Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa promocji gospodarczej Województwa Lubelskiego podczas rundy jesiennej sezonu rozgrywkowego 2024/2025 drużyny Motor Lublin w PKO BP Ekstraklasie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubelskie z siedzibą w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Artura Grottgera 4
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-029
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bartlomiej.polakowski@lubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa promocji gospodarczej Województwa Lubelskiego podczas rundy jesiennej sezonu rozgrywkowego 2024/2025 drużyny Motor Lublin w PKO BP Ekstraklasie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-decea810-5231-429f-8fe9-af4ffce6b9dc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00492305
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028910/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.108 Usługa promocji gospodarczej województwa lubelskiego podczas rundy jesiennej sezonu rozgrywkowego 2024/2025 drużyny Motoru Lublin w najwyższej klasie poskiej piłki nożnej - PKO BP Ekstraklasie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00469144
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Motor Lublin to największy i najpopularniejszy klub piłkarski w województwie lubelskim założony w 1950 roku. Przez dziewięć sezonów występował na najwyższym szczeblu polskich rozgrywek piłkarskich (obecna Ekstraklasa), a 22 lata spędził na jego zapleczu. W tym roku walczy już w PKO BP Ekstraklasie. Promocja w ramach rozgrywek drużyny Motoru Lublin z pewnością przełoży się na wzrost atrakcyjności Województwa Lubelskiego wśród mieszkańców całego kraju. Dalsza część uzasadnienia w informacjach dodatkowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OP-IV.272.67.2024.BRP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa promocji gospodarczej Województwa Lubelskiego podczas rundy jesiennej sezonu rozgrywkowego 2024/2025 drużyny Motor Lublin w PKO BP Ekstraklasie. Opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Motor Lublin S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123213518
7.3.3) Ulica: Stadionowa 1
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-405
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 400000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-15SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Drużyna Motoru Lublin oferuje wachlarz środków komunikacji i promocji w trakcie udziału w rozgrywkach PKO BP Ekstraklasy w sezonie 2024/2025, co przyczyni się do skutecznej promocji gospodarczej Województwa Lubelskiego w trakcie realizacji umowy. Spotkania Motoru Lublin cieszą się ogromnym zainteresowaniem. Systematycznie ukazują się artykuły prasowe w ogólnopolskiej prasie sportowej oraz reportaże sportowe na kanałach sportowych i w artykułach internetowych (www.polsatsport.pl). Według badań efektywności sponsoringu sportowego firmy Pentagon wartość ekspozycji marek w Klubie Motor Lublin wynosi 24 755 801,00 zł. Informacja o promocji Województwa Lubelskiego pojawiać się będzie regularnie we wszystkich mediach w tym prasie, radiu, Internecie przez cały okres realizacji umowy. Perspektywa awansu do najwyższej klasy rozgrywkowej przyciąga coraz więcej kibiców. Już teraz średnia frekwencja to ponad 10 tysięcy osób na mecz. Jednocześnie w sezonie 2024/2025 kibice mogą oglądać transmisje ze wszystkich spotkań PKO BP Ekstraklasy w Internecie na platformie Polsat Box Go lub w modelu PPV. Część meczów transmitowana jest również na kanale Polsat Sport, dzięki czemu promocja Województwa Lubelskiego dotrze do szerszej grupy odbiorców. Przedstawione świadczenia promocyjne Wykonawcy skutecznie utrwalą pozytywny wizerunek Województwa Lubelskiego jako Partnera wspierającego rozwój sportu. Promocja poprzez sport daje realną możliwość promocji renomowanej marki „Lubelskie. Smakuj życie!” na terenie całego kraju. Biorąc pod uwagę specyfikę i zakres zamówienia nie istnieje na rynku alternatywne rozwiązanie lub rozwiązanie zastępcze odpowiadające wymogom i potrzebom Zamawiającego, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia. Motor Lublin S. A. jako jedyny dysponuje prawami marketingowymi dotyczącymi Klubu oraz prawami do wizerunku wszystkich piłkarzy.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Rozbudowa drogi krajowej nr 76 w ramach zadania pn.: "Budowa chodnika w ciągu DK76 w m. Jedlanka.
- 7/25. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawy jednorazowych naczyń do maceratora
- Dostawa mat treningowych dla Polskiego Czerwonego Krzyża LOO
- Dostawa taśm i siatek ginekologicznych
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Robót oraz zarządzanie Kontraktem pn: "Rozbudowa drogi krajowej nr 74 na odcinku dojazdu do mostu w Annopolu od km 175+502 do km 176 + 025
- Usługi wsparcia serwisowego dla systemów informatycznych
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Promocja Miasta Olsztyna poprzez sport podczas rozgrywek w Plus Lidze piłki siatkowej mężczyzn
- Promocja Województwa Warmińsko-Mazurskiego podczas rozgrywek PlusLigi piłki siatkowej mężczyzn.
- Promocja miasta Marki poprzez sport
- selektywna zbórka odpadów "Kontrakt 05 - Projekt 06 współfinansowany ze środków Funduszu Spójności U.E.
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
- 3 896 189,56 EUR.
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.