Ogłoszenie z dnia 2022-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00451427/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego oraz zasilaczy awaryjnych UPS w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”.” – z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Przeworsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900499
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 10
1.5.2.) Miejscowość: Przeworsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 166487844
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@przeworsk.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.przeworsk.um.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przeworsk.bip.info.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego oraz zasilaczy awaryjnych UPS w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”.” – z podziałem na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78f52b21-6a4e-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00492188
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016795/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzetu komputerowego w ramach projektu Cyfrowa Gmina
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia jest współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Operacyjny Polska Cyfrowa (POPC) na lata 2014-2020, pakiet REACT-UE. „Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00451427/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: II.T.271.25.D.22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 106341,27 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 106341 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Dostawa sprzętu komputerowegoDostawa 18 szt. komputerów stacjonarnych ,
Dostawa 24 szt. laptopów wraz z oprogramowaniem biurowym
Szczegółowy zakres zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia będącego załącznikiem Nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 96585,37 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Dostawa 20 szt. zasilaczy awaryjnych UPSSzczegółowy zakres zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia będącego załącznikiem Nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
4.5.5.) Wartość części: 9756,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w części nr 1 w załączniku nr 2 do swz (opis przedmiotu zamówienia) podał błędnie informację , o treści ;
„Uwaga: Zamawiający informuje , że przedmiot zamówienia dotyczy dostawy sprzętu komputerowego dla placówek oświatowych o których mowa w art. 43 ust. 1 pkt 13 oraz art. 83 ust. 1 pkt 26 ustawy o podatku od towarów i usług ,które zaliczane są do jednego z rodzajów towarów wymienionych w załączniku nr 8 ustawy u p.t.u.
Przed zawarciem umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy stosowne zamówienie potwierdzone przez organ nadzorujący daną jednostkę oświatową
Zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami prawnymi szkoły oraz inne placówki mają prawo do zakupu niektórego sprzętu komputerowego wymienionego w ustawie ze stawką VAT 0% . W celu uniknięcia odrzucenia oferty prosimy o zastosowanie w ofercie prawidłowej stawki VAT.” W rzeczywistości przedmiot zamówienia w postępowaniu przetargowym nie dotyczy dostawy sprzętu komputerowego dla placówek oświatowych dla którego można było zaoferować stawkę VAT ) w wysokości O% , przez co postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 255 ust. 6 pzp unieważnia postępowanie przetargowe dla powyższej części.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9766,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9766,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9766,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poltel Telcom Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282834813
7.3.3) Ulica: Olechowska 84/2
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 94-403
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9766,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
INNE PRZETARGI Z PRZEWORSKA
- Przeprowadzenie szkolenia "Bezpieczeństwo informacji - ISO 27001 Audytor wiodący" w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej P 1605 R Urzejowice-Krzeczowice-Siennów polegającej na budowie chodnika
- Przebudowa drogi powiatowej nr P1592R Przeworsk - Ujezna - Pełkinie
więcej: przetargi w Przeworsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Montaż systemu zdalnego odczytu zużycia wody wraz z wymianą istniejącego opomiarowania na przyłączach wodociągowych zlokalizowanych w miejscowościach na terenie gminy Filipów.
- Zakup i dostawa urządzeń typu UTM, oprogramowania XDR, oraz Serwera NAS do Starostwa Powiatowego w Żyrardowie w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Słupia Konecka w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
- Zakup licencji na oprogramowanie antywirusowe i subskrypcji na urządzenie UTM w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Jakubów
- Dostawa systemu do znakowania i kontroli obiegu pościeli
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu" w zakresie wyposażenia pracowni elektromobilności BCU w pomoce dydaktyczne
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.