Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00483802/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
- 2024/BZP 00569672/01 - Wynik z dnia 2024-10-29
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
dostawa i montaż mebli i wyposażenia do Magazynu Centralnego Archiwum Uczelni w Miękini - DE.dzp.272-470/24
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001577
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Al. Mickiewicza 30
1.4.2.) Miejscowość: Kraków
1.4.3.) Kod pocztowy: 30-059
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@agh.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00492573
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-09-10
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00483802
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Dla zadania nr 1
a) dla każdego rodzaju modelu/wyposażenia - karty katalogowe* zawierające co najmniej rysunki/fotografie oferowanego modelu, jego wymiary, oraz opis materiałów, z których jest wykonany lub jego specyfikację techniczną.
*Przez kartę katalogową rozumie się gotowe materiały producentów, materiał zdjęciowo-opisowo-techniczny, zawierający wymagane informacje, w tym parametry tapicerek nie gorsze niż opisane, jeśli dotyczy to elementów tapicerowanych.
b) dla krzeseł: pozytywne wyniki badań lub certyfikat zgodności z normami dotyczącymi bezpieczeństwa użytkowania PN-EN 16139 (lub norma równoważna).
c) dla biurek i stołu pomocniczego:
• pozytywne wyniki badań lub certyfikat zgodności z normami dotyczącymi jakości mebli biurowych: PN-EN 527-1 oraz PN-EN 527-2 (lub normami równoważnymi).
d) dla kontenera podbiurkowego i szaf
• pozytywne wyniki badań lub certyfikat zgodności z normą dotyczącą jakości mebli biurowych wg PN-EN 14073-2 lub normy równoważnej.
Dla zadania nr 2
Dla każdego rodzaju modelu/wyposażenia - karty katalogowe* zawierające co najmniej rysunki/fotografie oferowanego modelu, jego wymiary, oraz opis materiałów, z których jest wykonany lub jego specyfikację techniczną.
*Przez kartę katalogową rozumie się gotowe materiały producentów , materiał zdjęciowo-opisowo-techniczny, zawierający wymagane informacje.
Dla zadania nr 3
Dla każdego rodzaju modelu/wyposażenia - karty katalogowe* zawierające co najmniej rysunki/fotografie oferowanego modelu, jego wymiary, oraz opis materiałów, z których jest wykonany lub jego specyfikację techniczną.
*Przez kartę katalogową rozumie się gotowe materiały producentów , materiał zdjęciowo- opisowo-techniczny, zawierający wymagane informacje.
Po zmianie:
Dla zadania nr 1
a) dla każdego rodzaju modelu/wyposażenia - karty katalogowe* zawierające co najmniej rysunki/fotografie oferowanego modelu, jego wymiary, oraz opis materiałów, z których jest wykonany lub jego specyfikację techniczną.
*Przez kartę katalogową rozumie się gotowe materiały producentów, materiał zdjęciowo-opisowo-techniczny, zawierający wymagane informacje, w tym parametry tapicerek nie gorsze niż opisane, jeśli dotyczy to elementów tapicerowanych.
b) dla foteli biurowych: pozytywne wyniki badań lub certyfikat zgodności z normami dotyczącymi bezpieczeństwa użytkowania PN-EN 16139 (lub norma równoważna).
c) dla biurek i stołu pomocniczego:
• pozytywne wyniki badań lub certyfikat zgodności z normami dotyczącymi jakości mebli biurowych: PN-EN 527-1 oraz PN-EN 527-2 (lub normami równoważnymi).
d) dla kontenera podbiurkowego i szaf
• pozytywne wyniki badań lub certyfikat zgodności z normą dotyczącą jakości mebli biurowych wg PN-EN 14073-2 lub normy równoważnej.
Dla zadania nr 2
Dla każdego rodzaju modelu/wyposażenia - karty katalogowe* zawierające co najmniej rysunki/fotografie oferowanego modelu, jego wymiary, oraz opis materiałów, z których jest wykonany lub jego specyfikację techniczną.
*Przez kartę katalogową rozumie się gotowe materiały producentów , materiał zdjęciowo-opisowo-techniczny, zawierający wymagane informacje.
Dla zadania nr 3
Dla każdego rodzaju modelu/wyposażenia - karty katalogowe* zawierające co najmniej rysunki/fotografie oferowanego modelu, jego wymiary, oraz opis materiałów, z których jest wykonany lub jego specyfikację techniczną.
*Przez kartę katalogową rozumie się gotowe materiały producentów , materiał zdjęciowo- opisowo-techniczny, zawierający wymagane informacje.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
Dla zadania nr 1
a) dla każdego rodzaju modelu/wyposażenia - karty katalogowe* zawierające co najmniej rysunki/fotografie oferowanego modelu, jego wymiary, oraz opis materiałów, z których jest wykonany lub jego specyfikację techniczną.
*Przez kartę katalogową rozumie się gotowe materiały producentów, materiał zdjęciowo-opisowo-techniczny, zawierający wymagane informacje, w tym parametry tapicerek nie gorsze niż opisane, jeśli dotyczy to elementów tapicerowanych.
b) dla krzeseł: pozytywne wyniki badań lub certyfikat zgodności z normami dotyczącymi bezpieczeństwa użytkowania PN-EN 16139 (lub norma równoważna).
c) dla biurek i stołu pomocniczego:
• pozytywne wyniki badań lub certyfikat zgodności z normami dotyczącymi jakości mebli biurowych: PN-EN 527-1 oraz PN-EN 527-2 (lub normami równoważnymi).
d) dla kontenera podbiurkowego i szaf
• pozytywne wyniki badań lub certyfikat zgodności z normą dotyczącą jakości mebli biurowych wg PN-EN 14073-2 lub normy równoważnej.
Dla zadania nr 2
Dla każdego rodzaju modelu/wyposażenia - karty katalogowe* zawierające co najmniej rysunki/fotografie oferowanego modelu, jego wymiary, oraz opis materiałów, z których jest wykonany lub jego specyfikację techniczną.
*Przez kartę katalogową rozumie się gotowe materiały producentów , materiał zdjęciowo-opisowo-techniczny, zawierający wymagane informacje.
Dla zadania nr 3
Dla każdego rodzaju modelu/wyposażenia - karty katalogowe* zawierające co najmniej rysunki/fotografie oferowanego modelu, jego wymiary, oraz opis materiałów, z których jest wykonany lub jego specyfikację techniczną.
*Przez kartę katalogową rozumie się gotowe materiały producentów , materiał zdjęciowo- opisowo-techniczny, zawierający wymagane informacje.
Po zmianie:
Dla zadania nr 1
a) dla każdego rodzaju modelu/wyposażenia - karty katalogowe* zawierające co najmniej rysunki/fotografie oferowanego modelu, jego wymiary, oraz opis materiałów, z których jest wykonany lub jego specyfikację techniczną.
*Przez kartę katalogową rozumie się gotowe materiały producentów, materiał zdjęciowo-opisowo-techniczny, zawierający wymagane informacje, w tym parametry tapicerek nie gorsze niż opisane, jeśli dotyczy to elementów tapicerowanych.
b) dla foteli biurowych: pozytywne wyniki badań lub certyfikat zgodności z normami dotyczącymi bezpieczeństwa użytkowania PN-EN 16139 (lub norma równoważna).
c) dla biurek i stołu pomocniczego:
• pozytywne wyniki badań lub certyfikat zgodności z normami dotyczącymi jakości mebli biurowych: PN-EN 527-1 oraz PN-EN 527-2 (lub normami równoważnymi).
d) dla kontenera podbiurkowego i szaf
• pozytywne wyniki badań lub certyfikat zgodności z normą dotyczącą jakości mebli biurowych wg PN-EN 14073-2 lub normy równoważnej.
Dla zadania nr 2
Dla każdego rodzaju modelu/wyposażenia - karty katalogowe* zawierające co najmniej rysunki/fotografie oferowanego modelu, jego wymiary, oraz opis materiałów, z których jest wykonany lub jego specyfikację techniczną.
*Przez kartę katalogową rozumie się gotowe materiały producentów , materiał zdjęciowo-opisowo-techniczny, zawierający wymagane informacje.
Dla zadania nr 3
Dla każdego rodzaju modelu/wyposażenia - karty katalogowe* zawierające co najmniej rysunki/fotografie oferowanego modelu, jego wymiary, oraz opis materiałów, z których jest wykonany lub jego specyfikację techniczną.
*Przez kartę katalogową rozumie się gotowe materiały producentów , materiał zdjęciowo- opisowo-techniczny, zawierający wymagane informacje.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-09-12 10:00
Po zmianie:
2024-09-16 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-09-12 11:00
Po zmianie:
2024-09-16 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-10-11
Po zmianie:
2024-10-15
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa oświetlenia ulicznego na ul. Odmogile w Krakowie.
- Dozorowanie i ochrona obiektów Sądu Rejonowego dla Krakowa - Krowodrzy w Krakowie.
- Sukcesywne dostawy kalek i etykiet samoprzylepnych do drukarek termotransferowych
- 388.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie wydania otwartej serii edycji źródeł łacińskich pochodzących z XVI, XVII i XVIII w. dla Instytutu Filozofii Uniwersytetu Jagiellońskiego
- USŁUGA WYKONANIA POMIARÓW POLA ELEKTROMAGNETYCZNEGO DLA 51 URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH
- Dostawa układu pomiarowego do badań tribiologicznych oraz badań reologicznych w świetle UV dla WIMiR - DE-dzp.272-590/24
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia meblowego wraz z montażem i ustawieniem w wybranych pomieszczeniach Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu
- Kompleksowa modernizacja i dostosowanie obiektów "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka w Tarnowskich Górach
- DOSTAWA I MONTAŻ REGAŁÓW ARCHIWALNYCH
- Dostawa i montaż nowych mebli do sali wykładowej przy ul. Prawocheńskiego 15 Wydziału Geoinżynierii Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa i montaż mebli i wyposażenia do pomieszczeń Archiwum Uczelni w paw. D-11 na terenie Campusu AGH - DE-dzp.272-613/24
- Lubuskie Szkolnictwo Zawodowe dla Nowoczesnego Rynku Pracy- wyposażenie pracowni gastronomicznej Zespołu Szkół im. Marii Skłodowskiej-Curie w Kostrzynie nad Odrą
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.