eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KowiesyModernizacja budynków użyteczności publicznej



Ogłoszenie z dnia 2024-09-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynków użyteczności publicznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOWIESY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148294

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 85

1.5.2.) Miejscowość: Kowiesy

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-111

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 468317026

1.5.8.) Numer faksu: 468317081

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kowiesy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowiesy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ea4cdac7-3965-11ef-880f-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynków użyteczności publicznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea4cdac7-3965-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00492536

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021939/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja budynków użyteczności publicznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00404391

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.1.4.2024.RL

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Kowiesy.
Zadanie obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:
1. Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Kowiesach i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kowiesach.
2. Remont budynku Ośrodka Zdrowia w Kowiesach.
3. Przebudowa pomieszczeń parteru budynku przedszkola w miejscowości Turowa Wola.
4. Remont budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Paplinie.

Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Kowiesach i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kowiesach

Lokalizacja:
Obręb Kowiesy (11) – dz. nr ewid. 116/5.

Zakres robót:
- prace rozbiórkowe na istniejącym budynku, w tym rozbiórka wybranych ścian, słupów zewnętrznych, schodów wewnętrznych, pokrycia i konstrukcji dachu, usunięcie styropianu/wełny na wybranych ścianach i tynków mozaikowych, demontaż stolarki drzwiowej oraz rynien i rur spustowych,
- prace modernizacyjne, w tym wykonanie słupów żelbetowych, stropu i stropodachu, posadzek, nowej klatki schodowej, poszerzenie otworów wewnętrznych, montaż stolarki, nadbudowa budynku,
- prace sanitarne, w tym wykonanie instalacji wewnętrznej wodno-kanalizacyjnej i wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania,
- prace elektryczne, tym wykonanie nowej instalacji elektrycznej na piętrze, nowych rozdzielnic, instalacji teletechnicznych,
- dostawa i montaż wyposażenia.

Remont budynku Ośrodka Zdrowia w Kowiesach

Lokalizacja:
Obręb Kowiesy (11) – dz. nr ewid. 110/27.

Zakres robót:
- malowanie elewacji,
- ocieplenie podłogi na strychu,
- kapitalny remont balkonów i kominów,
- wymiana stolarki drzwiowej i obróbek blacharskich,
- wymiana nawierzchni z kostki brukowej,
- remont zewnętrznych schodów betonowych i stalowych,
- przebudowa pochylni dla osób niepełnosprawnych.

Przebudowa pomieszczeń parteru budynku przedszkola w miejscowości Turowa Wola

Lokalizacja:
Obręb Turowa Wola (20) – dz. nr ewid. 126.

Zakres robót:
- prace rozbiórkowe na istniejącym budynku, w tym rozbiórka wybranych ścian i komina, demontaż stolarki drzwiowej, rozbiórka schodów terenowych wraz z pochylnią,
- prace modernizacyjne, w tym wykonanie ścian oddzielenia pożarowego, nowego pokrycia dachowego wraz z termomodernizacją stropu, remont gzymsów, konserwacja elewacji, wykonanie nowych ścian, schodów i obróbek blacharskich,
- prace sanitarne, w tym wykonanie instalacji wewnętrznej wodno-kanalizacyjnej, wewnętrznej instalacji p.poż. i wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania,
- prace elektryczne, tym wykonanie nowej instalacji elektrycznej pomieszczeń przedszkola, nowych rozdzielnic, instalacji teletechnicznych, wyniesienie układów pomiarowych.

Remont budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Paplinie

Lokalizacja:
Obręb Paplin (16) – dz. nr ewid. 201/4.

Zakres robót:
- wymiana pokrycia dachowego,
- odmalowanie ścian wewnętrznych,
- ułożenie tynku mozaikowego,
- naprawa elewacji.

Uwagi:
1. Zamawiający zastrzega, iż zadanie polegające na przebudowie pomieszczeń parteru budynku przedszkola w miejscowości Turowa Wola należy zrealizować w terminie do 30 listopada 2024 r.
2. W wycenie należy uwzględnić dostawę i montaż wyposażenia pomieszczeń Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej zgodnie z wykazem wyposażenia załączonym do dokumentacji projektowej.
3. Zamawiający zastrzega, iż pokrycie dachowe (blachę) zdemontowaną z budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Paplinie należy przekazać Zamawiającemu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonych dokumentacjach projektowych (projekty budowlane, przedmiary robót, SST) – zał. nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5210000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5374000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5210000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY KAL-FAM WOJCIECH KALINOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750487671

7.3.3) Ulica: KAMION UL. POLNA 5

7.3.4) Miejscowość: Puszcza Mariańska

7.3.5) Kod pocztowy: 96-330

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5210000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.