eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radowo MałeUTWORZENIE GMINNEGO PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH W RADOWIE MAŁYM



Ogłoszenie z dnia 2024-09-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
UTWORZENIE GMINNEGO PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH W RADOWIE MAŁYM

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADOWO MAŁE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684433

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 21

1.5.2.) Miejscowość: Radowo Małe

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-314

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 515280239

1.5.8.) Numer faksu: 913972222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ssitanski@radowomale.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.radowomale.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2a555781-08dc-41cc-a16a-84132769f8f3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

UTWORZENIE GMINNEGO PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH W RADOWIE MAŁYM

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a555781-08dc-41cc-a16a-84132769f8f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00492147

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035865/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Utworzenie gminnego punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Radowie Małym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00405382

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.7.2024.SzS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1219512,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Głównym zadaniem jest utworzenie gminnego punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Radowie Małym.
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00354132/01 z dnia 2024-06-06
2024-06-06 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
Zakres przedsięwzięcia będzie zawierał wykonanie dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi regulacjami w
zakresie zagospodarowania przestrzennego, przepisami techniczno-budowlanymi oraz zgodnie z zasadami wiedzy
technicznej, a także dostawy i wykonanie robót budowlanych.
W szczególności przedmiotowa inwestycja będzie składać się:
1. Z części formalnej, na którą składają się:
1) Dokumentacja projektowa:
a) Projekt Budowlany do pozwolenia na budowę (w tym projekty techniczne)
b) Projekty Wykonawcze wszystkich branż
c) Dokumentacja powykonawcza
2) Uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego Pozwolenie na budowę.
3) Wszelkie dodatkowe opracowania i uzgodnienia wymagane prawem budowlanym i innymi przepisami, których celem jest
uzyskanie Pozwolenia na budowę.
2. Z części budowlanej, na którą składają się:
1) Kontener biurowo-magazynowy – obiekt nr 1
2) Kontener na odpady niebezpieczne – obiekt nr 2
3) Wiaty na kontenery – obiekty nr 3
4) Plac manewrowy
5) Likwidacja istniejącego oświetlenia terenu
6) Sieć elektroenergetyczna wraz z oświetleniem terenu
7) Sieć hydrantowa
8) Ogrodzenie terenu PSZOK wraz z bramą i furtką
Wykonanie nasadzeń
3. Sprawowanie nadzoru autorskiego.
4. Zamawiający przewiduje ustanowienie Inspektora Nadzoru.
3.3. Szczegółowy opis zakresu robót, o których mowa w pkt 3.2 określony został w:
1) załączniku nr 10 do SWZ – Program Funkcjonalno - Użytkowy,

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79421200-3 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1500000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1500000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1500000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane MHM PAECH Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5951410421

7.3.3) Ulica: Poznańska

7.3.4) Miejscowość: Kamionna

7.3.5) Kod pocztowy: 64-421

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1500000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Brak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.