eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piwniczna-ZdrójRemont drogi leśnej Roztoka Wielka Dolinowa nr inwentarzowy 242/139/21 - II posępowanie.



Ogłoszenie z dnia 2023-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi leśnej Roztoka Wielka Dolinowa nr inwentarzowy 242/139/21 - II posępowanie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO PIWNICZNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350545659

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zagrody 32

1.5.2.) Miejscowość: Piwniczna-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-350

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: piwniczna@krakow.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://piwniczna.krakow.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://piwniczna.krakow.lasy.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi leśnej Roztoka Wielka Dolinowa nr inwentarzowy 242/139/21 - II posępowanie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d442544-6807-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00492219

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00444738/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Remont drogi leśnej Roztoka Wielka Dolinowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00439136

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1378112,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres opracowania obejmuje remont odcinka drogi leśnej o łącznej długości 4765 mb.
Celem opracowania jest poprawa bezpieczeństwa w związku z prowadzoną gospodarką leśną na terenie Lasów Państwowych, szczególnie w niekorzystnych warunkach pogodowych. W skład projektowanych robót wchodzą:
1. remont odcinka drogi z nawierzchnią z kruszywa łamanego, wraz z oczyszczeniem i reprofilacją rowów przydrożnych
2. likwidacja wodospustów ze stalowych profili zimnogiętych
3. remont odcinków zjazdów na szlaki zrywkowe w obszarze połączenia z drogą leśną
4. oczyszczenie powierzchni istniejących mostów
5. naprawa uszkodzonych lub zniszczonych odcinków barier na mostach oraz montaż elementów zabezpieczających przed ponownym uszkodzeniem
6. oczyszczenie istniejących przepustów wraz ze studniami wpadowymi
7. naprawa uszkodzonych przepustów i studni wpadowych oraz uzupełnienie barier na przepustach
8. remont nawierzchni istniejących składów drewna oraz placów do zawracania
9. wyrównanie powierzchni oraz wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego na składach drewna o nawierzchni gruntowej.
10. Wykonanie prac remontowych na podstawie załączonych przedmiarów 3 szt. / szkody powodziowe / w uzgodnieniu z Zamawiającym lokalizacji i zakresu wykonania robót.
Lokalizacja inwestycji:
Przedmiotowa inwestycja położona jest w województwie małopolskim, w powiecie nowosądeckim w gminie Rytro, miejscowość Roztoka Ryterska (121015_2.0003) na działkach nr 243/3, 244/1, 175/207, 276, 241/1, 148/245, 177/211, 178/213, 149/228, 183/217, 164/218, 234/1, 165/240, 234/2, 157/236, 158/238, 166/223, 159/239, 163/221

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1567463,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1816096,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1567463,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa "BIGOS" Wacław Żywczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343074119

7.3.3) Ulica: Łomnica- Zdrój

7.3.4) Miejscowość: Łomnica- Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 33-351

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1567468,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.