eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SmołdzinoWykoszenie łąk wraz z usunięciem i wywozem biomasy poza teren Słowińskiego Parku Narodowego na łącznej powierzchni 243,92ha



Ogłoszenie z dnia 2024-09-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykoszenie łąk wraz z usunięciem i wywozem biomasy poza teren Słowińskiego Parku Narodowego na łącznej powierzchni 243,92ha

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Słowiński Park Narodowy

1.3.) Oddział zamawiającego: SłowińskiPN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221578400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bohaterów Warszawy 1A

1.5.2.) Miejscowość: Smołdzino

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-214

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@slowinskipn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slowinskipn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9ae6e09f-ddba-4b94-ba7a-4f70cead310c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa Osoba Prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykoszenie łąk wraz z usunięciem i wywozem biomasy poza teren Słowińskiego Parku Narodowego na łącznej powierzchni 243,92ha

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ae6e09f-ddba-4b94-ba7a-4f70cead310c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00492593

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00073229/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usługi rolne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00447961

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPN.26.13.2024.ah-m

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Części nr 1 – wykoszenie łąk na powierzchni 38,10ha w Obwodzie Ochronnym Rowy i Smołdzino. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. Teren objęty wykosem zawierają mapy - załącznik nr 3.1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze

4.5.5.) Wartość części: 40386,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Części nr 2 – wykoszenie łąk na powierzchni 15,00ha w Obwodzie Ochronnym Kluki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. Teren objęty wykosem zawiera mapa - załącznik nr 3.2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze

4.5.5.) Wartość części: 15900,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Części nr 3 – wykoszenie łąk na powierzchni 74,17ha w Obwodzie Ochronnym Żarnowska. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. Teren objęty wykosem zawierają mapy - załącznik nr 3.3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze

4.5.5.) Wartość części: 78620,20 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Części nr 4 – wykoszenie łąk na powierzchni 44,79ha w Obwodzie Ochronnym Rowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. Teren objęty wykosem zawiera mapa - załącznik nr 3.4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze

4.5.5.) Wartość części: 47477,40 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Części nr 5 – wykoszenie łąk na powierzchni 30,97ha w Obwodzie Ochronnym Rowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. Teren objęty wykosem zawierają mapy - załącznik nr 3.5 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze

4.5.5.) Wartość części: 32828,20 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Części nr 6 – wykoszenie łąk na powierzchni 40,89ha w Obwodzie Ochronnym Rowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. Teren objęty wykosem zawiera mapa - załącznik nr 3.6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze

4.5.5.) Wartość części: 43343,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca Usługi Maszynami Rolniczymi Mikołaj Glapiak, ul. Rydzyńska 84, 64-113 Osieczna, REGON 302216410 uchylił się od podpisania umów. Pomimo trzykrotnego wezwania do podpisania umów, Wykonawca nie stawił się w siedzibie Zamawiającego ani nie podjął żadnych rozmów w celu uzgodnienia nowego terminu. Zamawiający nie przystąpił do badania i oceny następnych w kolejności ofert ze względu na zaoferowany krótki termin realizacji w tych ofertach. Procedura badania i oceny ofert, wymagająca zachowania niezbędnych terminów ustawowych, nie pozwoli na zawarcie umów przed zaoferowanymi terminami wykonania zamówienia wynikającymi z ofert. Ponadto należy zaznaczyć, że ceny tych ofert przewyższają kwoty przeznaczone na sfinansowanie zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15390,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145803,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15390,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usług Melioracyjnych BAGIER Stefan Flisikowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 771234465

7.3.4) Miejscowość: Kluki

7.3.5) Kod pocztowy: 76-214

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15390,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca Usługi Maszynami Rolniczymi Mikołaj Glapiak, ul. Rydzyńska 84, 64-113 Osieczna, REGON 302216410 uchylił się od podpisania umów. Pomimo trzykrotnego wezwania do podpisania umów, Wykonawca nie stawił się w siedzibie Zamawiającego ani nie podjął żadnych rozmów w celu uzgodnienia nowego terminu. Zamawiający nie przystąpił do badania i oceny następnych w kolejności ofert ze względu na zaoferowany krótki termin realizacji w tych ofertach. Procedura badania i oceny ofert, wymagająca zachowania niezbędnych terminów ustawowych, nie pozwoli na zawarcie umów przed zaoferowanymi terminami wykonania zamówienia wynikającymi z ofert. Ponadto należy zaznaczyć, że ceny tych ofert przewyższają kwoty przeznaczone na sfinansowanie zamówienia.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca Usługi Maszynami Rolniczymi Mikołaj Glapiak, ul. Rydzyńska 84, 64-113 Osieczna, REGON 302216410 uchylił się od podpisania umów. Pomimo trzykrotnego wezwania do podpisania umów, Wykonawca nie stawił się w siedzibie Zamawiającego ani nie podjął żadnych rozmów w celu uzgodnienia nowego terminu. Zamawiający nie przystąpił do badania i oceny następnych w kolejności ofert ze względu na zaoferowany krótki termin realizacji w tych ofertach. Procedura badania i oceny ofert, wymagająca zachowania niezbędnych terminów ustawowych, nie pozwoli na zawarcie umów przed zaoferowanymi terminami wykonania zamówienia wynikającymi z ofert. Ponadto należy zaznaczyć, że ceny tych ofert przewyższają kwoty przeznaczone na sfinansowanie zamówienia.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca Usługi Maszynami Rolniczymi Mikołaj Glapiak, ul. Rydzyńska 84, 64-113 Osieczna, REGON 302216410 uchylił się od podpisania umów. Pomimo trzykrotnego wezwania do podpisania umów, Wykonawca nie stawił się w siedzibie Zamawiającego ani nie podjął żadnych rozmów w celu uzgodnienia nowego terminu. Zamawiający nie przystąpił do badania i oceny następnych w kolejności ofert ze względu na zaoferowany krótki termin realizacji w tych ofertach. Procedura badania i oceny ofert, wymagająca zachowania niezbędnych terminów ustawowych, nie pozwoli na zawarcie umów przed zaoferowanymi terminami wykonania zamówienia wynikającymi z ofert. Ponadto należy zaznaczyć, że ceny tych ofert przewyższają kwoty przeznaczone na sfinansowanie zamówienia.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca Usługi Maszynami Rolniczymi Mikołaj Glapiak, ul. Rydzyńska 84, 64-113 Osieczna, REGON 302216410 uchylił się od podpisania umów. Pomimo trzykrotnego wezwania do podpisania umów, Wykonawca nie stawił się w siedzibie Zamawiającego ani nie podjął żadnych rozmów w celu uzgodnienia nowego terminu. Zamawiający nie przystąpił do badania i oceny następnych w kolejności ofert ze względu na zaoferowany krótki termin realizacji w tych ofertach. Procedura badania i oceny ofert, wymagająca zachowania niezbędnych terminów ustawowych, nie pozwoli na zawarcie umów przed zaoferowanymi terminami wykonania zamówienia wynikającymi z ofert. Ponadto należy zaznaczyć, że ceny tych ofert przewyższają kwoty przeznaczone na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.