eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwinoujścieZadanie 3: Kompleksowe wykonanie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji ścian na budynku Internatu w osiach VII-XIV / D oraz całego obszaru łącznika i stołówki



Ogłoszenie z dnia 2024-09-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zadanie 3: Kompleksowe wykonanie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji ścian na budynku Internatu w osiach VII-XIV / D oraz całego obszaru łącznika i stołówki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Morskich im. E. Kwiatkowskiego w Świnoujściu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000144785

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Sołtana 2

1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-602

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 91 321 62 87

1.5.8.) Numer faksu: +48 91 321 62 87

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsm.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsm.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3c008aac-2cac-11ef-b373-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zadanie 3: Kompleksowe wykonanie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji ścian na budynku Internatu w osiach VII-XIV / D oraz całego obszaru łącznika i stołówki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c008aac-2cac-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00492271

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00280692/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozbudowa budynku internatu oraz remont stołówki wraz z łącznikiem, pomieszczeniami kuchennymi i piwnicznymi Zespołu Szkól Morskich w Świnoujściu -etap VI

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00370059

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSM-2/709/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1869918,70 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 467479,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Zadanie 3:
Kompleksowe wykonanie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji ścian na budynku Internatu w osiach VII-XIV / D oraz całego obszaru łącznika i stołówki (z wyłączeniem wymiany okien), wymianą stolarki drzwiowej zewnętrznej, odtworzeniem i uzupełnieniem ewentualnych braków w pianowaniu i ciepłym montażu przy elementach stolarki drzwiowej i okiennej, wykonania termomodernizacji na ścianach w poziomie kondygnacji nadziemnej, a w szczególności:
- 100% zakresu wymiany drzwi zewnętrznych (U(max) = 1.0 [W/(m2K)]) na budynku stołówki (zakres kuchni i pomieszczeń przynależnych) z wyłączeniem zakresu stolarki okiennej oraz fasad na łączniku i stołówce, gdzie zakresy te zostały wymienione przez Zamawiającego w latach poprzedzających;
- 100% wykonania termomodernizacji (elewacji) ścian budynku internatu w osiach jw, łącznika oraz stołówki (włącznie z zakresem kuchni i pomieszczeń przynależnych) z wyłączeniem elewacji w poziomie strefy cokołowej i kondygnacji podziemnej (rozpoczęcie elewacji od startowej listwy cokołowej wzwyż);
- demontaże i ponowne montaże, wraz z ewentualnym dostosowywanie elementów połączeń dopasowanych do nowej elewacji, urządzeń zlokalizowanych na elewacjach budynków;
- demontaże i utylizacja elementów stolarki drzwiowej, parapetów, elementów ślusarskich oraz pozostałych (zadaszenia, dobudowania itp.) kwalifikowane w trakcie realizacji robót przez Nadzór Inwestorski jako kolidujące z elewacją i konieczne do demontażu;
- demontaże tymczasowych zabezpieczeń (styropian, siatka i klej) taśmy EPDM zlokalizowanej na elementach fasad stołówki i łącznika;
- wykonanie wymiany pionowych rur spustowych KD na nowe wraz z regeneracją rynny poziomej i naprawą gzymsu;
- wykonanie pionowych odcinków instalacji odgromowej jako docelowych – na nowej elewacji, zgodnie z dokumentacją bazową (PB/PW);
- wykonanie zewnętrznych parapetów i obróbek;
- zakres prac elewacyjnych: docieplenie, parapety zewnętrzne, obróbki blacharskie, uzupełnienia attyk, rynny spustowe, elewację łącznika wykonać z wełny, elewację wykonać od poziomu linii cokołowej po dach, przy tarasie i rampie dla NP elewację dostosować - wykonać połączenia i cokoły;
- w ramach prowadzonych prac elewacyjnych należy:
 poszerzyć wszystkie istniejące schody terenowe do szerokości netto min. 1,25m;
 wykonać schody terenowe połączone z podnośnikiem dla NP. lub podnośnik można zastąpić rampą/pochylnią;
 wykonać obarierowanie wejść na parter, na schodach wykonać gres i cokoły;
 wykonać nad każdym wejściem na poziom parteru oraz zejściem do poziomu piwnicy daszki szklane;
Uwaga: Technologia, konstrukcja i detale do uzgodnienia na etapie akceptacji rozwiązań materiałowych;
- zakres prac towarzyszących, remontowych i modernizacyjnych polegających na wykonaniu wskazywanych, w trakcie realizacji zadania przez Zamawiającego lub Nadzór Inwestorski kompleksowych robót, a w szczególności:
- progów wraz odtworzenia powstałych w trakcie wymiany stolarki okiennej/drzwiowej uszkodzeń – ościeża, ściany, posadzki itp.;
- pełna inwentaryzacja elementów zakrywanych zlokalizowanych na ścianach lub ich przeniesienie – jako rozwiązanie kolizji na polecenie Nadzoru Inwestorskiego;
- wykonanie i montaż niezbędnych balustrad i portfenetrów lub zastosowanie szkła bezpiecznego w przypadku okien o obniżonych progach/parapetach o ile zaistnieje taka konieczność;
- usunięcie ewentualnych miejsc zacieków na dachach lub gzymsach – miejsc które mogą destrukcyjnie oddziaływać na wykonaną elewacją, włącznie z wymianą rur i rynien lub wykonaniem lokalnych odtworzeń izolacji przeciwwodnej dachów i obróbek, o ile taka konieczność zostanie stwierdzona w trakcie realizacji robót;
- elewacje należy wyprowadzić do stanu zgodnego z dokumentacja projektową, tj. zapewnić wspólną płaszczyznę okien, linie nadproży i parapetów, w przypadku konieczności należy skorygować wysokości linii parapetów włącznie z wykonaniem podmurówek/podkuć otworów wraz z odtworzeniem wewnętrznych ścian/ościeży w budynku;
- wykonanie indywidualnego projektu rusztowań, z montażami, odbiorami, zabezpieczeniami siatkami (pełne krycie) oraz przeglądami, wykonaniem daszków ochronnych i tuneli komunikacyjnych przy wejściach oraz w strefach niebezpiecznych, zapewnieniem stałego nadzoru nad realizacją prac przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia.
- zakup i montaż moskitier w oknach kuchni, kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji;
Uwaga: elewacja w systemie BSO z izolatorem cieplnym w postaci styropiany o gr. min. 22cm (wełna wyłącznie na ścianach łącznika). Przy realizacji należy zachować podziałki, kształty oraz kolorystykę pól elewacyjnych przy zastosowaniu boni elewacyjnych/odcięć na kolorach jak wykonano zostało przez Zamawiającego w poprzedzających latach;
- wykonać kompletną dokumentację powykonawczą – wielobranżową;
- zakres prac towarzyszących, remontowych i modernizacyjnych polegających na wykonaniu wskazywanych, w trakcie realizacji zadania, przez Zamawiającego lub Nadzór Inwestorski kompleksowych robót;
- inne i pozostałe prace wynikające z konieczności przeprowadzenia prac remontowych dla omawianych zakresów z uwzględnieniem ryzyka przyjęcia ryczałtowego charakteru wynagrodzenia tj. ujęcia w wynagrodzeniu wszystkich kosztów czynności związanych z realizacją robót objętych dokumentacją projektową lub wytycznymi Zamawiającego / Nadzoru Inwestorskiego, w tym ryzyka Wykonawcy z tytułu należytego oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją zamówienia, bieżących zmian i konieczności uzupełnień w dokumentacji, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na te koszty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu została złożona oferta, której wartość przewyższa kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia: 400.000,00 złotych brutto.
W prowadzonym postępowaniu złożono jedną ofertę na wykonanie zamówienia za całkowitą cenę umowną brutto:
932.500,00 zł (w tym podatek VAT wg obowiązującej stawki),
Mając powyższe na uwadze spełnione są przesłanki dla unieważnienia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszej sprawie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 932500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 932500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.