eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonna-MajątekDostosowanie łazienki w budynku Szkoły Podstawowej w Piotrkowie na potrzeby osób niepełnosprawnych



Ogłoszenie z dnia 2024-09-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie łazienki w budynku Szkoły Podstawowej w Piotrkowie na potrzeby osób niepełnosprawnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jabłonna

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Jabłonna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019773

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jabłonna-Majatek 22

1.5.2.) Miejscowość: Jabłonna-Majątek

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-114

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jablonna.lubelskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugjablonna.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b4a7a7dd-4351-45db-a9b5-163a900068b5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie łazienki w budynku Szkoły Podstawowej w Piotrkowie na potrzeby osób niepełnosprawnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4a7a7dd-4351-45db-a9b5-163a900068b5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00492250

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045947/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Dostosowanie łązienki w budynku Szkoły Podstawowej w Piotrkowie na potrzeby osób niepełnosprawnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

2. Inwestycja realizowana w ramach projektu: WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH GMINY JABŁONNA, Działanie 10.03 Kształcenie ogólne Priorytetu X Lepsza Edukacja w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki w
oparciu o art. 305 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późń.
zm.), dalej „ustawa Pzp”, na podstawie, którego Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki,
jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty
zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób
zmienione.
Zamawiający ogłosił postępowanie w trybie podstawowym pn. Dostosowanie łazienki w budynku Szkoły Podstawowej w
Piotrkowie na potrzeby osób niepełnosprawnych, nr ogłoszenia o zamówieniu: 2024/BZP 00392446/01 z dnia 02.07.2024r.
W odpowiedzi na ww ogłoszenie nie została złożona żadna oferta.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-877a320f-3861-11ef-b37c-4e696a6d8c25

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRO.271.35.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na dostosowaniu łazienki w budynku Szkoły Podstawowej w Piotrkowie na potrzeby osób niepełnosprawnych.
W istniejącej łazience należy wyburzyć wszystkie ścianki działowe, zdemontować armaturę sanitarną, instalacje sanitarne, parapety, grzejniki, drzwi, skuć okładziny ścienne i podłogowe oraz rozkuć otwór drzwiowy pomiędzy pomieszczeniem łazienki, a korytarzem celem umożliwienia montażu drzwi o szerokości przejścia min. 90 cm. Dodatkowo należy wykonać wykucie kolejnego otworu w ścianie pomiędzy pomieszczeniem łazienki a korytarzem aby umożliwić wstawienie drzwi o szerokości przejścia min. 100 cm. W obydwu przypadkach należy wstawić nowe nadproża oraz drzwi z otworami wentylacyjnymi w formie tulei.
Po wykonaniu prac rozbiórkowych należy wykonać nowe instalacje sanitarne w obrębie
łazienek: wodną z rur PEX (złączki zaciskowe) w systemie rozdzielaczowym, kanalizacji
sanitarnej wraz z wymianą pionów kanalizacyjnych oraz wentylacji wyciągowej załączanej
na czujkę ruchu z wyłącznikiem czasowym tak aby po wyjściu osoby z łazienki wentylacja
pracowała 15 minut. Wszystkie piony kanalizacyjne, stelaże do mocowania białego
montażu oraz instalacje należy ukryć zabudowami gk.
Następnie należy wykonać wyrównanie wylewką samopoziomującą podłogi oraz wykonanie ściany g-k dzielącej pomieszczenie w celu uzyskania dwóch łazienek. Ściany po skuciu płytek należy obłożyć płytami g-k. Na powierzchni podłogi z wywinięciem na ścianę min. 20 cm oraz stref mokrych należy wykonać izolację podpłytkową wraz z wklejeniem taśmy uszczelniającej w narożnikach. Następnie na całej powierzchni ścian i podłóg należy wykonać okładziny z płytek, po wcześniejszym zagruntowaniu powierzchni. Płytki należy wykonać w miejscach zdemontowanych parapetów. Wszystkie narożniki zewnętrzne w pomieszczeniach należy wykonać poprzez szlifowanie płytek do kąta 45 stopni. Nie dopuszcza się montażu listew narożnikowych. Na ścianach należy ułożyć płytki o min. wymiarach 60x30 m, natomiast na podłodze należy ułożyć płytki o wymiarach min. 60x60 cm. Wszystkie płytki będące imitacją kamienia naturalnego bądź drewna. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia do akceptacji Zamawiającemu min. 3 wzorów płytek, kolorystyki fug i silikonów.
W łazienkach należy dostarczyć i zamontować: miskę ustępową podwieszaną dla
niepełnosprawnych, umywalkę dla niepełnosprawnych wraz z baterią umywalkową
automatyczną na czujkę ruchu, uchwyty dla niepełnosprawnych, lustro dla
niepełnosprawnych, miskę ustępową podwieszaną, umywalkę z baterią umywalkową
automatyczną. Łazienki należy wyposażyć w osprzęt ze stali nierdzewny taki jak: uchwyt
na papier toaletowy, szczotka do WC, podajnik mydła, podajnik automatyczny papieru,
kosz przy misce ustępowej oraz kosz przy umywalce. Dodatkowo należy zamontować lustro o wymiarach min. 120x120 wraz z oświetleniem nad lustrem. Koniecznym jest wykonanie sufitu podwieszanego kasetonowego o wymiarach kasetonów 60x60. W suficie należy zamontować oprawy oświetleniowe uruchamiane na czujkę ruchu. Łazienkę dla
niepełnosprawnych należy wyposażyć w instalację przyzywową dźwiękowo-świetlną.
Po wykonaniu wszystkich prac należy zmontować zabudowę kabiny z HPL.
Wycena powinna obejmować wszystkie prace odtworzeniowe i naprawcze w przypadku uszkodzeń istniejącego stanu pomieszczeń szkoły.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDLIN Dominika Bielak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8621647558

7.3.4) Miejscowość: Kocudza Druga

7.3.5) Kod pocztowy: 23-304

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.