Ogłoszenie z dnia 2022-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00410278/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa i modernizacja dróg publicznych na terenie Miasta Tomaszów Lubelski”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Tomaszów Lubelski
1.3.) Oddział zamawiającego: Miasto Tomaszów Lubelski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369110
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lwowska 57
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Lubelski
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-600
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846643740
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umtomaszow@tomaszow-lubelski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszow-lubelski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umtomaszowlubelski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=5021.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa i modernizacja dróg publicznych na terenie Miasta Tomaszów Lubelski”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a278fd8a-4fb0-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00491944
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000056/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa i modernizacja dróg publicznych na terenie Miasta Tomaszów Lubelski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2877048,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn.: Część 1 – „Modernizacja bocznej ulicy Mickiewicza w Tomaszowie Lubelskim” w trybie „zaprojektuj i wybuduj”2. Przewidywany zakres robót:
- rozbiórka istniejącej konstrukcji z kruszywa łamanego
- budowa ciągu pieszo-jezdnego z kostki brukowej betonowej 8 cm o łącznej szerokości 4,5 m i długości około 40 m.
- ułożenie krawężników i obrzeży
- regulacja istniejących zjazdów z kostki brukowej gr. 8cm koloru czerwonego
- budowa odwodnienia (Odwodnienie liniowe Aco przy każdym zjeździe oraz budowa studni chłonnej)
- ewentualne usunięcie kolizji z istniejącym gazociągiem, wodociągiem, kablem energetycznym lub innych gestorów sieci
- oznakowanie pionowe i poziome
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
71355000-1 - Usługi pomiarowe
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 152828,88 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn.: Część 2 – „Modernizacja ulicy Wyspiańskiego od skrzyżowania z ulicą Sienkiewicza do skrzyżowania z Alejami Grunwaldzkimi w Tomaszowie Lubelskim” w trybie „zaprojektuj i wybuduj”2. Przewidywany zakres robót:
- rozbiórka istniejącej konstrukcji drogi
- budowa nowej konstrukcji jezdni (od podstaw) o łącznej szerokości około 6,15 m i długości około 213 m spełniająca wymagania 115 kN/oś
- przełożenie istniejących dróg pieszych z ewentualną wymianą nawierzchni na nową
- ułożenie nowych krawężników
- ewentualne usunięcie kolizji z istniejącym gazociągiem, wodociągiem, kablem energetycznym lub innych gestorów sieci
- oznakowanie pionowe i poziome
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
71355000-1 - Usługi pomiarowe
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 532836,05 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn.: Część 3 – „Budowa ulicy Zacisze w Tomaszowie Lubelskim” w trybie „zaprojektuj i wybuduj”2. Przewidywany zakres robót:
- budowa ulicy z kostki brukowej betonowej o gr. 8cm o szerokości 6,0m o długości około 170 m
- budową ciągu pieszo-jezdnego o szerokości w liniach rozgraniczających 6,0m o długości około 70 m
- budowy ciągu pieszego szerokości w liniach rozgraniczających 4,0m o długości około 28 m
- budowy ulicy z kostki brukowej betonowej o gr. 8cm o szerokości 4,5m i długości około 46 m
- budowy kanalizacji deszczowej o średnicy fi 500 mm, wpustów ulicznych z wykonaniem studni chłonnych
- usunięcie kolizji z siecią gazową, telekomunikacyjną, energetyczną oraz kanałem sanitarnym
- ułożenie krawężników i obrzeży
- oznakowanie pionowe i poziome
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
71355000-1 - Usługi pomiarowe
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 629642,28 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn.: Część 4 – „Modernizacja ulicy Tomasza Zamojskiego w Tomaszowie Lubelskim” w trybie „zaprojektuj i wybuduj”2. Przewidywany zakres robót:
- remont nawierzchni o długości około 465 m (frezowanie + nakładka (dwa warstwy asfaltowe minimum 10 cm) plus ewentualne wyrównanie
- wykonanie nowych chodników kostki brukowej betonowej gr. 6 cm
- usunięcie ewentualnych kolizji z siecią gazową, telekomunikacyjną, energetyczną oraz kanałem sanitarnym
- budowy miejsc parkingowych z kostki brukowej betonowej o gr. 8cm
- ułożenie krawężników i obrzeży
- oznakowanie pionowe i poziome
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
71355000-1 - Usługi pomiarowe
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 1008058,45 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn.: Część 5 – „Budowa drogi gminnej ulicy bocznej Szopena w miejscowości Tomaszów Lubelski”2. Przewidywany zakres robót:
- roboty pomiarowe
- roboty ziemne
- podbudowy
- roboty brukarskie
- roboty nawierzchniowe
- wykonanie systemu odwodnienia
- wykonanie zjazdów
- wymiana oznakowania pionowego i wykonanie nowego oznakowania poziomego
- roboty wykończeniowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 553682,93 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest:
- art. 255 pkt 7) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263, tj. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.”;
- art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie
zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu na Część nr 1 w wymaganym terminie, tj. do dnia 10.11.2022 r. do godz. 9:00 złożono oferty od następujących wykonawców:
Nr oferty - 2; Wykonawca: Zakład Wapienno – Piaskowy
„Bełżec” Sp. z o.o. ul. Wąska 121 22-670 Bełżec; Ceny zawarte w ofertach: 95000,00; Długość okresu gwarancji: 60 miesięcy
Nr oferty - 3; Wykonawca: Zakład Budowlano-Transportowy „DROGMOST” Spółka z o.o., Mokre 24D 22-400 Zamość; Ceny zawarte w ofertach: 232244,93; Długość okresu gwarancji: 60 miesięcy
W toku badania i oceny ofert, oferta nr 2 Wykonawcy: Zakład Wapienno – Piaskowy „Bełżec” Sp. z o.o. ul. Wąska 121 22-670 Bełżec została wybrana w dniu 01.12.2022 r. jako oferta najkorzystniejsza. Zamawiający w tym samym dniu poinformował Wykonawcę o terminie zawarcia umowy, wyznaczając dzień 07.12.2022 r.
Wykonawca: Zakład Wapienno – Piaskowy „Bełżec” Sp. z o.o. uchylił się od podpisania umowy tj. pisemnie w dniu 07.12.2022 r. oświadczył, że odstępuje od podpisania umowy.
Cena oferty nr 3, złożonej przez: Zakład Budowlano-Transportowy „DROGMOST” Spółka z o.o. Mokre 24D 22-400 Zamość znacznie przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, o której mowa powyżej, do ceny złożonej w ofercie nr 3, tym samym cena ta nie mieści się w limicie ustalonym przez Zamawiającego.
Wobec powyższego uznać należy, że przesłanki unieważnienia postępowania w zakresie Części 1 zamówienia, zawarte w art. 255 pkt 3) i pkt 7) ustawy Pzp zostały spełnione wprost.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232244,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty – podstawa unieważnienia art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1000000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1225357,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 980000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1309731,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 980000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Wapienno – Piaskowy „Bełżec” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9210002636
7.3.3) Ulica: ul. Wąska 121
7.3.4) Miejscowość: Bełżec
7.3.5) Kod pocztowy: 22-670
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 980000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1400000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1889473,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1400000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Wapienno – Piaskowy „Bełżec” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9210002636
7.3.3) Ulica: ul. Wąska 121
7.3.4) Miejscowość: Bełżec
7.3.5) Kod pocztowy: 22-670
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1400000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 575255,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 700000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 575255,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano-Transportowy „DROGMOST” Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9223065490
7.3.3) Ulica: Mokre 24D
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD WAPIENNO-PIASKOWY "BEŁŻEC" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD WAPIENNO-PIASKOWY "BEŁŻEC" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 575255,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA LUBELSKIEGO
- Dostawa serwerów z oprogramowaniem systemowym wraz z usługami wdrożenia w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Bezgotówkowy zakup paliw dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Tomaszowie Lubelskim w 2025r.
- Dostawa kruszyw dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Tomaszowie Lubelskim w 2025r.
- Dzierżawa na okres 36 miesięcy wielofunkcyjnych urządzeń drukujących z Centralnym Systemem Zarządzania objętych umową serwisową urządzeń.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej w Łaszczówce
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025r.
- Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Mrągowie wraz z dociepleniem
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko-Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej nr 1 w Wieruszowie przy ul. Fabrycznej
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jazowsku"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.