Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00447961/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykoszenie łąk wraz z usunięciem i wywozem biomasy poza teren Słowińskiego Parku Narodowego na łącznej powierzchni 243,92ha
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Słowiński Park Narodowy
1.3.) Oddział zamawiającego: SłowińskiPN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221578400
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohaterów Warszawy 1A
1.5.2.) Miejscowość: Smołdzino
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-214
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@slowinskipn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slowinskipn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9ae6e09f-ddba-4b94-ba7a-4f70cead310c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa Osoba Prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykoszenie łąk wraz z usunięciem i wywozem biomasy poza teren Słowińskiego Parku Narodowego na łącznej powierzchni 243,92ha2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ae6e09f-ddba-4b94-ba7a-4f70cead310c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00492593
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00073229/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługi rolne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00447961
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPN.26.13.2024.ah-m
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części nr 1 – wykoszenie łąk na powierzchni 38,10ha w Obwodzie Ochronnym Rowy i Smołdzino. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. Teren objęty wykosem zawierają mapy - załącznik nr 3.1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze
4.5.5.) Wartość części: 40386,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części nr 2 – wykoszenie łąk na powierzchni 15,00ha w Obwodzie Ochronnym Kluki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. Teren objęty wykosem zawiera mapa - załącznik nr 3.2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze
4.5.5.) Wartość części: 15900,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części nr 3 – wykoszenie łąk na powierzchni 74,17ha w Obwodzie Ochronnym Żarnowska. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. Teren objęty wykosem zawierają mapy - załącznik nr 3.3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze
4.5.5.) Wartość części: 78620,20 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części nr 4 – wykoszenie łąk na powierzchni 44,79ha w Obwodzie Ochronnym Rowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. Teren objęty wykosem zawiera mapa - załącznik nr 3.4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze
4.5.5.) Wartość części: 47477,40 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części nr 5 – wykoszenie łąk na powierzchni 30,97ha w Obwodzie Ochronnym Rowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. Teren objęty wykosem zawierają mapy - załącznik nr 3.5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze
4.5.5.) Wartość części: 32828,20 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części nr 6 – wykoszenie łąk na powierzchni 40,89ha w Obwodzie Ochronnym Rowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. Teren objęty wykosem zawiera mapa - załącznik nr 3.6 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze
4.5.5.) Wartość części: 43343,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca Usługi Maszynami Rolniczymi Mikołaj Glapiak, ul. Rydzyńska 84, 64-113 Osieczna, REGON 302216410 uchylił się od podpisania umów. Pomimo trzykrotnego wezwania do podpisania umów, Wykonawca nie stawił się w siedzibie Zamawiającego ani nie podjął żadnych rozmów w celu uzgodnienia nowego terminu. Zamawiający nie przystąpił do badania i oceny następnych w kolejności ofert ze względu na zaoferowany krótki termin realizacji w tych ofertach. Procedura badania i oceny ofert, wymagająca zachowania niezbędnych terminów ustawowych, nie pozwoli na zawarcie umów przed zaoferowanymi terminami wykonania zamówienia wynikającymi z ofert. Ponadto należy zaznaczyć, że ceny tych ofert przewyższają kwoty przeznaczone na sfinansowanie zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15390,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145803,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15390,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usług Melioracyjnych BAGIER Stefan Flisikowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 771234465
7.3.4) Miejscowość: Kluki
7.3.5) Kod pocztowy: 76-214
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15390,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca Usługi Maszynami Rolniczymi Mikołaj Glapiak, ul. Rydzyńska 84, 64-113 Osieczna, REGON 302216410 uchylił się od podpisania umów. Pomimo trzykrotnego wezwania do podpisania umów, Wykonawca nie stawił się w siedzibie Zamawiającego ani nie podjął żadnych rozmów w celu uzgodnienia nowego terminu. Zamawiający nie przystąpił do badania i oceny następnych w kolejności ofert ze względu na zaoferowany krótki termin realizacji w tych ofertach. Procedura badania i oceny ofert, wymagająca zachowania niezbędnych terminów ustawowych, nie pozwoli na zawarcie umów przed zaoferowanymi terminami wykonania zamówienia wynikającymi z ofert. Ponadto należy zaznaczyć, że ceny tych ofert przewyższają kwoty przeznaczone na sfinansowanie zamówienia.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca Usługi Maszynami Rolniczymi Mikołaj Glapiak, ul. Rydzyńska 84, 64-113 Osieczna, REGON 302216410 uchylił się od podpisania umów. Pomimo trzykrotnego wezwania do podpisania umów, Wykonawca nie stawił się w siedzibie Zamawiającego ani nie podjął żadnych rozmów w celu uzgodnienia nowego terminu. Zamawiający nie przystąpił do badania i oceny następnych w kolejności ofert ze względu na zaoferowany krótki termin realizacji w tych ofertach. Procedura badania i oceny ofert, wymagająca zachowania niezbędnych terminów ustawowych, nie pozwoli na zawarcie umów przed zaoferowanymi terminami wykonania zamówienia wynikającymi z ofert. Ponadto należy zaznaczyć, że ceny tych ofert przewyższają kwoty przeznaczone na sfinansowanie zamówienia.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca Usługi Maszynami Rolniczymi Mikołaj Glapiak, ul. Rydzyńska 84, 64-113 Osieczna, REGON 302216410 uchylił się od podpisania umów. Pomimo trzykrotnego wezwania do podpisania umów, Wykonawca nie stawił się w siedzibie Zamawiającego ani nie podjął żadnych rozmów w celu uzgodnienia nowego terminu. Zamawiający nie przystąpił do badania i oceny następnych w kolejności ofert ze względu na zaoferowany krótki termin realizacji w tych ofertach. Procedura badania i oceny ofert, wymagająca zachowania niezbędnych terminów ustawowych, nie pozwoli na zawarcie umów przed zaoferowanymi terminami wykonania zamówienia wynikającymi z ofert. Ponadto należy zaznaczyć, że ceny tych ofert przewyższają kwoty przeznaczone na sfinansowanie zamówienia.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca Usługi Maszynami Rolniczymi Mikołaj Glapiak, ul. Rydzyńska 84, 64-113 Osieczna, REGON 302216410 uchylił się od podpisania umów. Pomimo trzykrotnego wezwania do podpisania umów, Wykonawca nie stawił się w siedzibie Zamawiającego ani nie podjął żadnych rozmów w celu uzgodnienia nowego terminu. Zamawiający nie przystąpił do badania i oceny następnych w kolejności ofert ze względu na zaoferowany krótki termin realizacji w tych ofertach. Procedura badania i oceny ofert, wymagająca zachowania niezbędnych terminów ustawowych, nie pozwoli na zawarcie umów przed zaoferowanymi terminami wykonania zamówienia wynikającymi z ofert. Ponadto należy zaznaczyć, że ceny tych ofert przewyższają kwoty przeznaczone na sfinansowanie zamówienia.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usług z zakresu gosp. łowieckiej i łąkowo-rolnej, utrzymania stada wolnościowego żubrów na terenie Nadleśnictwa Supraśl oraz obsługa zagrody pokazowej żubrów w Kopnej Górze w 2025 roku
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej na terenie Nadleśnictwa Turawa w roku 2025
- wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Przytok w 2006 roku.
więcej: Usługi rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.