Og³oszenie z dnia 2023-11-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00403779/01 - Og³oszenie z dnia 2023-09-19
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
„Dostawa artyku³ów biurowych dla Urzêdu Gminy Micha³owice”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MICHA£OWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Aleja Powstañców Warszawy 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Regu³y
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.michalowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d5f0f170-56e9-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa artyku³ów biurowych dla Urzêdu Gminy Micha³owice”2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d5f0f170-56e9-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00492445
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00045881/25/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.6 Dostawa artyku³ów biurowych i papieru do drukowania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00403779
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.49.2023
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 100000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia s± dostawy artyku³ów biurowych na potrzeby Pracowników Urzêdu Gminy Micha³owice.
2. Przedmiot zamówienia bêdzie realizowany sukcesywnie, partiami wynikaj±cymi z bie¿±cych potrzeb Pracowników Zamawiaj±cego
3. Szczegó³owy zakres zamówienia oraz zasady realizacji zamówienia zosta³y okre¶lone
w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ oraz w Formularzu asortymentowym, stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SWZ.
4. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do dostarczania ka¿dej zamówionej dostawy do budynku Urzêdu Gminy Micha³owice zlokalizowanego w Regu³ach ul. Aleja Powstañców Warszawy 1.
5. Wykonawca zobowi±zuje siê do wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, z zachowaniem nale¿ytej staranno¶ci wymaganej od profesjonalnego Wykonawcy.
6. Wykonawca zobowi±zuje siê do sukcesywnego dostarczania materia³ów biurowych do wskazanego pomieszczenia w siedzibie Zamawiaj±cego i w terminach wskazanych w umowie.
7. Dostarczony asortyment musi odpowiadaæ normom przedmiotowym i jako¶ciowym zawartymi w "deklaracji zgodno¶ci" lub "certyfikacie zgodno¶ci" producenta.
8. Wykonawca odpowiada za szkody wyrz±dzone w trakcie realizacji umowy osobom trzecim, w szczególno¶ci za szkody powsta³e w mieniu Gminy Micha³owice wskutek dzia³ania lub zaniechania pracowników Wykonawcy.
9. W przypadku skierowania przez osobê trzeci± w stosunku do Zamawiaj±cego roszczeñ zwi±zanych ze szkod± powsta³± w wyniku dzia³ania lub zaniechania Wykonawcy, Wykonawca zobowi±zany jest do przejêcia tych roszczeñ i zwolnienia Zamawiaj±cego z obowi±zku ich zado¶æuczynienia i realizacji.
10. Dostawy musz± byæ wykonywane w sposób sprawny, dok³adny i terminowy.
11. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do wykonywania dostaw z zachowaniem nale¿ytej dba³o¶ci ze szczególnym uwzglêdnieniem dba³o¶ci o mienie Zamawiaj±cego (pomieszczenie i wyposa¿enie w budynku gdzie bêdzie dostawa).
12. Wykonawca zobowi±zuje siê wykonaæ przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i wszelkimi wymogami niniejszej umowy.
13. Wymagania dotycz±ce zatrudnienia (klauzule spo³eczne) nie dotyczy.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 206596,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 206596,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 206596,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LYRECO POLSKA SPÓ£KA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012851510
7.3.3) Ulica: Soko³owska 33, Soko³ów
7.3.4) Miejscowo¶æ: Komorów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-806
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-13
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 206596,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artyku³ów biurowych, baterii, p³yt i tonerów dla Zespo³u Opieki Zdrowotnej w Boles³awcu.
- ZP.162.2024 - Dostawa materia³ów poligraficznych profilaktycznych
- Sukcesywna dostawa artyku³ów biurowych do siedzib ZGN Wola.
- Zamówienie wspólne na dostawê artyku³ów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek dla jednostek Województwa Dolno¶l±skiego, grupa zakupowa GZB6
- "Zakup i dostawa wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych do Przedszkola Samorz±dowego w Chodczu"
- Dostawa materia³ów, pomocy dydaktycznych i wyposa¿enia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szko³a marzeñ"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.