Ogłoszenie z dnia 2022-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00478657/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-06
- 2022/BZP 00484939/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-08
- 2023/BZP 00034609/01 - Wynik z dnia 2023-01-16
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dowozy uczestników do Środowiskowego Domu Samopomocy w Kąkolewie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Środowiskowy Dom Samopomocy w Kąkolewie
1.2.) Oddział zamawiającego: ŚDS w Kąkolewie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302266678
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Krzywińska 10 a
1.4.2.) Miejscowość: Kąkolewo
1.4.3.) Kod pocztowy: 64-113
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.4.7.) Numer telefonu: 65 534 20 05
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sds@sds-kakolewo.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sdskakolew.naszbip.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
środowiskowy dom samopomocy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00492433
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-12-13
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00478657
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, za wyjątkiem zmiany wskazanej w ust. 2 pkt 1.
2. Zmiana jest możliwa w następujących przypadkach:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w zakresie zmniejszenia lub zwiększenia ilości kilometrów, liczby przewożonych osób, godzin oraz miejsc odwożenia i dowożenia w przypadku zaistnienia takiej konieczności.
2) Zamawiający dopuszcza zmianę ceny maksymalnie jeden raz podczas trwania umowy, najwcześniej po upływie 6 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zmiana ceny zostanie dokonana na podstawie wskaźników cen towarów i usług konsumpcyjnych, ogłoszonych w komunikacie prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, z miesiąca poprzedzającego miesiąc złożenia wniosku, w odniesieniu do wskaźnika od styczniu 2023 r. do miesiąca poprzedzającego miesiąc złożenia wniosku (wiersz: Transport, kolumna: V). Zmiana wynagrodzenia może polegać zarówno na jego wzroście jak i obniżeniu. Zmiana wymaga wniosku Wykonawcy (zmiany na podstawie art. 439 ustawy Prawo zamówień publicznych).
Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający na podstawie niniejszego ustępu, to łącznie 10 % w stosunku do wartości wynagrodzenia brutto wypłaconego Wykonawcy za miesiące styczeń-czerwiec 2023 r. pomnożonego razy 2 (prognozowane wynagrodzenie za miesiące lipiec-grudzień 2023 r.).
3. Jeżeli o zmianę postanowień umowy wnioskuje Wykonawca, przedkłada Zamawiającemu wniosek należycie uzasadniony.
4. Poza sytuacjami wskazanymi w ust. 2, zmiana niniejszej umowy może nastąpić w przypadkach wskazanych w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Po zmianie:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, za wyjątkiem zmian wskazanych w ust. 2 pkt 1 lit. b i c.
2. Zmiana jest możliwa w następujących przypadkach:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w zakresie:
a) zwiększenia ilości kilometrów i/lub godzin,
b) zmniejszenia ilości kilometrów i/lub godzin,
c) liczby przewożonych osób, godzin oraz miejsc odwożenia i dowożenia w przypadku zaistnienia takiej konieczności.
2) Zamawiający dopuszcza zmianę ceny na podstawie art. 439 ustawy Prawo zamówień publicznych w następujący sposób:
a) Zmiana jest możliwa maksymalnie jeden raz podczas trwania umowy.
b) Z wnioskiem o zmianę ceny Wykonawca może zwrócić się najwcześniej po upływie 6 miesięcy od dnia podpisania umowy.
c) Zmiana może dotyczyć wynagrodzenia jeszcze niewypłaconego, tj. zmiana jest możliwa od lipca 2023 r. i dotyczyć będzie wynagrodzenia planowanego do wypłaty od lipca do grudnia 2023 r. w wysokości maksymalnie 10 % rzeczywiście poniesionych w tym okresie wydatków.
d) Wynagrodzenie będzie podlegało waloryzacji począwszy od pełnego miesiąca kalendarzowego pod warunkiem, że suma kwartalnych wskaźników cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszonych w komunikacie prezesa Głównego Urzędu Statystycznego (z I i II kwartału 2023) wyniesie co najmniej 5%.
e) Zmiana wynagrodzenia może polegać zarówno na jego wzroście jak i obniżeniu.
f) Zmiana wymaga wniosku Wykonawcy do Zamawiającego (wzrost ceny) lub Zamawiającego do Wykonawcy (obniżenie ceny).
3. Jeżeli o zmianę postanowień umowy wnioskuje Wykonawca, przedkłada Zamawiającemu wniosek należycie uzasadniony.
4. Poza sytuacjami wskazanymi w ust. 2, zmiana niniejszej umowy może nastąpić w przypadkach wskazanych w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-12-14 10:00
Po zmianie:
2022-12-16 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-12-14 10:30
Po zmianie:
2022-12-16 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-01-12
Po zmianie:
2023-01-14
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Transport tj. dowóz/odwóz: uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie; uczestników Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach; uczestników Środowiskowej Świetlicy Socjoterapeutycznej w Świlczy
- Dostawa kruszywa drogowego dla potrzeb remontów dróg na terenie gminy Księżpol
- "Żwirowanie dróg gminnych na terenie Gminy Nowinka w roku 2025"
- Kompleksowa usługa organizacji finału międzynarodowego konkursu dla młodzieży.
- "Usługa kompleksowej organizacji jednodniowych wyjazdów dla uczniów z Powiatowego Zespołu Szkół w Kłaninie."
- Usługa transportu sanitarnego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.