Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00525650/01 - Wynik z dnia 2024-10-02
- 2024/BZP 00580110/01 - Wynik z dnia 2024-11-06
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa urządzeń i akcesoriów komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych oraz oprogramowania dla Akademii Tarnowskiej – etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Tarnowska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851634303
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 8
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rektorat@atar.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://atar.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń i akcesoriów komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych oraz oprogramowania dla Akademii Tarnowskiej – etap II
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4e8816d-c229-4c7d-ba55-e86c51a47a8e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00492067
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00433071/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa urządzeń i akcesoriów komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych oraz oprogramowania dla Akademii Tarnowskiej - etap II
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9789203.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/atar
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym, a Wykonawcą, odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej - Platforma Zakupowa Akademii Tarnowskiej, pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/atar. Szczegółowe informacje są określone w Rozdziale 12 SWZ tj. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywanie oświadczeń lub dokumentów.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale 24 SWZ tj. Ochrona danych osobowych
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanych z ograniczeniem stosowania RODO zawarto w rozdziale 24 SWZ tj. Ochrona danych osobowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: K-dzpz/382-20/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa części 1 - Akcesoria komputerowe w tym:
- Głośniki przenośne - szt. 2
- Dysk przenośny nr 1 - szt. 1
- Dysk przenośny nr 2 - szt. 10
- Dysk przenośny nr 3 -szt. 2
- Słuchawki - szt. 26
- Kamera internetowa - szt. 3
- Pen-Drive nr 1 - szt. 7
- Pen-Drive nr 2 - szt. 40
- Pen-Drive nr 3 - szt. 8
- Karta sieciowa - szt.10
- Dysk twardy SSD nr 1 - szt. 13
- Dysk twardy SSD nr 2 - szt. 9
- Dysk twardy SSD nr 3 - szt. 4
- Adapter USB C HDMI - szt. 13
- Adapter USB RJ45 - szt. 18
- Adapter PCI Express - PCI- szt. 8
- Adapter VGA HDMI - szt. 7
- Konwerter HDMI – RJ45 - szt. 7
- Kabel HDMI 1,8m - szt. 40
- Kabel HDMI 20m - szt. 3
- Przedłużacz HDMI - szt. 3
- Hub USB - szt. 10
- Wzmacniacz HDMI z zasilaczem - szt. 11
- Nagrywarka zewnętrzna DVD - szt. 15
- Karta sieciowa Wi-Fi - szt. 5
- Karta graficzna - szt. 2
- Przejściówka DisplayPort na HDMI - szt. 5
- Kabel - aktywny przedłużacz USB - szt. 5
- Pamięć RAM nr 1 - szt. 5
- Pamięć RAM nr 2 - szt. 5
- Klawiatura - szt. 8
- Klawiatura bezprzewodowa - szt. 10
- Mysz bezprzewodowa - szt. 20
- Podstawka pod laptopa - szt. 2
- Monitor - szt. 6
- Procesor - szt. 5
- Płyta główna - szt. 5
- Pamięć RAM nr 3 - szt. 5
- Pilot do sterowania prezentacjami - szt. 5
-Udźwiękowiony odtwarzacz książek mówionych dla osób niewidomych i słabowidzących - szt. 2
- Czytnik e-book - szt. 2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty, oddzielnie dla każdej części postępowania, Zamawiający będzie kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena - waga 60%
2) Okres gwarancji - waga 40%
2. Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt 1 będą liczone według następujących wzorów:
1) Cena:
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:
Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert
Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie
Wc – waga kryterium cena
2) Okres gwarancji:
Liczba miesięcy: 36-41 Liczba punktów: 0 pkt
Liczba miesięcy: 42-47 Liczba punktów: 10 pkt
Liczba miesięcy: 48-59 Liczba punktów: 20 pkt
Liczba miesięcy: 60 i powyżej Liczba punktów: 40 pkt
Uwaga! Oferowany okres gwarancji należy wskazać w formularzu oferty
stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
W przypadku braku wskazania okresu gwarancji, Zamawiający przyzna
Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najkrótszego okresu gwarancji, tj. 36 miesięcy.
Wskazanie okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy, spowoduje
odrzucenie oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia (art. 226
ust. 1 pkt. 5)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa części 2 - Urządzenia sieciowe w tym:
- Router rackowy - szt. 1
- Wkładka światłowodowa do routera - szt. 1
- Wkładka do przełącznika sieciowego - szt. 1
- Patch-cord światłowodowy - szt. 2
- Router WIFI - szt. 3
- Rotuer WIFI - szt. 5
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty, oddzielnie dla każdej części postępowania, Zamawiający będzie kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena - waga 60%
2) Okres gwarancji - waga 40%
2. Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt 1 będą liczone według następujących wzorów:
1) Cena:
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:
Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert
Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie
Wc – waga kryterium cena
2) Okres gwarancji:
Liczba miesięcy: 24-35 Liczba punktów: 0 pkt
Liczba miesięcy: 36-47 Liczba punktów: 20 pkt
Liczba miesięcy: 48 i powyżej Liczba punktów: 40 pkt
Uwaga! Oferowany okres gwarancji należy wskazać w formularzu oferty
stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
W przypadku braku wskazania okresu gwarancji, Zamawiający przyzna
Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najkrótszego okresu gwarancji, tj.
24 miesiące.
Wskazanie okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące, spowoduje
odrzucenie oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia (art. 226
ust. 1 pkt. 5)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa części 3 - Baterie do UPS-ów w tym:
- Bateria do UPS nr 1 - szt. 3
- Bateria do UPS nr 2 - szt. 3
- Bateria do UPS nr 3 - szt. 1
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty, oddzielnie dla każdej części postępowania, Zamawiający będzie kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena - waga 60%
2) Okres gwarancji - waga 40%
2. Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt 1 będą liczone według następujących wzorów:
1) Cena:
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:
Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert
Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie
Wc – waga kryterium cena
2) Okres gwarancji:
Liczba miesięcy: 24-35 Liczba punktów: 0 pkt
Liczba miesięcy: 36-47 Liczba punktów: 20 pkt
Liczba miesięcy: 48 i powyżej Liczba punktów: 40 pkt
Uwaga! Oferowany okres gwarancji należy wskazać w formularzu oferty
stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
W przypadku braku wskazania okresu gwarancji, Zamawiający przyzna
Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najkrótszego okresu gwarancji, tj.
24 miesiące.
Wskazanie okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące, spowoduje
odrzucenie oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia (art. 226
ust. 1 pkt. 5)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa części 4 - Drukarki 3D w tym:
- Drukarka 3d model 1 - szt. 1
- Drukarka 3d model 2 - szt. 1
- Drukarka 3d model 3 - szt. 2
- Drukarka 3d model 4 - szt. 1
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.4 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30232100-5 - Drukarki i plotery
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty, oddzielnie dla każdej części postępowania, Zamawiający będzie kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena - waga 60%
2) Okres gwarancji - waga 40%
2. Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt 1 będą liczone według następujących wzorów:
1) Cena:
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:
Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert
Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie
Wc – waga kryterium cena
2) Okres gwarancji:
Liczba miesięcy: 24-35 Liczba punktów: 0 pkt
Liczba miesięcy: 36-47 Liczba punktów: 20 pkt
Liczba miesięcy: 48 i powyżej Liczba punktów: 40 pkt
Uwaga! Oferowany okres gwarancji należy wskazać w formularzu oferty
stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
W przypadku braku wskazania okresu gwarancji, Zamawiający przyzna
Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najkrótszego okresu gwarancji, tj.
24 miesiące.
Wskazanie okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące, spowoduje
odrzucenie oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia (art. 226
ust. 1 pkt. 5)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa części 5 - Urządzenia wielofunkcyjne w tym:
- Urządzenie wielofunkcyjne 1 - kolorowe atramentowe - szt. 1
- Urządzenie wielofunkcyjne 2 - monochromatyczne A4 - szt. 3
- Urządzenie wielofunkcyjne 3 - monochromatyczne A3 - szt. 1
- Urządzenie wielofunkcyjne 4 - laserowe A4 monochromatyczne - szt. 3
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30232100-5 - Drukarki i plotery
30120000-6 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty, oddzielnie dla każdej części postępowania, Zamawiający będzie kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena - waga 60%
2) Okres gwarancji - waga 40%
2. Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt 1 będą liczone według następujących wzorów:
1) Cena:
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:
Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert
Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie
Wc – waga kryterium cena
2) Okres gwarancji:
Liczba miesięcy: 24-35 Liczba punktów: 0 pkt
Liczba miesięcy: 36-47 Liczba punktów: 20 pkt
Liczba miesięcy: 48 i powyżej Liczba punktów: 40 pkt
Uwaga! Oferowany okres gwarancji należy wskazać w formularzu oferty
stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
W przypadku braku wskazania okresu gwarancji, Zamawiający przyzna
Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najkrótszego okresu gwarancji, tj.
24 miesiące.
Wskazanie okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące, spowoduje
odrzucenie oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia (art. 226
ust. 1 pkt. 5)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu - Załącznik nr 5 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:a) w części 1 - Akcesoria komputerowe:
- wydruk wyniku testu Passmark G3D Mark ze strony: https://www.videocardbenchmark.net potwierdzający spełnienie przez zaoferowaną kartę graficzną wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia,
- wydruk wyniku testu PassMark CPU Mark ze strony: http://www.cpubenchmark.net potwierdzający spełnienie przez zaoferowany procesor wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia,
b) w części 2 - Urządzenia sieciowe, w części 3 - Baterie do UPS, w części 4 – Drukarki 3D, w części 5 - Urządzenia wielofunkcyjne - Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Wszystkie przedmiotowe środki dowodowe podlegają uzupełnieniu5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca musi dołączyć do oferty:1) wymagane przedmiotowe środki dowodowe (dotyczy części 1)
2) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców – załącznik nr 4 do SWZ,
3) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy (o ile dotyczy),
4) pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienia – konsorcja, spółki cywilne)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. wspólnicy spółki cywilnej/konsorcja firm) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.2. W toku prowadzonego postępowania komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia następować będzie za pośrednictwem lidera (pełnomocnika) o którym mowa w ust. 1.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, każdy z wykonawców wraz z ofertą składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - Załącznik nr 4 do SWZ.
4. Wszyscy wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy.
Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego z osobna.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy szczegółowo określono w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-24 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa Akademii Tarnowskiej. Adres profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/atar
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-24 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-23
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wykluczy wykonawcę w przypadku zaistnienia okoliczności przewidzianych postanowieniami art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz.U. 2024 poz. 507)INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- OPRACOWANIE KOMPLETNEJ, WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ WRAZ Z REPREZENTOWANIEM W POSTĘPOWANIU W SPRAWIE UZYSKANIA POZWOLENIA NA BUDOWĘ, UZYSKANIEM PRAWOMOCNEGO POZWOLENIA NA BUDOWĘ ORAZ
- Dostawa artykułów żywnościowych do Bursy Międzyszkolnej w Tarnowie na okres od stycznia do grudnia 2025 r.
- "Budowa oświetlenia ulicznego na ul. Klasztornej i ul. Olejarskiej w Tarnowie"
- Wykonanie zadania pn. "Montaż automatycznego systemu parkingowego na terenie Specjalistycznego Szpitala im. Edwarda Szczeklika w Tarnowie".
- Dostawy igieł do biopsji mammotomicznej i innych niezbędnych akcesoriów wraz z dzierżawą zamkniętego systemu do wykonywania biopsji mammotomicznej pod kontrolą USG
- Sukcesywna dostawa resuscytatorów dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- Zakup nowych urządzeń sieciowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.