Ogłoszenie z dnia 2022-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00497169/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-15
- 2023/BZP 00040258/01 - Wynik z dnia 2023-01-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Wynajem dwóch ładowarek teleskopowych na potrzeby Zakładu Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych w Leśnie Górnym na 2023 rok”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "ZAKŁAD ODZYSKU I SKŁADOWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH" W LEŚNIE GÓRNYM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 812344283
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leśno Górne 12
1.5.2.) Miejscowość: Leśno Górne
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-004
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zoisok@zoisok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoisok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka odpadami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wynajem dwóch ładowarek teleskopowych na potrzeby Zakładu Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych w Leśnie Górnym na 2023 rok”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-831ddcd7-7acd-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00492411
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033832/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Wynajem dwóch ładowarek teleskopowych na potrzeby Zakładu Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych w Leśnie Górnym na rok 2023
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-831ddcd7-7acd-11ed-94da-6ae0fe5e71593.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia ofertę, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym bądź kwalifikowalnym podpisem elektronicznym.Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami przy użyciu Platformy Przetargowej Zamawiającego (zwana „Platformą”), tj. https://zoisok.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej ZOISOK.
1) dopuszczalne przeglądarki internetowe:
• Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11
• Google Chrome 31
• Mozilla Firefox 26
• Opera 18
2) pozostałe wymagania techniczne:
• dostęp do sieci Internet
• obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax
• włączona obsługa JavaScript
• zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s
• zainstalowany Acrobat Reader
• zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://zoisok.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych w Leśnie Górnym, Leśno Górne 12, 72-004 Tanowo;
- inspektorem ochrony danych osobowych jest Adrianna Głuchowska, kontakt: +48 731 887 329, adres e-mail: auditor@auditorsecurity.pl ;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Z.261.6.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w ramach postępowania prowadzonego pn.: „Wynajem dwóch ładowarek teleskopowych na potrzeby Zakładu Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych w Leśnie Górnym na 2023 rok”
Ładowarka nr 1- wymagane parametry techniczne:
a) udźwig znamionowy – min 3500 kg,
b) wysokość podnoszenia –min 7000 mm,
c) silnik: moc nominalna – min 85 KWh
d) norma o redukcji emisji zanieczyszczeń - spełniająca aktualne
normy spalania
e) opony: odporne na uszkodzenia mogące powstawać podczas jazdy po odpadach
komunalnych (opony superelastyczne pełne),
f) wyposażenie: widły paletowe, łyżka o pojemności 1,5 m³ (wzmocniona);
Ładowarka nr 2 - wymagane parametry techniczne:
a) udźwig znamionowy – min 3500 kg,
b) wysokość podnoszenia –min 7000 mm,
c) silnik: moc nominalna – min 85 KW,
d) norma o redukcji emisji zanieczyszczeń - spełniająca aktualne normy spalania,
e) opony: przeznaczone do eksploatacji na twardych podłożach o wzmocnionej rzeźbie bieżnika,
f) wyposażenie widły paletowe, łyżka o pojemności min 2,0 do 3,00 m3(wzmocniona), łyżka z zaciskiem uruchamianym hydraulicznie z kabiny operatora min. 1,5m³ (krokodyl),
Ponadto Ładowarka nr 1 i Ładowarka nr 2 muszą spełniać poniższe warunki:
a) klimatyzowana kabina operatora ładowarki,
b) hamulce: postojowy i nożny- pneumatyczne i hydrauliczne,
c) zaczep holowniczy z ręczną regulacją wysokości,
d) podwójne tylne wyjście hydrauliczne,
e) tylne wyjście do podpięcia przyczepy z hamulcami pneumatycznymi,
f) zabudowane podwozie ładowarki – zabezpieczenie przed uszkodzeniami mechanicznymi wirujących elementów i instalacji pneumatycznej i elektrycznej.
Rok budowy maszyn nie wcześniejszy niż – 2020 r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przyjmuje, że zwiększenie rozmiaru zadań objętych zamówieniem (umową) nie może spowodować przekroczenia maksymalnej wartości zamówienia, którą ustala się w wysokości do 30 % (prawo opcji) tzn. umowa może zostać zrealizowana w co najwyżej 130 % ceny ofertowej.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) Koszt oferty (C) – 80 pkt
b) średnie nominalne zużycie paliwa w g/kWh – 20 pkt
MP - Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie wszystkich kryterium, przyjmuje się MP=100 pkt.
Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt „a”:
Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi 80,00 pkt. Wg wzoru
Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione niżej kryterium.
Najniższy koszt oferty spośród ofert nie odrzuconych (brutto)
Wartość punktowa P1 = ------------------------------------------- x 80
Koszt (brutto) badanej oferty
Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie kryterium. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone kryterium otrzyma maksymalną ilość punktów. Pozostałym Wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) ilość punktów.
Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt „b”:
Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi 20,00 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia publicznego, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale 12 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 14 SWZ.
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 14 SWZ.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 14 SWZ.
4. zdolności technicznej lub zawodowej
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie doświadczenia, tj. że:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert wykonali w sposób należyty, prawidłowo ukończyli: zadanie polegające na usłudze wynajmu ładowarki lub najmu sprzętu równoważnego o wartości minimum 120 000,00 zł na podstawie jednej umowy.
Wykonawca nie może sumować wartości kilku usług o mniejszej dla uzyskania wymaganych wartości porównywalnych
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 13.2. SWZ powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy, z zastrzeżeniem, iż warunek określony w pkt 13.2.4 ppkt 1) SWZ winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-21 10:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zoisok.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-21 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-19
INNE PRZETARGI LEŚNO GÓRNE
więcej: przetargi LEŚNO GÓRNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami, pompowniami ścieków w obrębach Lipno Wieś I oraz Okrąg gmina Lipno
- Świadczenie usług w zakresie letniego utrzymania dróg powiatowych na terenie zarządzanym przez Zarząd Powiatu w Siedlcach z podziałem na części
- Wynajem wraz z obsługą operatorską sprzętu do bieżącego utrzymania dróg administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie z podziałem na 4 części
- Najem sprzętu budowlanego wraz z operatorem
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.