci¶niêciu polecenia „Pobierz”. W celu pobrania wszystkich za³±czników jednocze¶nie nale¿y wybraæ polecenie „Pobierz paczkê”,
a nastêpnie „Pobierz wszystkie za³±czniki organizatora”.
3.1.5. Zaleca siê, aby Wykonawca na bie¿±co ¶ledzi³ (sugerujemy codziennie) zmiany jakich w trakcie postêpowania mo¿e dokonaæ Zamawiaj±cy. Zalecenie dotyczy równie¿ informacji jakie Zamawiaj±cy kieruje do Wykonawców po zakoñczeniu sk³adania ofert.
4. Niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie:
4.1.1. sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej
ni¿ 4/1 mb/s,
4.1.2. komputer klasy PC lub lub Mac, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ RAM min. 8 GB, procesor Intel IV 4GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,
4.1.3. zainstalowana dowolna najnowsza wersja przegl±darki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0.
4.1.4. w³±czona obs³uga JavaScript,
4.1.5. zainstalowany program obs³uguj±cy stosowane przez wykonawcê formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf).
5. Wszelkie dokumenty, o¶wiadczenia, informacje, o których mowa w SWZ, nale¿y wczytaæ jako za³±czniki na Platformie, wed³ug Instrukcji korzystania z Platformy, dostêpnej dla zalogowanych u¿ytkowników w zak³adce „Pomoc” – „Instrukcje”.
6. Zamawiaj±cy zaleca wczytywanie na Platformê plików w maksymalnym rozmiarze
do 100 MB.
7. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adaj±ce siê na ofertê, sk³adane s± przez wykonawcê przy u¿yciu zak³adki „Za³±czniki” w trakcie etapu sk³adania ofert/wniosków.
8. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia, uzupe³nienia, elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane przez wykonawcê po z³o¿eniu ofert (np. na wezwanie zamawiaj±cego), sk³adane s± przy u¿yciu zak³adki „Pytania/informacje”.
9. Ewentualne wnioski o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, itp. sk³adane s± przy u¿yciu zak³adki „Pytania informacje”.
10. Zamawiaj±cy dopuszcza przesy³anie plików w formatach danych okre¶lonych
w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r.
o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2070 z pó¼n. zm.), tj. rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) – w szczególno¶ci w formatach: .pdf, .doc, .docx, .rtf lub .odt., xades.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, w zwi±zku z art. 19 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem danych osobowych ujawnionych celem przeprowadzenia niniejszego postêpowania jest Warszawskie Centrum Integracji „Integracyjna Warszawa”, z siedzib± w Warszawie (01-886), ul. Z. Na³kowskiej 11, zwane w dalszej czê¶ci obowi±zku informacyjnego „Centrum”;
2) Centrum powo³a³o inspektora ochrony danych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ poprzez email, pisz±c na adres e-mail: iod.wci@um.warszawa.pl;
3) dane osobowe, podane Centrum przez Wykonawcê przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO – w celu przeprowadzenia postêpowania ws. udzielenia zamówienia publicznego, zgodnie z przepisami ustawy Pzp. Po zakoñczeniu postêpowania, dane osobowe bêd± przechowywane w celach archiwalnych, przez okres 5 lat, zgodnie z ustaw± o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, z zastrze¿eniem protoko³u z postêpowania, którego okres przechowywania przez Zamawiaj±cego okre¶la art. 78 ust. 1 ustawy Pzp (4 lata po zakoñczeniu postêpowania);
4) odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania na podstawie art. 18 oraz art. 72 ust. 1 ustawy Pzp, a tak¿e ustawy o dostêpie do informacji publicznej;
5) obowi±zek podania danych osobowych jest zwi±zany z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencj± niepodania okre¶lonych danych jest brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty;
6) w odniesieniu do danych osobowych podanych przez Wykonawcê, decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
7) osoba, której dane podano w postêpowaniu posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych jej dotycz±cych,
z tym zastrze¿eniem, ¿e w przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku Centrum mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu:
− sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego (art.18 ust. 6 ustawy Pzp),
− sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia. (art. 78 ust. 1 ustawy Pzp),
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, z tym zastrze¿eniem, ¿e:
− skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± (art. 18 ust. 6 ustawy Pzp),
− skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia,
o którym mowa w art. 16 RODO nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników (art. 19 ust. 2 ustawy Pzp),
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora danych osobowych ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, ¿e przetwarzanie danych osobowych jej dotycz±cych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) osobie, której dane podano w postêpowaniu nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b i d RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania jego danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9) Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±;
10) Zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
2. Zamawiaj±cy informuje, ponadto ¿e:
1) Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany do wype³nienia obowi±zku informacyjnego przewidzianego w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te wykonawca bezpo¶rednio pozyska³. Jednak¿e obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO nie bêdzie mia³ zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotycz±, dysponuje ju¿ tymi informacjami (art. 13 ust. 4)
2) Wykonawca zobowi±zany jest wype³niæ obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiaj±cemu i których dane po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa
w art. 14 ust. 5 RODO.
3) W celu zapewnienia, ¿e Wykonawca wype³ni³ ww. obowi±zki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane w zwi±zku z udzia³em Wykonawcy w postêpowaniu, zobowi±zuje siê Wykonawcê do z³o¿enia w tre¶ci oferty o¶wiadczenia o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (pkt 15 Formularza ofertowego).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WCI.ZP.26.2.18.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
. Przedmiotem zamówienia jest sprzeda¿ i dostawa oleju opa³owego lekkiego do celów grzewczych zwanego tak¿e „paliwem”. Olej opa³owy lekki bêdzie dostarczany do zbiornika kot³owni CO, znajduj±cej siê w miejscu tymczasowego schronienia przy ul. My¶liborskiej 53
w Warszawie, prowadzonego przez Warszawskie Centrum Integracji „Integracyjna Warszawa”.
2. Maksymalna ilo¶æ zamawianego oleju opa³owego przez ca³y okres trwania umowy wyniesie
30 000 litrów. Zamawiaj±cy gwarantuje, ¿e minimalny poziom realizacji zamówienia wyniesie 15 000 litrów oleju opa³owego lekkiego.
3. ¦rednia wielko¶æ jednorazowej dostawy bêdzie wynosiæ ok.2500 l.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena oferty brutto z zaoferowan± wysoko¶ci± upustu (C) - znaczenie – 60%
2) Termin dostawy (T) - znaczenie - 40%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania;
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie,
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Warunek bêdzie spe³niony gdy Wykonawca wyka¿e posiadanie aktualnej koncesji na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami tj.– olejem opa³owym lekkim
c) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Warunek bêdzie spe³niony, gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje przynajmniej jednym pojazdem przystosowanym do transportu przedmiotu zamówienia tj. oleju opa³owego lekkiego
d) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Warunek bêdzie spe³niony, gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê ubezpieczenia nie mniejsz± ni¿: 150 000,00 z³.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz.275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz
z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – wzór o¶wiadczenia okre¶la za³±cznik nr 3 do SWZ;
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) Aktualna koncesja na obrót paliwami ciek³ymi wydana przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki stosownie do ustawy Prawo Energetyczne (Dz.U. z 2022r. poz. 1385 z pó¼. zm.), lub równowa¿ny aktualny dokument uprawniaj±cy do obrotu paliwami p³ynnymi;
b) dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê ubezpieczenia nie mniejsz± ni¿ 150 000,00 z³.;
c) wykazu pojazdów dostêpnych wykonawcy w celu wykazania spe³nienia warunku okre¶lonego w pkt V.1. ppkt 2) lit. c) SWZ wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami (wzór wykazu okre¶la Za³±cznik Nr 4 do SWZ; wzór do wykorzystania).
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Ofertê wraz z za³±cznikami; ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.2) Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – wzór o¶wiadczenia okre¶la Za³±cznik nr 2A do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
3) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie,o którym mowa w ppkt 2, sk³ada ka¿dy z wykonawców ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w ust. 1 pkt. 2), tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby- Za³±cznik nr 2B do SWZ
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy. Postanowienia dotycz±ce dopuszczalnych zmian umowy, zosta³y okre¶lone w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ oraz w art. 455 ust. 1 pkt 2, 3, 4 ustawy Pzp oraz art. 455 ust. 2 ustawy Pzp.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-22 09:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Oferty nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy pod adresem: https://platforma.eb2b.com.pl lub wci.eb2b.com.pl przy u¿yciu zak³adki „Za³±czniki” w terminie do dnia 22.11.2023 r. do godziny 09:30.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-22 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa strojów sportowych damskich i mêskich na potrzeby startu Akademickiej Reprezentacji Polski w Uniwersjadzie Letniej 2025
- Sprzeda¿, dostawa, monta¿ i wykonanie pod³±czenia dwóch sztuk pralnicowirówek "z barier± higieny," przelotowych, o wsadzie min 18 kg do Domu Pomocy Spo³ecznej im. ¦w. Brata Alberta, w Warszawie.
- Remont siatek i blend okiennych w pawilonie zbiorowego zakwaterowania osadzonych A w Areszcie ¦ledczym w Warszawie- S³u¿ewcu.
- Kompleksowa modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Ma³ej 5. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.21.2025
- Konserwacja i naprawy samochodów w Agencji Mienia Wojskowego Oddzia³ Regionalny 1w Gdyni
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 807 od skrzy¿owania z drog± powiatow± (starodro¿e DK nr 17) do wêz³a Goñczyce w ci±gu drogi ekspresowej nr S17- nr postêpowania 055/25
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni olejowych Dolno¶l±skiego Zespo³u Szkó³ w Biedrzychowicach
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego L-1 do celów grzewczych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 23 Bazê Lotnictwa Taktycznego Miñsk Mazowiecki
- Sukcesywne dostawy oleju napêdowego przeznaczonego do celów grzewczych dla Uniwersytetu Szczeciñskiego
- Dostawa oleju opa³owego
- "Dostawa 27 000 litrów oleju opa³owego do SP Nr 20 oraz 13 000 litrów oleju opa³owego do PM Nr 4 w Jaworznie, z zastrze¿eniem zmniejszenia tej ilo¶ci maksymalnie o 15% dla poszczególnej placówki "
- dostawa: oleju napêdowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opa³owego lekkiego w okresie wrzesieñ 2006 - sierpieñ 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i p³ynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.