eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfów ŚląskiModernizacja placu zabaw przy ulicy Akacjowej w Gryfowie Śląskim w formule "zaprojektuj i wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja placu zabaw przy ulicy Akacjowej w Gryfowie
Śląskim w formule „zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gryfów Śląski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821635

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Gryfów Śląski

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-620

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gryfow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gryfow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9423c74b-0afa-4aca-aa67-cd6febef7567

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja placu zabaw przy ulicy Akacjowej w Gryfowie
Śląskim w formule „zaprojektuj i wybuduj”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9423c74b-0afa-4aca-aa67-cd6febef7567

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00492389

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00061821/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Modernizacja placu zabaw przy ulicy Akacjowej w Gryfowie Śląskim w formule „zaprojektuj i wybuduj”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00442798

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WT/MPZ/6/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest Modernizacja placu zabaw przy ulicy Akacjowej w Gryfowie
Śląskim w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
W ramach zadania należy zaprojektować i zmodernizować plac zabaw znajdujący się w Gryfowie
Śląskim przy ul. Akacjowej:
Miejsce realizacji inwestycji działka ewidencyjna nr 179, obręb II Gryfów Śląski.
Zakres inwestycji obejmuje:
1. Montaż altany o wymiarach fi 4m;
2. Montaż piaskownicy;3
3. Montaż bujaka oraz huśtawki ważki;
4. Zestaw zabawowy dla dzieci w wieku 1-8 lat;
5. Podwójny zjazd linowy;
6. Zestaw sprawnościowy dla dzieci w wieku 3-12 lat;
7. Drabinka pozioma z uchwytami;
8. Huśtawka podwójna i bocianie gniazdo;
9. Zestaw 4 szt. trampolin;
10. Elementy małej architektury (leżaki, stojak na rowery, ławki, kosze na śmieci).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W toczącym się postępowaniu złożono dwie oferty. Cena ofert przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.