Ogłoszenie z dnia 2022-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00423867/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Odebranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych
od właścicieli nieruchomości zlokalizowanych
na terenie Gminy Pacyna w 2023 roku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PACYNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015810
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wyzwolenia 7
1.5.2.) Miejscowość: Pacyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-541
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.promocja@pacyna.mazowsze.pl 1.5.10.) Adres
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pacyna.mazowsze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eed7b3ec-c54d-11ec-aa46-6a814e8de9281.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Odebranie i zagospodarowanie odpadów komunalnychod właścicieli nieruchomości zlokalizowanych
na terenie Gminy Pacyna w 2023 roku”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0632cf80-5c22-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00492258
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021426/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Odebranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zlokalizowanych na terenie Gminy pacyna w 2023 roku.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00423867/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPPG.271.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 862371,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na odebraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i rekreacyjno-wypoczynkowych zlokalizowanych na terenie Gminy Pacyna.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia określono w załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy.
4. Przyjmuje się, że przed złożeniem oferty Wykonawca uzyskał wszelkie niezbędne informacje o przedmiocie zamówienia, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą mieć wpływ na ofertę przetargową i bierze pełną odpowiedzialność za odpowiednie wykonanie i bezpieczeństwo wszelkich czynności na miejscu wykonywania usługi.
5. W ramach niniejszego postępowania Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Ustawodawca w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2022 r. poz. 1297 ze zm.) dopuszcza możliwość zorganizowania postępowania przetargowego łącznie na odbiór i zagospodarowanie odpadów. W ocenie Zamawiającego czynności te są wzajemnie od siebie zależne i realizowane łącznie mogą decydować o efekcie ekologicznym, chociażby w postaci wymaganych prawem poziomów recyklingu. Zamawiający odstąpił od dzielenia zamówienia na części również ze względów ekonomicznych i logistycznych pamiętając, że koszty ponoszone przez Gminę przekładają się na opłaty ponoszone przez właścicieli nieruchomości. Dobrze logistycznie zaplanowana realizacja zadania w zakresie odbierania odpadów przekłada się również na efekt ekologiczny w postaci mniejszej emisji zanieczyszczeń do środowiska naturalnego. Ponadto, zgodnie z art. 6d ust. 3 ww. ustawy,
w przypadku gdy gmina podzielona jest na obszary (sektory), postępowanie o udzielenia zamówienia publicznego na odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych przeprowadza się odrębnie dla każdego z wyznaczonych sektorów. Podział gminy na sektory, zgodnie z art. 6d ust. 2 ww. ustawy, odbywa się po podjęciu przez radę gminy liczącej ponad 10 000 mieszkańców uchwały stanowiącej akt prawa miejscowego o takim podziale. Zgodnie
z danymi Ewidencji Ludności Urzędu Gminy Pacyna na dzień 30 września 2022 roku zameldowanych na pobyt stały na terenie Gminy było w sumie 3 343 osób, a więc podział obszaru gminy Pacyna na obszary jest bezzasadny.
6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy „Pzp”.
7. Zamawiający zaleca by Wykonawca zapoznał się z wykazem dróg na terenie gminy i dokonał wizji terenowej ponieważ część nieruchomości jest usytuowana w miejscach, do których
w zależności od przewidzianego samochodu może być utrudniony dojazd. Wykonawca, który nie zdecyduje się na przeprowadzenie wizji lokalnej terenu Gminy Pacyna, na którym będzie realizowane przedmiotowe zamówienie, nie będzie mógł powoływać się - w przypadku realizacji umowy - na brak wiedzy o stanie faktycznym terenu, jako podstawę do zmiany umowy lub uniknięcia odpowiedzialności z tytułu nieterminowego odbioru odpadów komunalnych. Wizja lokalna odbywa się za wiedzą Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 9
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 578173,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 724545,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 578173,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PreZero Service Centrum Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7750000516
7.3.3) Ulica: Łąkoszyńska 127
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PREZERO SERVICE CENTRUM SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PREZERO SERVICE CENTRUM SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 578173,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych z obiektów Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A. z miejscowości Lądek Zdrój
- ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAM. NA TERENIE GM. POKÓJ W OKRESIE OD 1.01. 2025 R. DO 31.12.2025 R.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanych w gminie Bydgoszcz.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Księżpol
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Dygowie"
- Świadczenie usługi odbioru, załadunku, transportu i unieszkodliwienia zanieczyszczonej odpadami medycznymi ziemi.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.