Ogłoszenie z dnia 2023-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00431709/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych wraz z chodnikami i parkingami
w sołectwach: Mnich, Frelichów, Zarzecze, Zaborze"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chybie - Wójt Gminy Chybie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182396
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bielska 78
1.5.2.) Miejscowość: Chybie
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-520
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 856 10 96
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: organizacja@chybie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chybie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1420ff16-641d-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych wraz z chodnikami i parkingamiw sołectwach: Mnich, Frelichów, Zarzecze, Zaborze"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1420ff16-641d-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00492557
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038552/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg publicznych gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00431709
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPA.271.22.2023.UG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 430128,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I Mnich - odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych, w tym chodników oraz usuwania błota pośniegowego w sołectwie Mnich.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników oraz parkingów na terenie gminy Chybie w sołectwie Mnich w sezonie zimowym 2023/2024, przy użyciu własnego sprzętu drogowego oraz materiału do posypywania, zabezpieczonego przez Zamawiającego w celu zapewnienia przejezdności oraz niedopuszczanie do zakłóceń w płynności ruchu drogowego i pieszego wywołanymi przez opady atmosferyczne: śnieg, deszcz ze śniegiem, marznąca mżawka powodująca oblodzenia;
we wszystkie dni tygodnia niezależnie od pory dnia, w miarę potrzeb w zależności od warunków atmosferycznych, na drogach oraz chodnikach – mechanicznie. Drogi i chodniki utrzymywane będą „na biało”.
2. Wykaz dróg, chodników i innych miejsc objętych przedmiotem zamówienia wraz z kolejnością odśnieżania stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest do odśnieżania i zwalczania śliskości:
a) dróg przeznaczonych w załączniku nr 1 do SWZ - do odśnieżania w pierwszej kolejności, tj. w takim czasie, aby zapewnić możliwość przejazdu i przejścia po tych drogach codziennie od godz. 5.00 rano;
b) dróg przeznaczonych w załączniku nr 1 do SWZ - do odśnieżania w drugiej kolejności, tj. w takim czasie, aby zapewnić możliwość przejazdu i przejścia po tych drogach codziennie od godz. 7.00 rano;
c) pozostałych ulic, dróg i miejsc wskazanych przez Zamawiającego, a także do bieżącego usuwania błota pośniegowego z nawierzchni dróg;
W razie zaistnienia potrzeby całodobowej pracy, przy intensywnych opadach śniegu, zawiei czy klęski żywiołowej Wykonawca zabezpiecza podwójną obsadę kierowców gwarantującą całodobową pracę.
3.1. Wykonawca na żądanie Zamawiającego umożliwi montaż w pojazdach urządzeń lokalizacyjnych GPS lub kamer (video rejestrator) w celu sprawdzenia prawidłowego prowadzenia przebiegu akcji zima w sezonie 2023/2024. W związku z tym:
a) Wykonawca zobowiązuję się przy realizacji usługi do stosowania pojazdów (sprzętu) wyposażonych
w aktywne gniazdo zapalniczki lub USB służących zasilaniu ww. nadajników;
b) Wykonawca zobowiązuję się do nieodpłatnego udostępnienia pojazdów (sprzętu) służących do wykonania umowy na czas montażu i demontażu nadajników GPS / video rejestratorów na czas trwania umowy oraz do przeprowadzenia niezbędnej konserwacji nadajników w terminie 7 dni od wezwania;
c) Montaż, eksploatacja i demontaż urządzeń GPS / video rejestratorów wykonany będzie na koszt Zamawiającego;
d) Punkty a)- c) dotyczą również podwykonawców dalszych podwykonawców oraz podmiotów udostępniających Wykonawcy zasoby techniczne (sprzęty/pojazdy)/;
3.2. Wykonawca zapewni Zamawiającemu stały dostęp do danych z urządzeń GPS / video rejestratorów poprzez np.: stronę www lub aplikację oraz będzie archiwizował zapisy z urządzeń, przekazując je Zamawiającemu raz w tygodniu, lub na każde żądanie Zamawiającego.
3.3. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określone zostały we wzorach umów dla poszczególnych części zamówienia stanowiące załączniki do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 224353,13 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II Frelichów - odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych, oraz usuwania błota pośniegowego w sołectwie Frelichów.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Chybie w sołectwie Frelichów w sezonie zimowym 2023/2024, przy użyciu własnego sprzętu drogowego oraz materiału do posypywania, zabezpieczonego przez Zamawiającego w celu zapewnienia przejezdności oraz niedopuszczanie do zakłóceń w płynności ruchu drogowego i pieszego wywołanymi przez opady atmosferyczne: śnieg, deszcz ze śniegiem, marznąca mżawka powodująca oblodzenia;
we wszystkie dni tygodnia niezależnie od pory dnia, w miarę potrzeb w zależności od warunków atmosferycznych, na drogach oraz chodnikach – mechanicznie. Drogi i chodniki utrzymywane będą „na biało”.
2. Wykaz dróg, chodników i innych miejsc objętych przedmiotem zamówienia wraz z kolejnością odśnieżania stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest do odśnieżania i zwalczania śliskości:
a) dróg przeznaczonych w załączniku nr 1 do SWZ - do odśnieżania w pierwszej kolejności, tj. w takim czasie, aby zapewnić możliwość przejazdu i przejścia po tych drogach codziennie od godz. 5.00 rano;
b) dróg przeznaczonych w załączniku nr 1 do SWZ - do odśnieżania w drugiej kolejności, tj. w takim czasie, aby zapewnić możliwość przejazdu i przejścia po tych drogach codziennie od godz. 7.00 rano;
c) pozostałych ulic, dróg i miejsc wskazanych przez Zamawiającego, a także do bieżącego usuwania błota pośniegowego z nawierzchni dróg;
W razie zaistnienia potrzeby całodobowej pracy, przy intensywnych opadach śniegu, zawiei czy klęski żywiołowej Wykonawca zabezpiecza podwójną obsadę kierowców gwarantującą całodobową pracę.
3.1. Wykonawca na żądanie Zamawiającego umożliwi montaż w pojazdach urządzeń lokalizacyjnych GPS lub kamer (video rejestrator) w celu sprawdzenia prawidłowego prowadzenia przebiegu akcji zima w sezonie 2023/2024. W związku z tym:
a) Wykonawca zobowiązuję się przy realizacji usługi do stosowania pojazdów (sprzętu) wyposażonych
w aktywne gniazdo zapalniczki lub USB służących zasilaniu ww. nadajników;
b) Wykonawca zobowiązuję się do nieodpłatnego udostępnienia pojazdów (sprzętu) służących do wykonania umowy na czas montażu i demontażu nadajników GPS / video rejestratorów na czas trwania umowy oraz do przeprowadzenia niezbędnej konserwacji nadajników w terminie 7 dni od wezwania;
c) Montaż, eksploatacja i demontaż urządzeń GPS / video rejestratorów wykonany będzie na koszt Zamawiającego;
d) Punkty a)- c) dotyczą również podwykonawców dalszych podwykonawców oraz podmiotów udostępniających Wykonawcy zasoby techniczne (sprzęty/pojazdy)/;
3.2. Wykonawca zapewni Zamawiającemu stały dostęp do danych z urządzeń GPS / video rejestratorów poprzez np.: stronę www lub aplikację oraz będzie archiwizował zapisy z urządzeń, przekazując je Zamawiającemu raz w tygodniu, lub na każde żądanie Zamawiającego.
3.3.Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określone zostały we wzorach umów dla poszczególnych części zamówienia stanowiące załączniki do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 61352,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III Zarzecze - odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych, oraz usuwania błota pośniegowego w sołectwie Zarzecze.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwie Zarzecze w sezonie zimowym 2023/2024, przy użyciu własnego sprzętu drogowego oraz materiału do posypywania, zabezpieczonego przez Zamawiającego w celu zapewnienia przejezdności oraz niedopuszczanie do zakłóceń w płynności ruchu drogowego i pieszego wywołanymi przez opady atmosferyczne: śnieg, deszcz ze śniegiem, marznąca mżawka powodująca oblodzenia;
we wszystkie dni tygodnia niezależnie od pory dnia, w miarę potrzeb w zależności od warunków atmosferycznych, na drogach oraz chodnikach – mechanicznie. Drogi i chodniki utrzymywane będą „na biało”.
2. Wykaz dróg, chodników i innych miejsc objętych przedmiotem zamówienia wraz z kolejnością odśnieżania stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest do odśnieżania i zwalczania śliskości:
a) dróg przeznaczonych w załączniku nr 1 do SWZ - do odśnieżania w pierwszej kolejności, tj. w takim czasie, aby zapewnić możliwość przejazdu i przejścia po tych drogach codziennie od godz. 5.00 rano;
b) dróg przeznaczonych w załączniku nr 1 do SWZ - do odśnieżania w drugiej kolejności,
tj. w takim czasie, aby zapewnić możliwość przejazdu i przejścia po tych drogach codziennie od godz. 7.00 rano;
c) pozostałych ulic, dróg i miejsc wskazanych przez Zamawiającego, a także do bieżącego usuwania błota pośniegowego z nawierzchni dróg;
W razie zaistnienia potrzeby całodobowej pracy, przy intensywnych opadach śniegu, zawiei czy klęski żywiołowej Wykonawca zabezpiecza podwójną obsadę kierowców gwarantującą całodobową pracę.
3.1. Wykonawca na żądanie Zamawiającego umożliwi montaż w pojazdach urządzeń lokalizacyjnych GPS lub kamer (video rejestrator) w celu sprawdzenia prawidłowego prowadzenia przebiegu akcji zima w sezonie 2023/2024. W związku z tym:
a) Wykonawca zobowiązuję się przy realizacji usługi do stosowania pojazdów (sprzętu) wyposażonych
w aktywne gniazdo zapalniczki lub USB służących zasilaniu ww. nadajników;
b) Wykonawca zobowiązuję się do nieodpłatnego udostępnienia pojazdów (sprzętu) służących do wykonania umowy na czas montażu i demontażu nadajników GPS / video rejestratorów na czas trwania umowy oraz do przeprowadzenia niezbędnej konserwacji nadajników w terminie 7 dni od wezwania;
c) Montaż, eksploatacja i demontaż urządzeń GPS / video rejestratorów wykonany będzie na koszt Zamawiającego;
d) Punkty a)- c) dotyczą również podwykonawców dalszych podwykonawców oraz podmiotów udostępniających Wykonawcy zasoby techniczne (sprzęty/pojazdy)/;
3.2. Wykonawca zapewni Zamawiającemu stały dostęp do danych z urządzeń GPS / video rejestratorów poprzez np.: stronę www lub aplikację oraz będzie archiwizował zapisy z urządzeń, przekazując je Zamawiającemu raz w tygodniu, lub na każde żądanie Zamawiającego.
3.3. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określone zostały we wzorach umów dla poszczególnych części zamówienia stanowiące załączniki do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 5582,75 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV Zaborze - odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych, w tym chodników oraz usuwania błota pośniegowego w sołectwie Zaborze.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników oraz parkingów na terenie gminy Chybie w sołectwie: Zaborze, w sezonie zimowym 2023/2024, przy użyciu własnego sprzętu drogowego oraz materiału do posypywania, zabezpieczonego przez Zamawiającego w celu zapewnienia przejezdności oraz niedopuszczanie do zakłóceń w płynności ruchu drogowego i pieszego wywołanymi przez opady atmosferyczne: śnieg, deszcz ze śniegiem, marznąca mżawka powodująca oblodzenia;
we wszystkie dni tygodnia niezależnie od pory dnia, w miarę potrzeb w zależności od warunków atmosferycznych, na drogach oraz chodnikach – mechanicznie. Drogi i chodniki utrzymywane będą „na biało”.
2. Wykaz dróg, chodników i innych miejsc objętych przedmiotem zamówienia wraz z kolejnością odśnieżania stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest do odśnieżania i zwalczania śliskości:
a) dróg przeznaczonych w załączniku nr 1 do SWZ - do odśnieżania w pierwszej kolejności, tj. w takim czasie, aby zapewnić możliwość przejazdu i przejścia po tych drogach codziennie od godz. 5.00 rano;
b) dróg przeznaczonych w załączniku nr 1 do SWZ - do odśnieżania w drugiej kolejności, tj. w takim czasie, aby zapewnić możliwość przejazdu i przejścia po tych drogach codziennie od godz. 7.00 rano;
c) pozostałych ulic, dróg i miejsc wskazanych przez Zamawiającego, a także do bieżącego usuwania błota pośniegowego z nawierzchni dróg;
W razie zaistnienia potrzeby całodobowej pracy, przy intensywnych opadach śniegu, zawiei czy klęski żywiołowej Wykonawca zabezpiecza podwójną obsadę kierowców gwarantującą całodobową pracę.
3.1. Wykonawca na żądanie Zamawiającego umożliwi montaż w pojazdach urządzeń lokalizacyjnych GPS lub kamer (video rejestrator) w celu sprawdzenia prawidłowego prowadzenia przebiegu akcji zima w sezonie 2023/2024. W związku z tym:
a) Wykonawca zobowiązuję się przy realizacji usługi do stosowania pojazdów (sprzętu) wyposażonych w aktywne gniazdo zapalniczki lub USB służących zasilaniu ww. nadajników;
b) Wykonawca zobowiązuję się do nieodpłatnego udostępnienia pojazdów (sprzętu) służących do wykonania umowy na czas montażu i demontażu nadajników GPS / video rejestratorów na czas trwania umowy oraz do przeprowadzenia niezbędnej konserwacji nadajników w terminie 7 dni od wezwania;
c) Montaż, eksploatacja i demontaż urządzeń GPS / video rejestratorów wykonany będzie na koszt Zamawiającego;
d) Punkty a)- c) dotyczą również podwykonawców dalszych podwykonawców oraz podmiotów udostępniających Wykonawcy zasoby techniczne (sprzęty/pojazdy)/;
3.2. Wykonawca zapewni Zamawiającemu stały dostęp do danych z urządzeń GPS / video rejestratorów poprzez np.: stronę www lub aplikację oraz będzie archiwizował zapisy z urządzeń, przekazując je Zamawiającemu raz w tygodniu, lub na każde żądanie Zamawiającego.
3.3. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określone zostały we wzorach umów dla poszczególnych części zamówienia stanowiące załączniki do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 89240,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221205,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221205,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221205,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Edward Gołyszny Firma Handlowo-Usługowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5481186250
7.3.3) Ulica: Spokojna 1
7.3.4) Miejscowość: Chybie
7.3.5) Kod pocztowy: 43-520
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Gołyszny Edward Firma Usługowo-Handlowa
jakie przetargi wygrała firma
Gołyszny Edward Firma Usługowo-Handlowa
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221205,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60112,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60112,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60112,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MENTRANS Mencnarowski Franciszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372334340
7.3.3) Ulica: Iłownica 174
7.3.4) Miejscowość: Iłownica
7.3.5) Kod pocztowy: 43-394
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MENTRANS" Mencnarowski Franciszek
jakie przetargi wygrała firma
"MENTRANS" Mencnarowski Franciszek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60112,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49248,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49248,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49248,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Pykacz AGRO-MAR
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482622411
7.3.3) Ulica: ul. Bielska 14
7.3.4) Miejscowość: Chybie
7.3.5) Kod pocztowy: 43-520
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49248,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70848,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70848,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70848,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Pykacz AGRO-MAR
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482622411
7.3.3) Ulica: ul. Bielska 14
7.3.4) Miejscowość: Chybie
7.3.5) Kod pocztowy: 43-520
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70848,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI CHYBIE
więcej: przetargi CHYBIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- F-261.6.2024 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Grójcu oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W SEZONIE 2024/2025 NA TERENIE GMINY DOBRA - REJON SKRZYDLNA
- Świadczenie usługi odśnieżania obiektów MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o.,
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynku Sądu Rejonowego w Iławie
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Polska Cerekiew w sezonie zimowym 2024/2025
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.