Og³oszenie z dnia 2024-09-10
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00575919/01 - Wynik z dnia 2024-11-04
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Modernizacja o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy W³oc³awek
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina W³oc³awek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866904
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Królewiecka 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³oc³awek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - W³oc³awski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@g.wloclawek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: gmina.wloclawek.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy W³oc³awek
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-395f959a-ce7e-4b04-b09a-2cb926b8d0ba
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00492488
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00002481/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Modernizacja o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy W³oc³awek
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej przy u¿yciu platformy zakupowej:
www.platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek zwan± dalej „Platform±”.
2. Szczegó³owe informacje dotycz±ce przyjêtego w postêpowaniu sposobu komunikacji, znajduj± siê w rozdziale VII SWZ oraz w
Instrukcji korzystania z systemu pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3. Uwaga! Przed przyst±pieniem do sk³adania oferty, wykonawca jest zobowi±zany zapoznaæ siê z Instrukcj± korzystania z Platformy.
4. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z rozporz±dzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia
2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
5. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 P.z.p., podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach pdf .txt, .rtf, .doc, .docx, .odt .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
6. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip ; 7Z.
7. Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz
na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max
5MB.
8. Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
9. Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.
10. Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju.
Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików.
11. Podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
12. Je¶li wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecane jest wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików.
13. Nie nale¿y wprowadzaæ jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym, gdy¿ mo¿e to skutkowaæ naruszeniem integralno¶ci plików co równowa¿ne bêdzie z konieczno¶ci± odrzucenia oferty w postêpowaniu.
14. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii lub niedzia³ania Platformy zakupowej zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê z wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, na adres przetargi@g.wloclawek.pl, z zastrze¿eniem ¿e Ofertê (w szczególno¶ci Formularz oferty i za³±czniki do oferty) Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wy³±cznie za po¶rednictwem Platformy zakupowej, zgodnie z op sem w Rozdziale VI pkt 1 niniejszej SIWZ.
15. Korzystanie z Platformy jest bezp³atne.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina W³oc³awek ul. Królewiecka 7, 87-800 W³oc³awek, tel. 54 230 53 55 reprezentowana przez Wójta Gminy W³oc³awek, zwan± dalej „Zamawiaj±cym”;
2. Zamawiaj±cy wyznaczy³ Inspektora Ochrony danych Osobowych z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ pod adresem e-mail:
inspektor@cbi24.pl lub pisemnie kieruj±c korespondencjê na adres Zamawiaj±cego – Urz±d Gminy W³oc³awek, ul. Królewiecka 7,
87-800 W³oc³awek; pkt 18 ustawy z dnia 19 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych w celu zwi±zanym z niniejszego postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji – „Modernizacja o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy W³oc³awek”, oraz wykonywania obowi±zków wynikaj±cych z zawartej umowy, przepisów Kodeksu cywilnego, w tym wyp³aty wynagrodzenia;
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO jako niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na Zamawiaj±cym na mocy przepisów ustawy Pzp, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2021 r, poz. 305 ze zm.) oraz innych przepisów prawa. Bêdziemy przetwarzaæ nastêpuj±ce kategorie Pani/Pana danych:
dane identyfikacyjne, imiê nazwisko, nr PESEL, informacje dotycz±ce zamieszkania, dane kontaktowe, dane dotycz±ce funkcji lub stanowiska.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ:
- podmioty uprawnione do tego na podstawie przepisów prawa;- podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z
Zamawiaj±cym s± wspó³administratorami danych osobowych lub przetwarzaj± w imieniu Zmawiaj±cego dane osobowe, jako
podmioty przetwarzaj±ce;
- osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
6. Zamawiaj±cy nie ma zamiaru przekazywaæ Pani/Pana danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W zwi±zku z przetwarzaniem przez Zamawiaj±cego Pani/ Pana danych osobowych nie
przys³uguje Pani/Panu:
1. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2. prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RBIiR.271.2.05.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja o¶wietlenia drogowego na terenie Gminy W³oc³awek, polegaj±ca na dostawie i wymianie opraw o¶wietleniowych na maj±tku bêd±cym w³asno¶ci± Gminy W³oc³awek
oraz na maj±tku bêd±cego w³asno¶ci± Energa O¶wietlenie.
1.2. Zamawiaj±cy bêdzie wymaga³, aby modernizacja o¶wietlenia ulicznego poprzez dostawê i wymianê opraw, by³a przeprowadzona przez Wykonawcê na podstawie audytu efektywno¶ci energetycznej o¶wietlenia ulicznego, który bêdzie stanowi³ za³±cznik do umowy miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawc±.
1.3. Przed wykonaniem zamówienia wykonawca przedstawi Zamawiaj±cemu propozycjê zastosowanych opraw. Weryfikacja powy¿szego – akceptacja/wniesienie uwag nast±pi w terminie 7 dni roboczych od daty przedstawienia dokumentów Zamawiaj±cemu.
1.4. Czê¶æ urz±dzeñ o¶wietleniowych, których modernizacja objêta jest niniejszym zamówieniem stanowi w³asno¶æ i maj±tek Energa O¶wietlenie (EO). Zamawiaj±cy gwarantuje udzia³ EO w kontroli przebiegu realizacji prac modernizacyjnych pod k±tem ich prawid³owo¶ci poprzez czynny udzia³ w odbiorach w ca³o¶ci przedmiotu zamówienia i prawo zg³aszania w tym zakresie zastrze¿eñ.
1.5. Instalowane oprawy o¶wietleniowe musz± gwarantowaæ mo¿liwo¶æ zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy i jednocze¶nie posiadaæ ³±cznie certyfikaty: ENEC, ENEC+, ZD4i / lub równowa¿ne (zgodnie z pkt. 1.9 dotycz±cym równowa¿no¶ci).
1.6. Wymagany okres gwarancji na wykonane prace wynosi co najmniej 60 miesiêcy. Termin gwarancji i rêkojmi na wykonany przedmiot zamówienia jest w przedmiotowym postêpowaniu kryterium oceny ofert – Wykonawca zobowi±zany jest do zaoferowania odpowiedniego terminu poprzez wpisanie go w Formularz ofertowy.
1.7. Okres gwarancji na oprawê minimum 120 miesiêcy.
1.8. Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ oraz za³±czonymi do niej dokumentami, z³o¿ona ofert±, obowi±zuj±cymi normami i przepisami prawa.
Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku, wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwi±zania równowa¿ne, w tym materia³y, urz±dzenia i inne elementy, zobowi±zany jest wykonaæ i za³±czyæ do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych rozwi±zañ równowa¿nych (np. materia³ów, urz±dzeñ oraz innych elementów równowa¿nych) i wykazaæ ich równowa¿no¶æ w stosunku do rozwi±zañ (np. materia³u, urz±dzenia i innego elementu) opisanych w dokumentacji technicznej, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji w dokumentacji technicznej, których dotyczy.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologie i zakres dostawy, okre¶lone zosta³y w Dokumentacji projektowej – Za³±cznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy o¶wietleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45316100-6 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia zewnêtrznego
50232110-4 - Obs³uga instalacji o¶wietlenia publicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów:
1) Cena (C) - waga kryterium 60 % (maksymalna liczba punktów – 60,00);
2) Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia (GR) - waga kryterium 40% (maksymalna liczba punktów – 40,00).
Maksymalna liczba punktów, jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wed³ug poni¿szego wzoru:
L = C + GR
gdzie:
L – ca³kowita liczba punktów;
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”;
GR – punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia”;
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60% (maksymalnie mo¿na uzyskaæ 60,00 pkt)
cena najni¿sza brutto*
C =------------------------------------------------ x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
a) podstaw± przyznania punktów w kryterium "cena" bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym;
b) cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia;
2) Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia (GR) - waga 40% (40,00 pkt)
Zamawiaj±cy przyzna punkty za „okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia” na podstawie okresu gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia wskazanego przez Wykonawcê w formularzu ofertowym, w nastêpuj±cy sposób:
a) za udzielenie minimalnego 60 miesiêcznego (lub d³u¿szego ni¿ 60 miesiêcy, ale krótszego ni¿ 72 miesi±ce) okresu odpowiedzialno¶ci z tytu³u gwarancji i rêkojmi za wady – 0 pkt;
b) za udzielenie 72 miesiêcznego (lub d³u¿szego ni¿ 72 miesi±ce, ale krótszego ni¿ 84 miesi±ce) okresu odpowiedzialno¶ci z tytu³u gwarancji i rêkojmi za wady – 20 pkt;
c) za udzielenie 84 miesiêcznego (lub d³u¿szego ni¿ 84 miesi±ce, ale krótszego ni¿ 96 miesiêcy) okresu odpowiedzialno¶ci z tytu³u gwarancji i rêkojmi za wady – 30 pkt;
d) za udzielenie 96 miesiêcznego (lub d³u¿szego) okresu odpowiedzialno¶ci z tytu³u gwarancji i rêkojmi za wady – 40,00 pkt
UWAGA:
Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 60 miesiêcy.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia (GR)
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – Zamawiaj±cy stawia szczegó³owy warunek w tym zakresie:
wykonawca spe³ni warunek, je¿eli w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ lub wykonuje co najmniej jedno zamówienie, z których ka¿de polega³o na modernizacji / wymianie / przebudowie/ rozbudowie linii o¶wietlenia drogowego/ulicznego/parkowego typu LED, w zakresie którego wyst±pi³a dostawa wraz monta¿em okre¶lonej przez Zamawiaj±cego liczby sztuk opraw o¶wietleniowych lub wymianie opraw (dostawa i monta¿) o¶wietlenia drogowego/ulicznego/parkowego na oprawy LED w liczbie min. 100 szt.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e dostawa i monta¿ opraw o¶wietleniowych typu LED mo¿e wystêpowaæ jako odrêbne zamówienie, b±d¼ te¿ w ramach inwestycji zwi±zanej z modernizacj± / wymin± / przebudow± o¶wietlenia drogowego/ulicznego/parkowego, w zakresie której wyst±pi³a dostawa wraz monta¿em okre¶lonej przez Zamawiaj±cego ilo¶ci sztuk opraw o¶wietleniowych.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 w zakresie braku podstaw wykluczenia z postêpowania - wed³ug wzoru z za³±cznika nr 8 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych,
czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów
– o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy – za³±cznik nr 4 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Pe³nomocnictwo (je¶li dotyczy)Formularz ofertowy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia – art. 58-60 ustawy Pzp.W takim przypadku:
1) wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika. Pe³nomocnictwo powinno byæ do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ do³±czone do oferty;
2) wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem;
3) je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zaliczki na poczet wykonania zamówienia, o której mowa w art. 442 ustawy Pzp – zgodnie z zasadami wskazanymi w dofinansowaniu z Programu Inwestycji Strategicznych Rz±dowego Funduszu Polski £ad.7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszczalna jest zmiana:1) przedmiotu zamówienia poprzez zmianê zakresu dostaw lub us³ug przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia;
2) zakresu dostaw lub us³ug poprzez ich ograniczenie w sytuacji, gdy wykonanie niektórych dostaw lub us³ug okaza³o siê zbêdne, zmieni³y siê okoliczno¶ci zwi±zane z wykonaniem umowy lub wykonanie poszczególnych dostaw lub us³ug nie le¿y w interesie Zamawiaj±cego;
3) technologii wykonania dostaw lub us³ug materia³ów przewidzianych
w opisie przedmiotu zamówienia, je¿eli w wyniku rozwoju technicznego lub technologicznego mo¿liwe jest wykonanie dostaw lub us³ug przy zastosowaniu innej technologii lub materia³ów (...);
4) technologii wykonania dostaw materia³ów przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia w przypadku niedostêpno¶ci odpowiednich surowców lub materia³ów na wolnym rynku albo zaniechania produkcji materia³ów przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia co utrudnia mo¿liwo¶æ wykonania przedmiotu umowy, tj. w szczególno¶ci powoduje opó¼nienie w postêpie dostaw, a Wykonawca, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci, nie móg³ temu zapobiec;
5) sposobu przeprowadzenia odbioru koñcowego, prób lub testów,
w sytuacji, gdy taka zmiana oka¿e siê konieczna do prawid³owej oceny nale¿ytego wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcê, w szczególno¶ci, gdy zmianie ulegnie technologia wykonania poszczególnych dostaw lub us³ug;
6) obowi±zków Wykonawcy innych ni¿ wykonanie dostaw lub us³ug poprzez ich rozszerzenie lub ograniczenie, np. w zakresie odnosz±cym siê do uzyskania odpowiednich decyzji administracyjnych, pozwoleñ, zgód lub uzgodnieñ, w sytuacji, gdy podmiot trzeci lub Zamawiaj±cy takich obowi±zków nie wykonali lub ich wykonanie mo¿e siê wi±zaæ z utrudnieniami, które mog± wp³yn±æ na mo¿liwo¶æ wykonania umowy przez Wykonawcê;
7) terminu wykonania umowy ;
8) wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy ;
9) osób skierowanych do realizacji zamówienia w odniesieniu do osób wskazanych przez Wykonawcê na etapie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
10) podwykonawcy, na którego zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej polega³ Wykonawca ubiegaj±c siê o zawarcie Umowy, w sytuacji, gdy nie dysponuje ju¿ zasobami wskazanego w ofercie podmiotu – je¿eli wyka¿e on, ¿e zastêpuj±cy podmiot spe³nia okre¶lone w dokumentach zamówienia warunki udzia³u w postêpowaniu.
Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy aneksu pisemnego pod rygorem ich niewa¿no¶ci
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-20 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-20 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-19
INNE PRZETARGI Z W£OC£AWKA
- Modernizacja i remont dróg w Nadle¶nictwie W³oc³awek
- "Dostawa i monta¿ toalety kontenerowej na Placu Wolno¶ci w ramach zadania pn.: "Budowa toalety kontenerowej na Placu Wolno¶ci"
- Wymiana d¼wigu osobowego w budynku DPS dla osób niepe³nosprawnych
- Dostawy ¶rodków czysto¶ci oraz naczyñ i opakowañ gastronomicznych dla Miejskiej Jad³odajni "U ¦wiêtego Antoniego" we W³oc³awku
- Przywracanie warunków bezpieczeñstwa drogowego po zdarzeniach drogowych w pasach dróg na terenie miasta W³oc³awek w 2025 r
- Przebudowa i rozbudowa budynku Brzeska 15
wiêcej: przetargi w W³oc³awku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku zaplecza dla sportowców wraz z niezbêdn± infrastruktur± i zagospodarowaniem terenu
- Zielona kolejka cz. I
- Dostawa s³upów i monta¿ lamp o¶wietlenia ulicznego w Gminie Pniewy.
- ARAN¯ACJA POMIESZCZEÑ W BUDYNKU NALE¯¡CYM DO KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ PAÑSTWOWEJ STRA¯Y PO¯ARNEJ W LUBLINIE PRZY UL. STRA¯ACKIEJ 7 NA POTRZEBY BIUROWE
- Budowa parkingu przy przystanku osobowym PKP w Rudnej Wielkiej wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn±
- Modernizacja o¶wietlenia ulicznego na terenie gminy Opinogóra Górna
wiêcej: Lampy i oprawy o¶wietleniowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.