Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00420857/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-19
- 2024/BZP 00529035/01 - Wynik z dnia 2024-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski nad robotami inwestycji pn. „Kompleksowa modernizacja obiektów sportowo-rekreacyjnych w Dębicy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Dębica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524648
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Dębica
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umdebica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://debica.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_debica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór inwestorski nad robotami inwestycji pn. „Kompleksowa modernizacja obiektów sportowo-rekreacyjnych w Dębicy”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5383994-13d2-4095-8c6e-9928ace2cd5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00492192
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017195/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.52 Kompleksowa modernizacja obiektów sportowo-rekreacyjnych w Dębicy - nadzór inwestorski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00420857
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.32.2024.MK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć nr INazwa: Nadzór inwestorski nad robotami branży konstrukcyjno-budowlanej zadania pn. „Kompleksowa modernizacja obiektów sportowo-rekreacyjnych w Dębicy”
Zakres, określenie, skrócony opis przedmiotu zamówienia: zgodnie z załącznikiem nr 1
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności inspektora nadzoru nad wykonywanymi przez wykonawcę robót robotami branży konstrukcyjno-budowlanej realizowanymi zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową.
2. Miejsce nadzorowanej inwestycji: Dębica działki nr ewid. 840/57; 840/49 i 840/4 obr.4 m. Dębica. Inspektor nadzoru jest zobowiązany przebywać min. 2 razy w tygodniu na terenie budowy.
3. Zakres robót objętych nadzorem m.in.:
1) roboty wykończeniowe wewnętrzne trybuny zachodniej wraz z wyposażeniem (całość robót
z wyłączeniem częściowo wykonanej instalacji oświetleniowej pod trybuną),
2) roboty wykończeniowe zewnętrzne trybuny zachodniej (m.in. elewacja, obróbki, parapety, zabudowa pleksiglas dla sędziów i zawodników rezerwowych),
3) remont trybuny wschodniej wraz z wymianą krzesełek na trybunie (nawierzchnia betonowa i schody, konstrukcja i pokrycie dachowe, obróbki blacharskie),
4) remont pomieszczeń w istniejącym budynku przy ul. Kraszewskiego (kasa, toaleta, korytarz),
5) budowa nowej bieżni (za budynkiem trybuny),
6) przebudowa płyty boiska (likwidacja istniejącej bieżni),
7) utwardzenia terenu – chodniki, parkingi, zjazdy (z wyłączeniem powierzchni już wykonanych),
8) budowa budynku biurowo-socjalnego – całość robót wewnątrz i na zewnątrz wraz z wyposażeniem,
9) ogrodzenia i wydzielenia (na całym obiekcie i wszystkich sektorach z wyłączeniem sektorów na trybunie zachodniej, dostawa i montaż „kołowrotków” oraz szlabanu),
10) dostawa i montaż wyposażenia terenu (m.in. tablica wyników, depozyty),
11) nasadzenia zieleni i mała architektura,
12) dostawa i montaż tablicy informacyjnej (wg specyfikacji materiałowej i wytycznych dofinansowania)
13) roboty towarzyszące (w tym rozbiórkowe, wycinka drzew, wywóz gruzu)
Pełny Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Sekcji B – Opis Przedmiotu Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
4.5.5.) Wartość części: 228000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć nr IINazwa:. Nadzór inwestorski nad robotami branży sanitarnej zadania pn. „Kompleksowa modernizacja obiektów sportowo-rekreacyjnych w Dębicy”
Zakres, określenie, skrócony opis przedmiotu zamówienia: zgodnie z załącznikiem nr 1
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności inspektora nadzoru nad wykonywanymi przez wykonawcę robót robotami branży sanitarnej realizowanymi zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową.
2. Miejsce nadzorowanej inwestycji: Dębica działki nr ewid. 840/57; 840/49 i 840/4 obr.4 m. Dębica. Inspektor nadzoru jest zobowiązany przebywać min. 2 razy w tygodniu na terenie budowy.
3. Zakres robót objętych nadzorem m.in.:
1) roboty sanitarne wewnętrzne pod trybuną zachodnią wraz z wyposażeniem,
2) remont pomieszczeń w istniejącym budynku przy ul. Kraszewskiego (kasa, toaleta, korytarz) – w zakresie branży sanitarnej,
3) budowa budynku biurowo-socjalnego – całość robót sanitarnych wewnątrz i na zewnątrz wraz z wyposażeniem,
4) przyłącza i instalacje zewnętrzne (w tym kanalizacja deszczowa z separatorem i zbiornikiem retencyjnym, pompami, przyłącz MPEC),
Pełny Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Sekcji B – Opis Przedmiotu Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 73200,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć nr IIINazwa:. Nadzór inwestorski nad robotami branży elektrycznej zadania pn. „Kompleksowa modernizacja obiektów sportowo-rekreacyjnych w Dębicy”
Zakres, określenie, skrócony opis przedmiotu zamówienia: zgodnie z załącznikiem nr 1
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności inspektora nadzoru nad wykonywanymi przez wykonawcę robót robotami branży elektrycznej realizowanymi zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową.
2. Miejsce nadzorowanej inwestycji: Dębica działki nr ewid. 840/57; 840/49 i 840/4 obr.4 m. Dębica. Inspektor nadzoru jest zobowiązany przebywać min. 2 razy w tygodniu na terenie budowy.
3. Zakres robót objętych nadzorem m.in.:
1) budowa przyłączy i instalacji zewnętrznych elektrycznych wynikających z opracowanej dokumentacji projektowej,
2) wykonanie oświetlenia terenu,
3) wykonanie kompletnego systemu nagłośnienia i monitoringu wraz z instalacjami,
4) budowa budynku biurowego – całość robót z branży elektrycznej wraz z wyposażeniem,
5) roboty wykończeniowe trybuny zachodniej - wszystkie roboty zewnętrzne i wewnętrzne branży elektrycznej wraz z wyposażeniem,
6) wykonanie kompletnej instalacji fotowoltaicznej na trybunie,
7) remont wybranych pomieszczeń w istniejącym budynku od strony ul. Kraszewskiego – roboty branży elektrycznej,
8) remont trybuny wschodniej – roboty branży elektrycznej,
9) dostawa i montaż kołowrotków – (zasilanie) wraz z systemem wpuszczania i wypuszczania kibiców
10) roboty towarzyszące (m.in. np. wycinka drzew, wywóz ziemi i gruzu z terenu budowy, uprzątnięcie terenu, utylizacja wszystkich odpadów, itp.)
Pełny Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Sekcji B – Opis Przedmiotu Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 58050,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57404,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57404,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA INWESTOR Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 813-10-01-406
7.3.3) Ulica: al. Gen. Władysława Sikorskiego 19D
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów;
7.3.5) Kod pocztowy: 35-304
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57404,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. " Przebudowa - budowa, rozbudowa ulic na osiedlu za nadleśnictwem" (2)
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. "Przebudowa - budowa, rozbudowa ulicy Partyzantów w Dębicy" (2)
- "Opracowanie dokumentacji na zadanie pn.: Likwidacja wyspy ciepła poprzez przebudowę istniejącego parkingu ul. Piłsudskiego"
- USŁUGI SPOŁECZNE - UDZIELENIE SCHRONIENIA Z USŁUGAMI OPIEKUŃCZYMI
- Doposażenie Ochotniczej Straży Pożarnej w Podgrodziu poprzez zakup sprzętu do prowadzenia akcji ratowniczych
- Wsparcie dla OPW w ramach Dziennego Domu Senior+ - Specjalistyczna usługa opiekuńcza obejmująca reh. fiz. i usprawnianie zaburzonych f. organizmu w placówce wsparcia dziennego: DDS + w Kochanówce
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Budowa zbiorników retencyjnych na terenie gminy Rozogi
- Usługa kompleksowego prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami na terenie miasta Iława
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania związanego z utworzeniem Branżowego Centrum Umiejętności w branży hotelarsko-gastronomiczno-turystycznej w dziedzinie gastronomii i kelnerstwa
- Rozbudowa i doposażenie Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt w Grzędach Biebrzańskiego Parku Narodowego w formule zaprojektuj i wybuduj
- Nadzór inwestorski nad pracami budowlano-instalacyjnymi dla zadania inwestycyjnego pn. Remont i przebudowa pomieszczeń budynku G na potrzeby nowej kuchni UDSK.
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.