Ogłoszenie z dnia 2023-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00475472/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wynajem dwóch ładowarek kołowych jednonaczyniowych na potrzeby Zakładu Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych w Leśnie Górnym na rok w 2024 roku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "ZAKŁAD ODZYSKU I SKŁADOWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH" W LEŚNIE GÓRNYM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 812344283
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leśno Górne 12
1.5.2.) Miejscowość: Leśno Górne
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-004
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zoisok@zoisok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoisok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b0e2ec3d-7975-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka odpadami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wynajem dwóch ładowarek kołowych jednonaczyniowych na potrzeby Zakładu Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych w Leśnie Górnym na rok w 2024 roku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0e2ec3d-7975-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00492270
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00072500/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Wynajem dwóch ładowarek kołowych jednonaczyniowych na potrzeby Zakładu Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych w Leśnie Górnym na rok 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00475472
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Z.281.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w ramach postępowania prowadzonego pn.: „Wynajem dwóch ładowarek kołowych jednonaczyniowych na potrzeby Zakładu Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych w Leśnie Górnym na rok 2023”
Zamawiający dysponuje operatorami, posiadającymi uprawnienia klasy 3 umożliwiające pracę ładowarkami jednonaczyniowymi do 20 ton masy eksploatacyjnej. Jeśli Wykonawca będzie oferował ładowarki, zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, ale wymagające innych uprawnień niż te, jakimi dysponują obecnie operatorzy Zamawiającego, w koszcie wynajmu Wykonawca musi uwzględnić koszty uzyskania uprawnień dla operatorów. Do czasu uzyskania uprawnień przez operatorów Zamawiającego, Wykonawca w koszcie wynajmu musi przewidzieć przekazanie do dyspozycji operatorów posiadających odpowiednie uprawnienia i koszty związane z wynajęciem operatorów posiadających odpowiednie uprawnienia do czasu uzyskania odpowiednich, nowych uprawnień przez pracowników Zamawiającego. Pracownicy zamawiającego będę do dyspozycji w zakresie szkolenia umożliwiającego zdobycie nowych uprawnień od dnia podpisania umowy.
Parametry techniczne ładowarki nr 1 i ładowarki nr 2:
a) silnik wysokoprężny o mocy min160 kW
b) maszyna spełniająca wymogi norm EU w zakresie emisji spalin TIER 4 I lub wyższa
c) napęd na obie osie 4x4
d) wysokość załadunku nie mniej niż 4,2 metra od osi obrotu łyżki
e) udźwig znamionowy – 7000 kg,
f) pojemność łyżki – min 3,8 m³
g) łyżka bez zębów z lemieszem dwustronnym wykonanym z blachy odpornej na ścieranie 2 szt.
h) masa robocza maszyny – nie więcej niż 20 ton,
i) wyposażenie w układ centralnego smarowania,
j) opony odporne na ścieranie i przebicie min 20PR wg klasyfikacji wysokości bieżnika min L5,
k) sygnał dźwiękowy cofania,
l) kabina jednoosobowa z klimatyzacją, wyciszona, spełniająca normy bezpieczeństwa wymagane prawem dla tego typu ładowarek, lusterka zewnętrzne, wycieraczki na tylnej i przedniej szybie.
m) maszyna wyposażona w zbiornik paliwa zabezpieczony przed dostępem osób nieupoważnionych,
n) światło pomarańczowe „kogut”
o) układ roboczy typu „Z”
p)układ hamulcowy – tarcze suche lub mokre
r) jedno koło zapasowe odpowiadające wymiarom i ogumieniem obydwu ładowarek,
s) wyposażenie obowiązkowe maszyny : gaśnica ,trójkąt ostrzegawczy, apteczka medyczna, zestaw narzędzi ( klucz do kół, podstawowe klucze, wkrętaki),podnośnik, kluczyki zapasowe, radio,
t) Kamera cofania, waga w kabinie operatora do sprawdzenia ciężaru urobku,
u) Dodatkowe oświetlenie robocze zewnętrzne
Rok budowy maszyn nie wcześniejszy niż – 2021 r.
Przewidywana, minimalna ilość godzin pracy dla każdej ładowarki w trakcie trwania umowy wyniesie 160 godzin pracy ładowarki na miesiąc, a więc przewidywana, podstawowa ilość pracy dwóch ładowarek w trakcie umowy wyniesie 320 godzin pracy ładowarek na miesiąc.
Jeśli będzie potrzeba dłuższej pracy niż podana powyżej, Zamawiający będzie liczył wartość pracy ładowarek wg zasady: cena jednej godziny dłuższej pracy ładowarki jest to podana wartość za 320 godzin pracy ładowarki podzielona przez 320.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej ofertySEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI LEŚNO GÓRNE
więcej: przetargi LEŚNO GÓRNE »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.