Ogłoszenie z dnia 2023-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00425196/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-03
- 2023/BZP 00432624/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Likwidacja stanów awaryjnych elementów dróg i mostów –II etap
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarzad Dróg w Nowym Targu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491931399
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 14
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 182662888
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.pzd@nowotarski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzd.nowotarski.org.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_nowotarski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Likwidacja stanów awaryjnych elementów dróg i mostów –II etap2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b30e3606-611e-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00491950
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040480/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Likwidacja stanów awaryjnych elementów dróg i mostów - II etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00425196
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD-ZP.261.21.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie pn. Modernizacja drogi powiatowej nr 1638K Krośnica - Sromowce Niżne w miejscowości Sromowce Wyżne w km 7+880 do km 8+150 obejmuje w szczególności:1) wykonanie obcięcia nawierzchni bitumicznej;
2) remont istniejącego pobocza lewostronnego poprzez wykonanie masy bitumicznej na poboczu wraz z wykonaniem podbudowy z kruszywa;
3) uzupełnienie pobocza prawostronnego kruszywem łamanym i destruktem bitumicznym;
4) wyprofilowanie rowów przydrożnych;
5) wykonanie ścieku z kostki betonowej przy krawędzi jezdni i pobocza z masy bitumicznej;
6) wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego linie krawędziowe i linie w osi jezdni;
7) remont zjazdów indywidualnych;
8) montaż barier energochłonnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
4.5.5.) Wartość części: 397753,03 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie pn. Modernizacja drogi powiatowej nr 1641K Łapsze Wyżne – Jurgów w miejscowości Łapszanka w km od 5+155 do ok. 5+850 obejmuje w szczególności:1) wykonanie frezowań istniejącej masy bitumicznej;
2) ułożenie warstwy profilowej z masy bitumicznej;
3) regenerację nawierzchni bitumicznych przy użyciu siatek zbrojeniowych oraz wzmocnienie siatką wraz z wykonaniem warstwy wiążącej gr. 6 cm;
4) wykonanie nowej warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm;
5) wykonanie poboczy z kruszyw łamanych i destruktu bitumicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
4.5.5.) Wartość części: 350144,22 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie pn. Likwidacja stanów awaryjnych elementów dróg powiatowych obejmuje w szczególności:1) wykonanie odcinkowych remontów zniszczonej nawierzchni, zapadlisk podłużnych oraz ubytków stwarzających zagrożenie dla ruchu kołowego;
2) frezowanie nawierzchni bitumicznej;
3) regenerację nawierzchni bitumicznych przy użyciu siatek zbrojeniowych;
4) wykonanie nakładki z masy mineralno-asfaltowej;
5) wykonanie poszerzenia pobocza utwardzonego wraz z korytkiem ściekowym wód opadowych na odcinku drogi powiatowej nr 1638K Krośnica - Sromowce Niżne.
2. Wykonywanych robót, o których mowa powyżej dotyczy dróg powiatowych:
1) nr 1638K Krośnica – Sromowce Niżne;
2) nr 1641K Łapsze Niżne – Jurgów;
3) nr 1668K Rabka – Skawa – Naprawa;
4) nr 1659K Maruszyna – Ludźmierz – Czarny Dunajec;
5) nr 1652K Ciche – Dzianisz;
6) nr 1654K Ząb – Ratułów – Ciche – Chochołów;
7) nr 1636K Krościenko – Szczawnica;
8) nr 1646K Skrzypne – Szaflary – Ostrowsko.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
4.5.5.) Wartość części: 2021726,90 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 978955,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1018561,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 978955,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Podhalańskie Przedsiębiorstwo Drogowo –Mostowe S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7350009666
7.3.3) Ulica: ul. Szaflarska 102
7.3.4) Miejscowość: Nowy Targ
7.3.5) Kod pocztowy: 34-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PODHALAŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PODHALAŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 978955,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 641112,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 688876,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 641112,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kiernia Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7352865323
7.3.3) Ulica: Ratułów 208
7.3.4) Miejscowość: Ratułów
7.3.5) Kod pocztowy: 34-407
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 641112,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1658341,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1737184,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1658341,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Podhalańskie Przedsiębiorstwo Drogowo –Mostowe S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7350009666
7.3.3) Ulica: ul. Szaflarska 102
7.3.4) Miejscowość: Nowy Targ
7.3.5) Kod pocztowy: 34-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PODHALAŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PODHALAŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1658341,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
pzd@nowotarski.pl
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Poprawa bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych na drogach powiatowych Powiatu Nowotarskiego - Etap I
- Budowa sieci wodociągowej ul. Zielna w miejscowości Nowa Biała
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej związanej z budową kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do budynków w Białym Dunajcu
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących zadanie inwestycyjne p.n. "Zagospodarowanie terenu na osiedlu Topolowym w Nowym Targu na dz. nr ewd. 12586/28, 12586/13 - etap II".
- Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Pieniński pas skałkowy - Transgraniczne wyzwanie
- Wykonanie i odnowienie oznakowania poziomego dróg powiatowych Powiatu Nowotarskiego
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025r.
- Przebudowa ulicy Okrężnej w Dziemionnie
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
- Budowa ulicy Piaskowej w Ostrowi Mazowieckiej wraz z budową odwodnienia, budową kanału technologicznego i przebudową kolizji z infrastrukturą oraz uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na użytkowanie.
- "Budowa boisk przyszkolnych w Roczynach - etap III" w zakresie budowy budynku szatni, bieżni oraz zagospodarowania terenu
- Rozbudowa sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Nawojowa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.