eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Regu³y"Dostawa artyku³ów biurowych dla Urzêdu Gminy Micha³owice"



Og³oszenie z dnia 2023-11-14


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
„Dostawa artyku³ów biurowych dla Urzêdu Gminy Micha³owice”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MICHA£OWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Aleja Powstañców Warszawy 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Regu³y

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.michalowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d5f0f170-56e9-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa artyku³ów biurowych dla Urzêdu Gminy Micha³owice”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d5f0f170-56e9-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00492445

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00045881/25/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.6 Dostawa artyku³ów biurowych i papieru do drukowania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00403779

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.49.2023

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 100000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia s± dostawy artyku³ów biurowych na potrzeby Pracowników Urzêdu Gminy Micha³owice.
2. Przedmiot zamówienia bêdzie realizowany sukcesywnie, partiami wynikaj±cymi z bie¿±cych potrzeb Pracowników Zamawiaj±cego
3. Szczegó³owy zakres zamówienia oraz zasady realizacji zamówienia zosta³y okre¶lone
w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ oraz w Formularzu asortymentowym, stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SWZ.
4. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do dostarczania ka¿dej zamówionej dostawy do budynku Urzêdu Gminy Micha³owice zlokalizowanego w Regu³ach ul. Aleja Powstañców Warszawy 1.
5. Wykonawca zobowi±zuje siê do wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, z zachowaniem nale¿ytej staranno¶ci wymaganej od profesjonalnego Wykonawcy.
6. Wykonawca zobowi±zuje siê do sukcesywnego dostarczania materia³ów biurowych do wskazanego pomieszczenia w siedzibie Zamawiaj±cego i w terminach wskazanych w umowie.
7. Dostarczony asortyment musi odpowiadaæ normom przedmiotowym i jako¶ciowym zawartymi w "deklaracji zgodno¶ci" lub "certyfikacie zgodno¶ci" producenta.
8. Wykonawca odpowiada za szkody wyrz±dzone w trakcie realizacji umowy osobom trzecim, w szczególno¶ci za szkody powsta³e w mieniu Gminy Micha³owice wskutek dzia³ania lub zaniechania pracowników Wykonawcy.
9. W przypadku skierowania przez osobê trzeci± w stosunku do Zamawiaj±cego roszczeñ zwi±zanych ze szkod± powsta³± w wyniku dzia³ania lub zaniechania Wykonawcy, Wykonawca zobowi±zany jest do przejêcia tych roszczeñ i zwolnienia Zamawiaj±cego z obowi±zku ich zado¶æuczynienia i realizacji.
10. Dostawy musz± byæ wykonywane w sposób sprawny, dok³adny i terminowy.
11. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do wykonywania dostaw z zachowaniem nale¿ytej dba³o¶ci ze szczególnym uwzglêdnieniem dba³o¶ci o mienie Zamawiaj±cego (pomieszczenie i wyposa¿enie w budynku gdzie bêdzie dostawa).
12. Wykonawca zobowi±zuje siê wykonaæ przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i wszelkimi wymogami niniejszej umowy.
13. Wymagania dotycz±ce zatrudnienia (klauzule spo³eczne) nie dotyczy.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 206596,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 206596,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 206596,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LYRECO POLSKA SPÓ£KA AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012851510

7.3.3) Ulica: Soko³owska 33, Soko³ów

7.3.4) Miejscowo¶æ: Komorów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-806

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-13

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 206596,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.