Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00370094/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-17
- 2024/BZP 00380585/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zadanie 4: Dokończenie prac z zakresu drogowego w ramach zamówienia Rozbudowa budynku internatu oraz remont
stołówki wraz z łącznikiem Zespołu Szkół Morskich w Świnoujściu Etap VI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Morskich im. E. Kwiatkowskiego w Świnoujściu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000144785
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Sołtana 2
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-602
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 91 321 62 87
1.5.8.) Numer faksu: +48 91 321 62 87
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsm.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsm.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5ba15fa5-2cc0-11ef-86d2-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zadanie 4: Dokończenie prac z zakresu drogowego w ramach zamówienia Rozbudowa budynku internatu oraz remontstołówki wraz z łącznikiem Zespołu Szkół Morskich w Świnoujściu Etap VI
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ba15fa5-2cc0-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00492328
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00280692/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rozbudowa budynku internatu oraz remont stołówki wraz z łącznikiem, pomieszczeniami kuchennymi i piwnicznymi Zespołu Szkól Morskich w Świnoujściu -etap VI
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00370094
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSM-2/710/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1869918,70 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 467479,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Zadanie 4:
Dokończenie prac z zakresu drogowego związanego z wykonaniem drogi pożarowej na potrzeby obsługi budynku internatu,
łącznika oraz stołówki i kuchni z wszelkiego rodzaju uzupełnieniami, obróbkami, przepięciami, podłączeniami, regulacjami,
obróbkami i odtworzeniami oraz pozostałymi zakresami niezbędnymi do właściwego i samodzielnego funkcjonowania
przebudowywanego i remontowanego fragmentu obiektu budowlanego, a w szczególności:
- odtworzenie i uzupełnienie uszkodzonych lub zapadniętych krawężników;
- czyszczenie istniejącej sieci kanalizacji KD i KS, regulacja studni w śladzie drogi do projektowanych rzędnych;
- usunięcie pozostałości organicznych w obrysie drogi oraz uzupełnienie brakującej w-wy KLSM z jej zagęszczeniem;
- wykonanie wierzchniej w-wy układu drogowego z kostki gr. 8cm, materiał do uzgodnienia z Zamawiającym w trakcie
realizacji robót;
- wykonanie podejścia do klatek schodowych, pod taras (przy łączniku) oraz podejście pod rampę dla NP, połączenia z
istniejącymi drogami - kostka 8cm, konstrukcja:
- w miejscach gdzie może dojść do ruchu pojazdów - jak dla drogi p.poż;
- w miejscach z wyłącznie ruchem dla pieszych – konstrukcja odchudzona (chodnik) + kostka 6cm;
- wykonanie oznakowania pionowego:
- "Droga pożarowa, nie zastawiać" x4;
- Wyjazd z campusu: "Stop" i "Uwaga Pociąg!;
- Wjazd na campus: "Uwaga Pociąg" + "Stop" na wyjeździe;
- wyprofilować i wykonać (przekładka kostki) połączenie drogi p.poż z wewnętrznymi drogami na terenie kampusu ZSM;
- wykonać połączenie drogi p.poż z istniejącym ciągiem komunikacyjnym w kierunku szkoły. Połączenie dróg wykonać z
zachowaniem promieni wewnętrznych R=7m, konstrukcję wykonać jak dla drogi p.poż.
Uwaga: W przypadku kolizji drogi z istniejącymi elementami i urządzeniami (ławki, ogrodzenia, roślinność) - usunąć i
dopasować elementy PZT włącznie z wycięciem i pielęgnacją zieleni/roślinności. Po zakończeniu robót budowlanych
elementy DFA wbudować we wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie kampusu ZSM.
- w ramach robót drogowych przewidziano do demontażu wskazane pozostałości starych chodników i ciągów
komunikacyjnych wraz z uporządkowaniem terenu;
- wykonać kompletną dokumentację powykonawczą – wielobranżową;
- zakres prac towarzyszących, remontowych i modernizacyjnych polegających na wykonaniu wskazywanych, w trakcie
realizacji zadania, przez Zamawiającego lub Nadzór Inwestorski kompleksowych robót;
- inne i pozostałe prace wynikające z konieczności przeprowadzenia prac remontowych dla omawianych zakresów z
uwzględnieniem ryzyka przyjęcia ryczałtowego charakteru wynagrodzenia tj. ujęcia w wynagrodzeniu wszystkich kosztów
czynności związanych z realizacją robót objętych dokumentacją projektową lub wytycznymi Zamawiającego / Nadzoru
Inwestorskiego, w tym ryzyka Wykonawcy z tytułu należytego oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją
zamówienia, bieżących zmian i konieczności uzupełnień w dokumentacji, a także oddziaływania innych czynników mających
lub mogących mieć wpływ na te koszty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.W przedmiotowym postępowaniu została złożona oferta, której wartość przewyższa kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia: 420.000,00 złotych brutto.
W prowadzonym postępowaniu złożono oferty na wykonanie zamówienia za całkowitą cenę umowną brutto:
1.031.724,00 zł (w tym podatek VAT wg obowiązującej stawki),
997.750,00 zł (w tym podatek VAT wg obowiązującej stawki).
Mając powyższe na uwadze spełnione są przesłanki dla unieważnienia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszej sprawie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 997750 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1031724 PLN
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- "Kompleksowa obsługa księgowości ZOD FREGATA sp. z o.o."
- Wykonanie robót budowlanych: Zadanie 1: Kompleksowe wykonanie robót budowlanych w zakresie prac remontowych na budynku Internatu w poziomie parteru w osiach A-D / I-V z wyłączeniem klatki schodowej
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa pracowni gastronomicznej w budynku Zespołu Szkół Technicznych w Lubsku"
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Prace budowlane związane z wykonaniem posadzek cementowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z zastosowaniem agregatu posadzkarskiego (miksokreta)."
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Proszowickiego
- "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gorzowie Wielkopolskim - V etap." Część I pn.: "Termomodernizacja 2 budynków Zespołu Szkół Specjalnych nr 14".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.