eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwinoujścieZadanie 4: Dokończenie prac z zakresu drogowego w ramach zamówienia Rozbudowa budynku internatu oraz remont stołówki wraz z łącznikiem Zespołu Szkół Morskich w Świnoujściu Etap VI



Ogłoszenie z dnia 2024-09-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zadanie 4: Dokończenie prac z zakresu drogowego w ramach zamówienia Rozbudowa budynku internatu oraz remont
stołówki wraz z łącznikiem Zespołu Szkół Morskich w Świnoujściu Etap VI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Morskich im. E. Kwiatkowskiego w Świnoujściu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000144785

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Sołtana 2

1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-602

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 91 321 62 87

1.5.8.) Numer faksu: +48 91 321 62 87

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsm.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsm.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5ba15fa5-2cc0-11ef-86d2-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zadanie 4: Dokończenie prac z zakresu drogowego w ramach zamówienia Rozbudowa budynku internatu oraz remont
stołówki wraz z łącznikiem Zespołu Szkół Morskich w Świnoujściu Etap VI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ba15fa5-2cc0-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00492328

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00280692/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozbudowa budynku internatu oraz remont stołówki wraz z łącznikiem, pomieszczeniami kuchennymi i piwnicznymi Zespołu Szkól Morskich w Świnoujściu -etap VI

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00370094

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSM-2/710/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1869918,70 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 467479,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Zadanie 4:
Dokończenie prac z zakresu drogowego związanego z wykonaniem drogi pożarowej na potrzeby obsługi budynku internatu,
łącznika oraz stołówki i kuchni z wszelkiego rodzaju uzupełnieniami, obróbkami, przepięciami, podłączeniami, regulacjami,
obróbkami i odtworzeniami oraz pozostałymi zakresami niezbędnymi do właściwego i samodzielnego funkcjonowania
przebudowywanego i remontowanego fragmentu obiektu budowlanego, a w szczególności:
- odtworzenie i uzupełnienie uszkodzonych lub zapadniętych krawężników;
- czyszczenie istniejącej sieci kanalizacji KD i KS, regulacja studni w śladzie drogi do projektowanych rzędnych;
- usunięcie pozostałości organicznych w obrysie drogi oraz uzupełnienie brakującej w-wy KLSM z jej zagęszczeniem;
- wykonanie wierzchniej w-wy układu drogowego z kostki gr. 8cm, materiał do uzgodnienia z Zamawiającym w trakcie
realizacji robót;
- wykonanie podejścia do klatek schodowych, pod taras (przy łączniku) oraz podejście pod rampę dla NP, połączenia z
istniejącymi drogami - kostka 8cm, konstrukcja:
- w miejscach gdzie może dojść do ruchu pojazdów - jak dla drogi p.poż;
- w miejscach z wyłącznie ruchem dla pieszych – konstrukcja odchudzona (chodnik) + kostka 6cm;
- wykonanie oznakowania pionowego:
􀀀 - "Droga pożarowa, nie zastawiać" x4;
􀀀 - Wyjazd z campusu: "Stop" i "Uwaga Pociąg!;
􀀀 - Wjazd na campus: "Uwaga Pociąg" + "Stop" na wyjeździe;
- wyprofilować i wykonać (przekładka kostki) połączenie drogi p.poż z wewnętrznymi drogami na terenie kampusu ZSM;
- wykonać połączenie drogi p.poż z istniejącym ciągiem komunikacyjnym w kierunku szkoły. Połączenie dróg wykonać z
zachowaniem promieni wewnętrznych R=7m, konstrukcję wykonać jak dla drogi p.poż.
Uwaga: W przypadku kolizji drogi z istniejącymi elementami i urządzeniami (ławki, ogrodzenia, roślinność) - usunąć i
dopasować elementy PZT włącznie z wycięciem i pielęgnacją zieleni/roślinności. Po zakończeniu robót budowlanych
elementy DFA wbudować we wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie kampusu ZSM.
- w ramach robót drogowych przewidziano do demontażu wskazane pozostałości starych chodników i ciągów
komunikacyjnych wraz z uporządkowaniem terenu;
- wykonać kompletną dokumentację powykonawczą – wielobranżową;
- zakres prac towarzyszących, remontowych i modernizacyjnych polegających na wykonaniu wskazywanych, w trakcie
realizacji zadania, przez Zamawiającego lub Nadzór Inwestorski kompleksowych robót;
- inne i pozostałe prace wynikające z konieczności przeprowadzenia prac remontowych dla omawianych zakresów z
uwzględnieniem ryzyka przyjęcia ryczałtowego charakteru wynagrodzenia tj. ujęcia w wynagrodzeniu wszystkich kosztów
czynności związanych z realizacją robót objętych dokumentacją projektową lub wytycznymi Zamawiającego / Nadzoru
Inwestorskiego, w tym ryzyka Wykonawcy z tytułu należytego oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją
zamówienia, bieżących zmian i konieczności uzupełnień w dokumentacji, a także oddziaływania innych czynników mających
lub mogących mieć wpływ na te koszty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

W przedmiotowym postępowaniu została złożona oferta, której wartość przewyższa kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.

Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia: 420.000,00 złotych brutto.

W prowadzonym postępowaniu złożono oferty na wykonanie zamówienia za całkowitą cenę umowną brutto:
1.031.724,00 zł (w tym podatek VAT wg obowiązującej stawki),
997.750,00 zł (w tym podatek VAT wg obowiązującej stawki).

Mając powyższe na uwadze spełnione są przesłanki dla unieważnienia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszej sprawie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 997750 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1031724 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.