Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00452585/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. „Modernizacja pomieszczeń wieloprofilowego oddziału zabiegowego i wieloprofilowego oddziału zachowawczego w Szpitalu Powiatowym w Stalowej Woli”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Stalowowolski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podleśna 15
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 156433709
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mienie@stalowowolski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stalowowolski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-94a715b1-e25b-4feb-8da2-c66b3a6104561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. „Modernizacja pomieszczeń wieloprofilowego oddziału zabiegowego i wieloprofilowego oddziału zachowawczego w Szpitalu Powiatowym w Stalowej Woli”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94a715b1-e25b-4feb-8da2-c66b3a610456
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00491957
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00027763/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Modernizacja pomieszczeń wieloprofilowego oddziału zabiegowego i wieloprofilowego oddziału zachowawczego w Szpitalu Powiatowym w Stalowej Woli"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00452585
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IMP.272.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 157000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad przebudową Piętra I i Piętra III budynku starego Pawilonu I Szpitala w ramach zadania „Modernizacja pomieszczeń wieloprofilowego oddziału zabiegowego i wieloprofilowego oddziału zachowawczego w Szpitalu Powiatowym w Stalowej Woli”, tj. przebudowa pomieszczeń Oddziału Chirurgicznego Ogólnego z Pododdziałem Chirurgii Naczyniowej i Pododdziałem Neurochirurgii oraz Oddziału Chorób Wewnętrznych z Pododdziałem Gastroenterologicznym Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli wchodzącego w skład zespołu Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli, przy ul. Staszica 4, 37-450 Stalowa Wola.
Przewidywana wartość robót będących przedmiotem nadzoru wynosi 15 mln zł.
Uwaga: roboty budowlane będące przedmiotem nadzoru będą prowadzone w czynnym funkcjonującym obiekcie szpitala.
Uwaga:
Załączona do przetargu dokumentacja projektowa obejmuje swoim zakresem przebudowę całego Piętra I i Piętra III. Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie pierwszego etapu prac tj. przebudowa Piętra I i Piętra III w zakresie oznaczonym na załączonych do SWZ schematach – załącznik nr 16 A i B (oznaczenie na schemacie-zakres opracowania) tj. na Piętrze I zakres objęty przedmiotem zamówienia obejmuje Oddział Chirurgii, bez części administracyjnej, na Piętrze III zakres prac obejmuje Oddział Chorób Wewnętrznych, bez części administracyjnej. Załączone do SWZ przedmiary robót obejmują zakres prac niezbędnych do wykonania w ramach 1 etapu, w tym prace związane z częściami wspólnymi, które musza być wykonane w celu zapewnienia możliwości funkcjonowania oddziałów po wykonaniu pierwszego etapu prac.
2. Informacje ogólne dotyczące robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru.
Zakres obejmuje całość robót związanych z przebudową części pierwszego i trzeciego piętra budynku, wraz z remontem i dostosowaniem klatek schodowych K1 i K2 w zakresie oddymiania, a także wymianę okien i drzwi.
2.1. Roboty ogólnobudowlane:
- roboty rozbiórkowe,
-ścianki działowe i obudowy szachtów instalacyjnych z płyt gipsowo – kartonowych, malowanych, obłożonych płytkami, bądź okładzinami,
-wykonanie robót konstrukcyjnych – nadproża, podciągi, schody żelbetowe, ściany żelbetowe i murowane, konstrukcja do mocowania mostu medycznego, przebudowa konstrukcji dachu w rejonie klapy oddymiającej, uzupełnienie stropu w miejscu wyburzenia szybu instalacyjnego
-warstwy posadzkowe wraz z izolacją cieplną i przeciwwodną, z wykończeniem posadzek (wykładzina winylowa, płytki gres),
-na istniejących i projektowanych ścianach murowanych tynk gipsowy,
- sufity podwieszane,
- stolarka/ślusarka drzwiowa i okienna aluminiowa
- montaż drzwi
- montaż i podłączenie klap oddymiających
- wykonanie pasów niepalnych
- naprawa i uszczelnienie dachu w miejscach istniejących zacieków
- naprawa tynków zewnętrznych, i malowanie części elewacji w miejscach zastosowania pasów niepalnych
- dostawa i montaż urządzeń i elementów technologii (m.in. kolumny medyczne, panele nadłóżkowe)
- wymiana parapetów wewnętrznych i zewnętrznych
- naprawa tynków i ich odmalowania wynikające z montażu okien i drzwi zewnętrznych
- zabezpieczenie stropów i ścian do wymaganych parametrów izolacyjności pożarowej
- naprawa poszycia dachu i izolacji termicznych, przeciwwodnych i przeciwwilgociowych wynikające z montażu klap oddymiających,
- -ocieplenie stropu nad piętrem III,
2.2. Instalacje sanitarne
- instalacje wodociągowe
- instalacja hydrantowa
- instalacja kanalizacji sanitarnej
- instalacja c.o.
- instalacja c.t.
- wentylacja mechaniczna
- klimatyzacja
2.3. Instalacje elektryczne
Zakres prac obejmuje kompleksową modernizację zarówno instalacji elektrycznych, jak i niskoprądowych na 1. i 3. piętrze budynku.
2.4 Instalacja gazów medycznych
3. Szczegółowy zakres robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru został opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, SSTWiOR udostępnionych na stronie: ezamowinia.gov.pl w zakładce przeglądaj postepowania/konkursy.
4. Do zadań Wykonawcy (nadzoru inwestorskiego) będzie należał pełen zakres czynności określonych w art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane t.j. (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.), obowiązującymi normami i innymi przepisami polskiego prawa, dokumentacją techniczną i STWiORB oraz wykonywanie innych czynności, o których mowa w niniejszym SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187944,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187944,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187944,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Obsługi Inwestycyjnej w Przemyślu Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650947816
7.3.3) Ulica: Okrzei
7.3.4) Miejscowość: Przemyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 37-700
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO OBSŁUGI INWESTYCYJNEJ W PRZEMYŚLU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO OBSŁUGI INWESTYCYJNEJ W PRZEMYŚLU SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187944,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych
- Zakup wraz z dostawą echokardiografu z funkcją echokardiografii przezprzełykowej dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
- Roboty budowlane pn.Wykonanie robót modernizacyjno - remontowych w wybranych pomieszczeniach budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli
- Usługi w zakresie ochrony osób i mienia, konwojowania oraz monitoringu antywłamaniowego obiektów Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli
- Wynajem sztucznego lodowiska przenośnego o wymiarach 20x30 m wraz z infrastrukturą techniczną i wypoziomowaniem terenu pod płytę lodowiska.
- Utrzymanie dróg leśnych w Leśnictwach Nadleśnictwa Rozwadów w 2024 roku z podziałem na dwie części "
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PEŁNIENIE WIELOBRANŻOWEGO NADZORU AUTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN. MODERNIZACJA TEATRU POLSKIEGO WE WROCŁAWIU SCENA GŁÓWNA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania pod nazwą: "Budowa kompleksu przedszkolno - żłobkowego w Obrowie
- Nadzór i administracja kontraktami wraz z doradztwem w zarządzaniu projektem - "Rozbudowa Systemu Selektywnego Zbierania Odpadów w Gminie Skarbimierz"
- "Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w pełnym zakresie nad prawidłową realizacją zadania pod nazwą: Rozbudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Brzoza - ETAP II"
- Nadzór inwestorski branży wod. - kan oraz drogowej nad robotami wykonywanymi w ramach inwestycji pn. "Budowa sieci kanalizacji deszczowej w rejonie ul. Akademickiej w Dębicy"
- Dokumentacja proj. oraz roboty budowl. zw. z dostosowaniem bud. przy ul. Snycerskiej 8 w Łodzi - zad. pn. Dostosowanie budynków zarządzanych przez ZNWŁ do obowiązujących przepisów p.poż. i budowlanych
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.