eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DwikozyGospodarka wodno-ściekowa Gminy Dwikozy Etap II



Ogłoszenie z dnia 2024-09-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Gospodarka wodno-ściekowa Gminy Dwikozy Etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DWIKOZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409933

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Spółdzielcza 15

1.5.2.) Miejscowość: Dwikozy

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-620

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 831 14 71

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.dominik@dwikozy.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dwikozy.bip.gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dwikozy.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Gospodarka wodno-ściekowa Gminy Dwikozy Etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e091a67f-a20f-47db-927a-37038b6137bb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00492607

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00090570/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Gospodarka wodno-ściekowa Gminy Dwikozy etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00404371

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.07.2024.MD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1
Budowa sieci wodociągowych w miejscowościach: Kamień Łukawski, Stary Garbów, Szczytniki
i Gierlachów

Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Kamień Łukawski dla działki 90/7

Zakres: Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowania terenu obejmujący projektowaną sieć
wodociągową.
Projekt swym zakresem obejmuje sieć wodociągową w msc. Kamień Łukawski
Inwestycja zlokalizowana jest na terenie gminy Dwikozy, w miejscowości Kamień Łukawski.
W ramach zadania projektuje się:
• Wodociąg PE100 SDR17 Φ110 mm L=415,29 m,
• Hydrant p.poż DN80 – podziemny 4 szt.

Budowa odcinka sieci wodociągowej w Starym Garbowie

Zakres: Budowa odcinka sieci wodociągowej Dn 90x5,4 PE100-RC SDR 17 w Starym Garbowie gm. Dwikozy na działkach o numerach ew. 658, 645/1, 641/2, 641/1, 640/1, stanowiąca odgałęzienie sieci wodociągowej rozdzielczej Gminy Dwikozy. Długość sieci 191,7m doprowadzający docelowo wodę na potrzeby socjalno-bytowe właścicieli nieruchomości położonych wzdłuż trasy projektowanego wodociągu. Projektowany hydrant Dn80 na końcówce projektowanego odcinka sieci będzie służył do płukania wodociągu.

Budowa odcinka sieci wodociągowej w Szczytnikach

Zakres: Budowa odcinka sieci wodociągowej Dn110x6,6 PE100-RC SDR17 w Szczytnikach gm. Dwikozy na działkach o numerach ew. 802, 716, 801, 743/6, 743/7, stanowiąca odgałęzienie sieci wodociągowej rozdzielczej Gminy Dwikozy. Odcinek sieci Dn 110x6,6 PE100-RC SDR17 o łącznej długości 380,4m i Dn90x5,4 PE100-RC SDR17 o dł. L=0,5m doprowadzający docelowo wodę na potrzeby socjalno-bytowe właścicieli nieruchomości położonych wzdłuż trasy projektowanego wodociągu. Projektowany hydrant Dn80 na końcówce projektowanego odcinka sieci będzie służył do płukania wodociągu.

Budowa odcinka sieci wodociągowej w Gierlachowie

Zakres: Budowa odcinka sieci wodociągowej Dn 110x6,6 PE100-RC SDR17 w Gierlachowie, gm. Dwikozy na działkach o numerach ew. 548, 550, 554, 320 stanowiący połączenie dwóch odcinków siecu wodociągowych w m. Kamień Łukawski (przebiegający wzdłuż drogi powiatowej o nr ewi. 153) z końcówką sieci wodociągowej w m. Gierlachów w sieć obwodową. Odcinek sieci wodociągowej o średnicy Dn 110x6,6 PE100-RC SDR17 o łącznej długości 650,00m i DN 90x5,4 PE100-RC SDR17 o dł. L=0,75m doprowadzał będzie docelowo wodę na potrzeby socjalno-bytowe i gospodarcze właścicieli nieruchomości położonych wzdłuż trasy projektowanego wodociągu i stanowił będzie zabezpieczenie p.poż. realizowane poprzez istniejące i projektowane hydranty p.poż. Zakresem realizacji objęty jest jeden hydrant Dn 80 na przedmiotowym odcinku sieci.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 584745,95 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa kanalizacji sanitarnej na ul. Sandomierskiej i Nadwiślańskiej w Dwikozach

Zakres obejmuje sieć kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami w msc. Dwikozy
Inwestycja zlokalizowana jest na terenie gminy Dwikozy, w miejscowości Dwikozy, ul. Nadwiślańska i Sandomierska która nie posiada pełnego, zbiorczego systemu od prowadzania ścieków.
Ścieki z projektowanego terenu zostaną odprowadzone do istniejących studni na ul. Nadwiślańskiej
położonej na działce ew. n r 2148 oraz dz. ew. nr 1902/3 na ul. Sandomierskiej a stamtąd
istniejącym zbiorczym systemem odprowadzania ścieków do o czyszczalni ścieków w Dwikozach.

Kolektor główny kanalizacji sanitarnej
• Kanały grawitacyjne DN200 PVC S SN8 SDR34 fi 200 mm L=226,02 m,
• Studnie kanalizacyjne PEHD z włazem żeliwnym fi 425 mm – 11 szt.
• Studnie kanalizacyjne PEHD z włazem żeliwnym fi 600 mm – 3 szt.
• Studnie kanalizacyjne PEHD z włazem żeliwnym fi 1000 mm – 4 szt.
• Przykanaliki i przyłącza kanalizacji sanitarnej z rur PVC SN8 DN160mm ze
studzienkami DN315 – L= 62,47 m

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 422062,90 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3
Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Mściów w systemie „zaprojektuj i wybuduj” –
ETAP I

Zakres:
- ZEWNĘTRZNA SIEĆ KANALIZACYJNA z rur PVC fi 200 mm - 2561m
- Przepompownie ścieków – 3 szt.
- ZEWNĘTRZNA SIEĆ KANALIZACYJNA CIŚNIENIOWA z rur PE-HD fi 160 mm, fi 90 mm, fi 75 mm, fi 40 mm – 2361m
- Przyłącze obiektu do sieci kanalizacyjnej z rur PVC o 160 mm (wraz ze studnią rewizyjną i inspekcyjną) – 514m
- Przebudowa drogi gminnej jednojezdniowej (szerokość jezdni 6,0 m) - REMONT O ZAKRESIE ŚREDNIM – 0,7km
- Dokumentacja projektowa

W ramach zadania należy wykonać kompletną dokumentację projektową określoną Programem Funkcjonalno-Użytkowym. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny i realizacji zakresu robót budowlanych określonych dla ETAPU I.
Ostateczne, szczegółowe rozwiązania lokalizacyjne i techniczne sieci oraz obiektów na sieci kanalizacyjnej, takie jak długości, średnice, ilość i zagłębienia studni rewizyjnych, studni rozprężnych, ilości i długości odgałęzień oraz ilości i parametry techniczne przepompowni ścieków, zostaną ustalone przez jednostkę projektującą.

UWAGA. Roboty budowlane określone w ETAPIE III wykonane zostaną w późniejszym terminie w ramach odrębnego postępowania. Poszczególne etapy ujęte są ujęte są w załączonym dokumencie „ETAPOWANY MŚCIÓW część RYSUNKOWA”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 8473001,76 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4

Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Mściów w systemie „zaprojektuj i wybuduj” –
ETAP II

Zakres:
- ZEWNĘTRZNA SIEĆ KANALIZACYJNA z rur PVC fi 200 mm – 931m
- Przyłącze obiektu do sieci kanalizacyjnej z rur PVC o 160 mm (wraz ze studnią rewizyjną i inspekcyjną) – 126m
- Dokumentacja projektowa

W ramach zadania należy wykonać kompletną dokumentację projektową określoną Programem Funkcjonalno-Użytkowym. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny i realizacji zakresu robót budowlanych określonych dla ETAPU II.
Ostateczne, szczegółowe rozwiązania lokalizacyjne i techniczne sieci oraz obiektów na sieci kanalizacyjnej, takie jak długości, średnice, ilość i zagłębienia studni rewizyjnych, studni rozprężnych, ilości i długości odgałęzień oraz ilości i parametry techniczne przepompowni ścieków, zostaną ustalone przez jednostkę projektującą.

UWAGA. Roboty budowlane określone w ETAPIE III wykonane zostaną w późniejszym terminie w ramach odrębnego postępowania. Poszczególne etapy ujęte są w załączonym dokumencie „ETAPOWANY MŚCIÓW część RYSUNKOWA”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 1829767,63 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 352518,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 650330,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 352518,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKWEDUKT STASZÓW Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 8661746539

7.3.3) Ulica: ul. Towarowa 7D

7.3.4) Miejscowość: Staszów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 352518,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 271369,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 550000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 271369,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Monterskich Budownictwa “PRIMBUD” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 8651000778

7.3.3) Ulica: Nowa 30J

7.3.4) Miejscowość: Nisko

7.3.5) Kod pocztowy: 37-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 271369,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5966730,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7791066,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5966730,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BCJ FIRMA INSTALACYJNO - BUDOWLANA Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 8672245893

7.3.3) Ulica: ul. Piekarska 14

7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 39-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5966730,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 980000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1935528,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1618680,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BCJ FIRMA INSTALACYJNO - BUDOWLANA Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 8672245893

7.3.3) Ulica: ul. Piekarska 14

7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 39-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1618680,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.