Ogłoszenie z dnia 2022-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00327987/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-31
- 2022/BZP 00339695/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu i oprogramowania do Urzędu Gminy Zamość w ramach projektu „Cyfrowa Gmina” z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zamość
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368724
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Peowiaków 92
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 639-29-59
1.5.8.) Numer faksu: 84 639-23-64
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@zamosc.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugzamosc.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminazamosc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu i oprogramowania do Urzędu Gminy Zamość w ramach projektu „Cyfrowa Gmina” z podziałem na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3075aee2-2929-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00492435
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023343/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Cyfrowa Gmina
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest realizowane w ramach Projektu pn. „Cyfrowa Gmina Zamość”, Oś V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - REACT-EU Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia, Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014–20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00327987/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.49.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Sprzęt i oprogramowanie do Urzędu Gminy ZamośćPrzedmiotem zamówienia jest:
Zakup sprzętu i oprogramowania do Urzędu Gminy Zamość w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”
Kod CPV:
30200000-1 - urządzenia komputerowe
30213000-5 – komputery osobiste
30213100-6 – komputery przenośne
30213300-8 – komputer biurkowy
30213400-9 – centralne jednostki przetwarzania danych do komputerów osobistych
30230000-0 – sprzęt związany z komputerami
30231300-0 – monitory ekranowe
30232100-5 – drukarki i plotery
48900000-7 - różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
48920000-3 – pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych
48800000-6 - systemy i serwery informacyjne
48820000-2 - serwery
1) Minimalne wymagania dotyczące sprzętu i oprogramowania stanowiących przedmiot dostawy zawarte są w załączonym do niniejszej SWZ „OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA”.
2) Sprzęt i oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad z okresem gwarancji określonym w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
3) Sprzęt musi pochodzić́ z autoryzowanego przez jego producenta kanału dystrybucji w UE i nie może być́ obciążony uprzednio nabytymi prawami podmiotów trzecich (subdystrybucja, niezależni brokerzy) oraz musi być́ przeznaczony do sprzedaży i serwisu na rynku polskim.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia legalności dostawy bezpośrednio u polskiego przedstawiciela producenta w szczególności ważności i zakresu uprawnień́ licencyjnych oraz gwarancyjnych.
5) Opis Przedmiotu Zamówienia nie uwzględnia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, z uwagi na fakt, że charakter zamówienia nie wymaga dostosowania urządzeń do potrzeb osób niepełnosprawnych.
6) Przedmiot zamówienia został opisany w sposób określony w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3, ustawy PZP. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30213100-6 - Komputery przenośne
30213300-8 - Komputer biurkowy
30213400-9 - Centralne jednostki przetwarzania danych do komputerów osobistych
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30231300-0 - Monitory ekranowe
30232100-5 - Drukarki i plotery
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
48920000-3 - Pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych
48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne
48820000-2 - Serwery
4.5.5.) Wartość części: 508531,68 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: System obsługi Rady GminyPrzedmiotem zamówienia jest:
Zakup systemu obsługi Rady Gminy w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”
1) Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego, umożliwiającego kompleksowe zarządzanie pracami Rady Gminy
2) Wdrożenie systemu transmisji obrad z posiedzeń na żywo przez Internet
3) Przeprowadzenie szkoleń w siedzibie Gminy dla pracowników Biura Rady Gminy oraz radnych.
4) Utrzymanie wdrożonego systemu w infrastrukturze technicznej wykonawcy.
5) Świadczenie usługi asysty technicznej oraz serwisu systemu informatycznego przez okres roku od dnia wdrożenia.
Kod CPV:
48900000-7 - różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
48800000-6 - systemy i serwery informacyjne
1) Minimalne wymagania dotyczące oprogramowania stanowiących przedmiot dostawy zawarte są w załączonym do niniejszej SWZ „OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA”.
2) Oprogramowanie musi być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad z okresem gwarancji określonym w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia legalności dostawy bezpośrednio u polskiego przedstawiciela producenta w szczególności ważności i zakresu uprawnień́ licencyjnych oraz gwarancyjnych.
4) Opis Przedmiotu Zamówienia nie uwzględnia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, z uwagi na fakt, że charakter zamówienia nie wymaga dostosowania urządzeń do potrzeb osób niepełnosprawnych.
5) Przedmiot zamówienia został opisany w sposób określony w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3, ustawy PZP. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne
4.5.5.) Wartość części: 32932,66 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Termin składania ofert w postępowaniu został wyznaczony na 09.09.2022 r. na godz. 10:00.
W wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4899,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6273,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4899,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MWC Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831678932
7.3.3) Ulica: ul. Kowalewicka 12
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-002
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4899,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Usługi przeglądów, konserwacji pogotowia technicznego oraz napraw awaryjnych i eksploatacyjnych w zakresie urządzeń klimatyzacyjnych w rejonie działania 32 WOG Zamość - w zakresie 5 (pięciu) części.
- Budowa drogi gminnej nr 110449L w m. Lipsko - etap II.
- Wymiana stolarki drzwiowej w oddziale I i II Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Zamościu
- "KOMPLEKSOWA PRZEBUDOWA ULICY GRABOWEJ I JODŁOWEJ, ETAP II "
- Wykonanie altany przy świetlicy wiejskiej w m. Zawada.
- PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU PRZY REALIZACJI ZADANIA "ZAPROJEKTOWANIE I BUDOWA PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU I WYPOSAŻENIEM"
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- Usługa dzierżawy drukarek wraz z dostawą drukarek dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Kujawskim
- "Przebudowa budynku szpitalnego z adaptacją pomieszczeń I piętra na potrzeby zakładu opiekuńczo leczniczego"
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Gminy Bisztynek w ramach zadania: "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Bisztynek"
- Dostawa i uruchomienie profilometru optycznego
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.